Spring naar bijdragen

je bent niet mislukt als iets niet lukt maar een winnaar omdat je het probeert


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat hoort er toch bij Tina?

Ik vind het zo knap dat je in therapie bent!
Wat ik me afvraag, kom je tot de kern?
Of is dat nog te vroeg. Als ik in therapie was,
kon ik de eerste 5 sessies alleen maar janken...
Toen dronk ik ook nog. Dus een vertroebeld beeld.
Kun je je makkelijk uiten? Ik hoop zo dat het je goed doet!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi jarig jobje :musicnote: :musicnote: :musicnote: een hele fijne dag, prachtig mooie leeftijd zo op de eerste dag van de helft, een rijpe vrouw die nog een lekker ding is ook, meid een fantastisch mooi jaar wens ik jou :sun:

Hee Marjo, hier een mazzelende stormachtige westerse die net met lede ogen gade sloeg hoe dode dingen nog een trap na krijgen ook... ;) Hier gaat ie aardig, geduld is een schone zaak die bij mij nog wat poetswerk nodig heeft, en ik leerde gisteren (ja ook voor mij was het peutendag) nog wel een goede voor ons allemaal hier denk ik:

"Het is okay om voor een zesje te gaan, het hoeft niet altijd een 10 of zelfs een 8 te zijn!" Dat geeft ruimte!

Zolang we die roes maar achterwege laten... het leven is er niet bepaald saaier op geworden toch, ook al is het lang niet gemakkelijker allemaal, maar wat halen we toch heel veel meer zo uit onszelf en uit alles... ik dacht laatst nog, misschien kunnen Soothe, jij en ik een 1jarig jubileumfeestje geven? Bij jou thuis? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk komen we best vlot tot inzicht, nadat de stap genomen is.
Wat is een jaar?!! Mag ik vragen welk een therapie je volgt?
Kom maar lekker hier naartoe, strak plan!
:)

Oh ja: <<<:heart:>>> Knuffel!

Eeen zes is zéér waardevol als we het altijd met 0,0 hebben gedaan toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Kaia

Hee Marjo, hier een mazzelende stormachtige westerse die net met lede ogen gade sloeg hoe dode dingen nog een trap na krijgen ook...
;)

