An Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Cup a soup, goed idee, gelijk even gemaakt. Is lekker hoor Wingchun. Je kan het toch proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Oh ik zal wel weer wat gemist hebben, zeker het andere draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Oh sorry Wing. Had een beetje over je heen gescrolled..Hou vol hoor! Trek gaat weer weg!Net op tijd binnen. Whoeiiihh! Vét Sinterklaasweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 ja, heerlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 wing,ze meppen hard hoor, An en Har. eigen ervaring!!hoe staat het met de fysieke arbeid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Wing als je niet wilt drinken accepteer dan de trek.Verzet je zinnen, drink veel water, bel iemand doe iets.Wing dat rotgevoel gaat weer over.Misschien eens kijken waar je trek (onrust)vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Wing, je ziet m'n aanmelding Mei 2007. November ben ik gestopt. Dat ging met heel veel valpartijen!Bljf juist praten als je het moeilijk hebt! Ze hebben mij er ook door getrokken!Ik probeer duidelijk te maken, dat er voordelen komen. De shit op je weg blijft komen, maar je hanteert het beter. Al met al leefbaarder!Geloof me!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pino Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 zo mezelf veilig door de supermarkt geworsteld en heb stiekem mijn tong uit gestoken naar de wijn flessen en lekker puh gedacht.scholeke kun je jezelf er niet op instellen dat je niet drinkt morgen? of is dat te simpel gedacht. Tijdje geleden stond ik ook droog en waren mijn ouders tig jaar getrouwd. Aan zo'n etentje ontkom je niet. Alles en iedereen om me heen zat aan de wijn en ik aan spa rood. Het was wel moeilijk maar het ging best. en 's morgens aan het ontbijt had ik echt lol toen ik al slaperige hoofden zag met die rooie oogjesMijn valkuil zit hem in thuis drinken trouwens dus missschien ligt dat wel heel anders.Morgen heb ik ook een etentje, ik ga niet drinken. Alleen wel jammer dat we gaan fonduen en daar zit ongetwijfeld een scheut sherry in. ik moet nog even denken wat ik daar mee wilom te oefenen eet ik vanavond zalm. Ik associeer dat met witte wijn, maar die is domweg niet in huis. dus dat wordt water, want zalm met cola vind ik wel erg raar klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 An wat zieje er prachtig uit met je nieuwe kapsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 het zal wel raar klinken maar op feestjes drink ik altijd water in mooi chique wijnglas offff alcoholvrijbier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Hehehehe.... eindelijk dat iemand het zegt, dank je wel!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 In het begin van mijn stoppen, stond ik wel minstens3 keer per dag onder de warme douche. Stromend water om mijn treken verdriet naar die oude vriend weg te spoelen...Pyama of oude joggingbroek aan, dikke sokken, vesten...Lekker snaaien, en huilen! Hier komen praten ook.De volgende dag wéér naar buiten. Een leeg enraar gevoel.Surfen Wing! Meebuigen als bamboe in de wind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Diep ademen via je buik, ga lekker zitten of liggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Wingchun, wat gaat er aan de zucht vooraf.Kijken naar oude patronenen die doorbreken.Dat verschilt per persoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 AKTIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Dansern op blote voeten en Tai-Chi achtige bewegingen maken.Daarbij kreten uitstoten... Dat was de beste die mij heeft geholpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Hallo allemaal,Mijn pianovriendin is al een uurtje geleden vertrokken. Ik ben moe, echt moe. Maar het was erg gezellig.Tot na het eten ga ik het heel erg rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ik vocht altijd als een leeuw.In mijn eentje.Ik geef niet toe dacht ik dan.Ik denk niet meer aan drank, ging het door mijn kop.Intussen dacht ik natuurlijk wel aan drank.Ik vocht tegen de verkeerde elementen.de trek werd alleen groter.Accepteren dat de trek er is en wetend dat zij ook weer weg gaat maakte de situatie draagkijker.Mensen kontacteren, ook een belangrijke stap voorwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Moe maar voldaan eet smakelijk Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Gaat het Wing?Corinne, wel voldaan moe!Geniet van je weekend meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Oh my! Ik spring gauw op de fiets.Mijn dochter uit dansles halen..Straks vliegt ze door de lucht, mijn spillenbeen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Wing das wat ik bedoel, oude patronen doorbreken.Niet aan toe geven.Door te eten, een volle maag vermindert de trek.doorzetten Wingchun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Woef is uitgeweest!!!Nog even naar Wing. Vastzittende adem!!!! Wing ik heb chronisch hyperventileren.Eigenlijk zit ik voortdurend te overademen. Heb ook mensendieck therapie gehad. (wat een kneus hè!)Af en toe slaat dat om naar een aanval, een mega- paniekstoring. Wazig zien- trillen-spaghetti benen, en meer grappen!!Sinds ik gestopt ben zijn de echte aanvallen beter aan het worden. De bloeddruk is gedaald!En alle klachten die door de drank zijn ontstaan nemen ook iets af. Ben dan wel een jaar verder. It takes time!!!Dus je ademhaling wordt beter. Al dat drinken geeft het lijf een portie stress, dat heeft tijd nodig!!Groet.P.S wat doen we ons aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Zo de zuurkool gestampt, spek verdeeld en alleen nog de rommel opruimen.Alles in de vaatwasser.Goh wat ben ik blij met dat ding.De associatie met vuile vaat bezorgde mij lang een trekmoment.Goh wat heb ik vaak en veel tegen mijn goesting staan afwassen.Alleen met een slok op hield ik het vol.Vandaar mijn blijheid bedankt machien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 quote: Originally posted by: AnWingchun: moeten we ff meppen?? De 'gremlinmepper"????? Scholeke: misschien ook wat voor jou, we geven je een bot en sluiten je op, kan je ook niks verkeerds doen. oei blijkbaar heb ik op je tenen getrapt an .sorry daarvoor hoor was echt de bedoeling niet .ik ben echt een grote dierenvriend maar als bij mij 1van de 2honden iets kapot zou bijten dan zou die in een andere kamer belanden .pino ik ga me er zeker voor inzetten om morgen niet te drinken .het enige probleem bij is dat ik altijd s'avonds dronk en als ik in gezelschap zat durfde ik overdrijven .ik ga me in ieder geval bij de niet drinkers zetten dat staat al vast .mijn vriendin is op de hoogte van mijn probleem en heeft me belooft ook de hele avond water en fris te drinken . ik ga in ieder geval mijn best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden