Spring naar bijdragen

donderdag 13 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn zoon heeft alle smurfen onthoofd :o
En de hoofdjes op andere lichaampjes geplakt...
Schoenen als staart van Cargamel, een oud speelgoedautootje
waar alles op zit noemt ie de debielsmurfenmobiel.. :huh:
Nou hoop ik zo dat het nog goed komt..
Maar ondertussen moet ik gewoon geweldig lachen.. :D

Nou ja, ben dan wel geen heer, Har, maar kan er zo voor door ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaa...prachtig Marjo, je zoon is een creatief manneke....:D pffff, ik kwam niet verder dan de bandjes van mijn dinkeytoys halen en daar zat ik dan mooi mee in mijn maag....niet dat ik ze inslikte hoor, maar hup....zonder bandjes over het parket......sssssccccccriiiiiiiii :o Tsja, je moet wat als je aandacht wilt :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gni, gni... met het stuur van mijn fietsje, zonder handvat, tegen de zijraam van zijn winkel krassen terwijl de sigarenboer (met zijn sjachrijnige kop) me niet kon zien....HAHAHa....ooh, sorry :o Chips, geraak helemaal terug in mijn jonge jaren.....nostalgie :angry::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was leuk !!!
Voel me nu net een elastiekje, alles is los geshaked en geschudt en gedraait en gewiebeld :):):)
Warm onthaal bij binnenkomst, er was nog een meisje nieuw dus dat scheelt.
Nou dit is het wel voor mij, de muziek, de mensen, de sfeer, superdesuper.
Lekker alles losgooien en nergens meer aan denken.
Nu snel nog een hapje eten.....tot zo doeg doeg
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik val maar even binnen, heb alleen de laatste paar berichten gelezen. Straks lees ik terug al is het natuurlijk geen doen om alles terug te lezen van de laatste 3 weken.

Marjo, je zoon zit op de goede weg. Was vroeger wel eens mijn wens dat ik koppen op andere lichamen kon plakken. Eerst die van mijzelf, toen ik zo'n 16 was en dan op het lichaam dat mij beter geschikt leek.
Zo'n supermodellichaam weet je wel;)
Serieus, dochter1 is de enige die forser is dan de rest van het gezin en dat moet moeilijk geweest zijn voor haar. Voor haar had ik met liefde haar hoofd op een ander lichaam geplakt. Niet voor mij, ik houd toch wel van haar. It takes all packages.

Behalve het berichtje dat ik vorige week in mijn slaappillenroes schreef heb ik even tijd genomen, al of niet vrijwillig, om wat tot rust te komen. Ik realiseer mij nu dat ik niet de tijd heb gekregen om tot mijn echte emoties te komen nadat X was overleden, overleven kost veel energie. Voeg daar aan toe mijn kinderen's prikkelen en ik moet in de hoogste stand van alert gestaan hebben.
Nu is het tijd om mijzelf bij mijn haren weer tot het land van de levende trekken. Nadat mijn dochter op zeer onelegante wijze haar "zelfstandigheid" heeft gekozen vond ik mijzelf zittend op mijn bed.
Het is een raar verhaal maar wel waar, ik word wakker zet koffie en ga op mijn bed zitten om de dag te beginnen. Gewoon,toch? Koffie staat dampend naast mij en het volgende moment is de koffie steenkoud en is het 5 uur later. Geen drank, wel soms slaaptabletten maar de tijd is even zeer relatief voor mij.
Ik kan niet zeggen dat het onplezierig is al ben ik mij ervan bewust dat al mijn antennes alles oppikken.
Een liedje, iets op tv, een woord of een zin en mijn tranen vloeien. Ik laat ze maar. Het internet is fab, uren ga ik van de ene link naar de andere. Heel veel waardeloze informatie wordt toegevoegd aan de schat die ik al bezat. Maar ook uren van de slappe lach. Ik heb you tube ontdekt maar ook de sites van al de hele dure tijdschriften, heerlijk.
Wel merk ik dat ik vaak focus op dingen uit mijn "goede" jaren.

Het is tijd om weer in het hier en nu te zijn. Natuurlijk zijn you tube en het internet zeer onschuldig vergeleken met alcohol maar het is wel vluchtgedrag. Het zou wel zeer lullig zijn als ik koffie op mijn nachtkastje zette en het volgende moment was ik 80!!!

Met liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,
Het zou wel zeer lullig zijn als ik koffie op mijn nachtkastje zette en het volgende moment was ik 80!!!
unquote
En zo eindigde je heel serieuze bericht met een lach en een traan.
Ik ben blij dat je jezelf de tijd gegund hebt om meer tot jezelf te komen.
Weet je wat mijn huisarts in mijn 'begintijd' zei toen ik vertelde dat ik zoveel op het forum zat en straks nog forumverslaafd zou raken? Ze zei: 'Beter forumverslaafd dat alcoholverslaafd.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...