Nee hoor, dat plantje heeft alleen maar een kaal plekje...heb ik ook, vandaar dat ik het in ere houd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar vraag je me wat Marjo,
bij mij is het ook één huilpartij,
dat leert mij wel dat ik steeds mee bij de kern kom.
Er is natuurlijk niet één ding er zijn er meerdere.
Wat ik al wel geleerd heb dat ik bepaal, en niet een ander.
Dus ik ben het onderwerp en geen lijdend voorwerp.
Verder heb ik elke dag huiswerk en daar wordt er serieus naar gekeken.
ik hoef me er dus ook niet met afraffelen vanaf te maken.
Ook moet ik mijn levens biografie gaan schrijven, nu nog niet
maar over een paar weken.
Ja ik ben wel op de goede plek daar, hard werken is het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen/middag,
Lig nog in bed. Veel te kort geslapen, wegens zich ontwikkelende forumverslaving. Ondanks alle hartverscheurende verhalen die ik tegenkwam moest ik verschrikkelijk lachen om de bijdragen van Haddock en (naam vergeten) in de woordketting. Kon niet meer ophouden met lezen, stom ook om een 18 meter lang snoer voor mijn laptop te kopen zodat ik nu ook in bed kan internetten.
Vreetbui bleef beperkt tot anderhalve gehaktbal. Goed om te lezen dat meer mensen last hebben van vreemde eetpatronen, Maar dat ik niet moddervet word verbaast me nog iedere dag.
Voor de mensen die worstelen met pubers: het gaat over!!! Mijn jongste is nu 19 en het was van haar 14e tot 17e een hel! Hele hulpverleningscircuit gezien. Maar vorig jaar HAVO gehaald, een leuke vriend gekregen en nu bezoekt ze open dagen voor een studie na de zomervakantie. Dus er is hoop!
Jarigen gefeliciteerd en maak er wat van iedereen! Ik ga aan de slag, morgen naar Frankrijk met een tussenstop in Antwerpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede middag allemaal en aan de jarige een gelukkige verjaardag toegewenst .ik heb echt een heel slechte nacht gehad .heb echt geen oog dichtgedaan .ben dan maar opgestaan om 4u30 en ben beginnen poetsen .alles heb ik dus gedaan zelfs de tegels zijn allemaal proper .mijn zoontje en vriend zijn om 7u45 opgestaan .mijn zoontje is nog steeds ziek dus kan die niet neer school en dat heb ik geweten hoor .hij snotterd niet te doen en in plaats van een zakdoek te vragen veegt hij gewoon zijn neus af een de zetel .pffff ik zie het echt niet meer zitten zou het liefste van al eens lekker uit gaan waaien maar dat kan ook niet want de kleine mag niet buiten dus zit ik hier opgesloten .ben al een paar keer in de tuin gaan staan .dan schreeuw ik de longen bijna uit mijn lijf .de buren zullen wel denken dat ik gek aant worden ben maar dat trek ik me niet aan .ik heb behoefte om me eens volledig te laten gaan en vroeger deed ik dat met drank maar nu geef ik er niet aan toe en gil ik gewoon even .kan best wel opluchten hoor maar toch ik voel me echt niet goed vandaag .ik ben moe en kan bijna niets verdragen .ik maak me me ook een beetje ongerust over morgenavond .de andere jaren ben ik steeds naar de kapper geweest om mijn haren op te laten steken zodat ik wat fatsoenlijk voor de dag kwam .nu ben ik vergeten een afspraak te maken dus zal er niets van komen .ik weet ook nog steeds niet welke kleding ik aan moet .ik heb dus helemaal geen zin om te gaan he .ben bang dat ik toch zal beginnen drinken . allee ik ga nu mijn zoontje wat te eten geven en dan mijn hond uitkammen want die is aant ruiven als nooit te voren .ik hou het vandaag in ieder geval droog .allee hierbinnen toch he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal. Ik kom hier eens om het hoekje kijken. Wat een lawine aan tekst kwam er over mij heen toen ik de deur open deed. Ben zo hier en daar wat aan het lezen.
Vandaag dag 3. De echte bibbers zijn weg alleen de fijne motoriek doet het nog niet echt. Probeer maar eens een shaggie te draaien met die bibber handjes.
fijne dag en kom nog wel eens buurten, Pino

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal!

Zaandam, zonnetje, stevige rukwinden en overslaand water!

zo ik ben weer binnen gewoejst en omgekleed ben niet van plan om mij verder buiten te wagen.

kinderen, ik mag niet klagen want ze rookt en drinkt niet, gebruikt geen drugs maar dat is dan ook wel het enige wat ik voor goeds kan vermelden. verder heb ik al heel wat scholen, hulpverleninginstanties, justitie en weet ik al wat meer mogen bezoeken.
ik snap de kids van tegenwoordig niet meer, ze verwachten van iedereen respect maar gaan vervolgens zeer onrespectvol om met anderen en zijn daar ook niet op aan te spreken. ik weet best dat ze warmte en liefde nodig hebben maar soms heb ik het gevoel dat het een bodemloze put is, ik mag mij nergens mee bemoeien, nergens mee helpen het enige wat ik mag doen is de problemen oplossen en dat doe ik dan maar weer want schijnbaar is dat de enige manier waarop ik mijn liefde mag tonen.
ach, ik wacht gewoon lijdzaam af totdat ze een jaar of 20 is dan vergeet en vergeef ik alles en doe het met een knuffel af!
en tot die tijd, pak ik mijn eigen drinken want mijn dochter realiseert zich niet dat er nog iemand in dit huis woont en het ook wel eens prettig vindt om een glaasje drinken te krijgen, moet je haar eens vergeten dan is er oorlog in huis!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag,

