Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ola Blacky, las net dat je gedronken hebt. Jammer. Was mn ongerustheid niet onterecht. Jammer ook dat je niet gebeld hebt voordat je ging bestellen. Maar ja, dat weet je zelf ook wel. En als je wilt drineken, drink je toch. Hoe ga je het deze x aanpakken Blacky. Wat is je plan? Zoals je het nu gedaan hebt werkt dus niet goed genoeg. Je hebt al weken/maanden zin gehad om te drinken. Alleen wilskracht is niet genoeg meisje!

Goedenavond al te zaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

corinne heb jij mijn geadopteerde " erica " opgegeten ??

Nee, echt niet. Je bedoelt toch de ezel uit Spanje?

Hoewel ik moet bekennen dat toen ik mijn eerste vakantie in mijn uppie maakte wel ezelsham gegeten heb. Maar dat is dertig jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

corinne ,

wat is de zonnegroet en de maangroet ?? schrijf hier eerst mannengroet
:huh:

Dat zijn allebei uitgebreide yoga-oefeningen. Goed voor je lichaam en goed om je geest tot rust te brengen. Je moet je goed concentreren op de oefeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

zo en ik ben uitge.........
;)

ppff mijn vingers doen er pijn van eerlijk gezegt

nu ja mijn pc was kapot en ik ben zo fier zo fier zo fier dat ik die zelf weer gemaakt heb dat ik dus nu aan het schrijven geslaan ben
:)

Dat is zeker iets om fier op te zijn!

Ik ben geen gipsy. Ben erg honkvast, een rasechte huismus. Ik begrijp nog steeds niet dat ik het gedurfd heb om naar Nederland te trekken. Tja, liefde maakt blind. En die is er nog, alleen niet meer verblindend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsss....niet te geloven het is 23.00 en ik val weer haast om van de slaap. Heb de puf niet meer om nog effe te forummen merk ik nu. Lijkt wel of Klaas Vaak de onzichtbare uithangt hier in de flat, want rond 11 kan ik mijn ogen niet meer openhouden. Zou ik dan toch in een soortement van ritme terechtkomen? Ik vind het best....geen zin om hier de nachtbrakert uit te hangen ;)
Bijlezen doe ik morgen wel...ooh, nog een welkom voor de vele nieuwe forummers!
Gaap....truste dus, lieve en stoute Adbertjes! Zetten jullie wel de schoen? :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bambam ,
tsja verder doen zoals ik bezig ben vermoed ik , maar wel meer therapie ivm het verwerken wat de suicide betreft van mijn ma , want daar ligt de grootste trigger en ik denk nooit meer naar dat deel van spanje gaan , ook al kan niet want dan zie ik mijn erica niet meer en ik zou het niet kunnen laten eens per jaar naar het huis van mijn ouders te gaan
fijn dat je terug bent :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

corinne bedoelde je burrito's ezel is burro in het spaans , burra is dan weer boter in het italiaans ppff

en ik heb juist naar het nieuws gekeken op rtl 4 chapeau adb
:present:

Gni gni gni. Taalverwarring.
Buritto's zijn een soort pannekoeken. Die kun je vullen. Zoon heeft ze vandaag met brokjes kip, bonen, maïs, paprika's, ui, en een heerlijkse saus klaargemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, dus volgend jaar ga je die plaats weer opzoeken en dan ga je weer voor de bijl??? Bullshit!
Jij weet best dat niets maar dan ook niets het waard is te gaan drinken. Hoe erg iets ook is, hoe je ook belazert wordt, hoe vervelend sommige dingen ook uitpakken, enzovoort, enzovoort.
Jij creeërt je eigen chaos en mag dan weer los, zuipen maar. Dat is niet wat je wilt, zeg je. Dus wat ga je anders doen. Dit werkt niet goed meid. Of je wilt zo nu en dan gigantisch uit je dak gaan en maakt er dan zo'n puinhoop van dat je geen andere uitweg ziet?

Rigorous honesty my dear. De weg is er lieverd. Talk the talk, or walk the walk? Je hoeft het ook niet alleen te doen.

BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ik begin steeds meer te geloven dat ik net met mijn conclusie
veel te voorbarig was.
Oftewel mijn conclusie is wellicht ontstaan door een benepen en
en kortzichtige tunnelvisie.

Toch had ik gewild dat betreffende posting wat duidelijker was geweest...

Neem nu voor vandaag mijn allerlaatste os.
Een plotselinge paniek maakt mij van zich meester.
Dat is niet erg ofzo. Ik ga geen rare dingen doen!

Maar wel een nacht over slapen nu.
Een verloren dag voor het hoofd...

Grrrr, stil much to learn.
Nou ja wie niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

corinne ,

je gaf een knuffel aan blacky , ying , yang , rakky en misty maar mijn gremlin manneke gipsy was je vergeten ;-((

en ik ben een echte gipsy in hart en nieren , una gitanilla con mucho salero
:)

OH, dan knuffel ik die gipsy wel even dood.

'k Heb net de uitzending gezien. Clarissa, bedankt voor je moedig optreden. Bert, je wordt met de dag knapper. En het hele Tactus/Tactiveteam bedankt voor jullie hulp aan mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...