Ik kom even binnen vallen allereerst natuurlijk voor de jarigen gefeliciteerd.
Ik kwam ook even melden dat het eigenlijk heel goed met me gaat na de inzinking van afgelopen woensdag.
De komende dagen ga ik dus het weekend weg met mijn vriendinnen en heb er toch wel heel veel zin in.
Qua drankgebruik leg ik mezelf niks op ik zie het wel hoe het gaat en als ik wel ga drinken ga ik een poging doen om te matigen en niet altijd als eerste weer een rondje te bestellen.

Moet eerst nog 2 uur in de auto dus nog genoeg tijd om over mijn plan voor het weekend na te denken
ik heb geen tijd om alles terug te lezen dus hou het maar even bij het actuele.
straks spullen pakken en een beetje met de kids bemoeien.

groetjes allemaal

En voor wie het moeilijk heeft veel sterkte en zet 'm op.
voor wie een lekkere dag heeft: geniet ervan !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je antwoord Tina! :heart:

Ik lees dat sommigen het momenteel erg moeilijk hebben.
Hou vol! Er komen tijden dat het weer beter gaat..
Zolang je maar niet toegeeft aan je trek. Daar moet je doorheen!
Over feestjes, die heb ik zekker de eerste maanden niet bezocht.
Gewoon tijd voor mezelf genomen om niet in de verleiding te komen.
Ik kies ze nog steeds met zorg. En op feestjes met veel alcohol, ben ik
snel weer weg. Ik vind er niet zoveel meer aan.

De laatste zondag van deze maand, heb ik weer een leuke.
Daar verheug ik me in zeer veel spanning op.
Er wordt in geen geval gedronken, dus dat kan de sfeer niet bederven ;)

Sterkte allemaal en laat vandaag die eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het sneeuwt hier inmiddels.

Net weer heel moeilijk gedaan om een tijdstip te vinden,
om een nieuwe jas voor dochter te kopen. In dit drukke weekend
leek haast geen gaatje meer vrij.. paniek bij mam dus :D
Haar oude jas (net gerapareerd bij "de gouden schaar"), is kapot
gegaan in de droger. Ze loopt nu in een nog oudere die voor nood nét nog kan.
Koelbloedige dochter haalde haar schouders op. Nu gaan we vanavond in een
dorp verderop waar het op vrijdag koopavond is. Ook wel spannend, tamelijk
onbekend terrein.

Opgelost. Deze puber is in ieder geval zeer doortastend en nuchter als het op
dit soort dingen aankomt. Daar kan ik nog van leren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he marja,

bij jou sneeuwt het dus al, ik begreep dat je ook in het hoge noorden woont.
Ik moet straks naar het midden van het land, hoop dat het meevalt met de sneeuw, regen vind ik niet erg maar sneeuw bah.
(tenminste als ik met de auto moet, om ernaar te kijken vind ik wel mooi)
succes met het zoeken naar een jas en veel plezier vanavond met winkelen.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar word ik dus zo ibbel van. En wachten, en wachten, en nog meer wachten. Volgends Track & Trace is het pakketje nu mee met de chauffeur vanaf Ridderkerk.
Zaanse Schanzers en Amsterdammers en Amstelveners, hier waait het nog steeds als een gek, maar wel een strak-blauwe lucht.
Verder heb ik me (letterlijk) in de vingers gesneden met het maken van een tomatensla.
Slaat verder nergens op, maar alles beter dan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En veel plezier met de meiden natuurlijk!
Ik kan verse muntthee aanbevelen voor dit soort weekenden!

Vie, maak je niet druk. Je kunt er toch niets aan doen!
Heb je geen leuk boek of een breiwerkje? :D
Kan me het wel voorstellen hoor, maar je schiet er geen bal mee op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...