Spring naar bijdragen

je bent niet mislukt als iets niet lukt maar een winnaar omdat je het probeert


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goed gezegd Tasseke (haha)
\
en ja Pip ik ben me erg bewust van het risico en dat maakt het ook niet makkelijk.
Ik ben heel trots op mezelf en eigenlijk wil ik dat ook niet verprutsen.
Woman wandel ze naar Tasseke jullie wonen kennelijk bij elkaar om de hoek?
ik neem toch aan dat je met dit weer niet hele einden gaat lopen? of juist wel.
veel plezier in ieder geval.

Ga zo nog even de weerberichten en verkeersinfo bekijken over 2 uurtjes zit ik op de snelweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Pip, verslaggeeftser zou je niet misstaan.
Zo ik ben weer met Frits op stap geweest, hij wilde niet.
:wacko:
Ben z@knat geregend maar ja zo kom ik tenminste wel buiten.
Zelf heb ik vandaag een soort hoofd met watten en er komt
niets zinnigs uit mijn handen.
Nou ja dan maar een dagje niets, morgen weer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een verplichte pauze. Keuken is in het laagste tempo mogelijk,
gezogen ende gedweild..
Werd er helemaal scheitziek van :huh:
Nou de kamer nog...
En ik moet me nog douchen. Loop nog in pyama...
En school,s out at 15:30...
Aaargh! Moet ik zo toch weer op topsnelheid.
Die schouder doet toch al pijn :(

Zit nu met senseo en warm zakje in de nek..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lijkt het nog steeds of er een bom ontploft is maar mijn kasten worden wel steeds leger ;)
heb net een heleboel foto's gemaakt en ga zo wat advertenties op marktplaats plaatsen, weg met die zooi!!!
Goh, ik heb hier ook al zo'n starende stofzuiger staan die af en toe zijn blik even laat vallen op de hondenharen op de vloer... ik kijk niet, ik kijk niet, ik zie niks.
rotdingen die stofzuigers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een feest der herkenning. Ik zit ook nog in mijn pyama, de stofzuiger zit nog netjes in de meter kast te wachten en de keuken is een puinhoop. Wel heb ik mijn bed verschoond. Het zweet zo lekker 's nachts als je net droog staat en de was zit in de machine.

Ik ben tijdelijk overgestapt naar filtersigaretten en die gaan hard, dus ik moet ook naar AH. Nu maar even niet doen want dan kijken die wijnrekken me weer zo smekend aan. strakkies maar dopjes in mijn oren zodat ik hun vragende geroep niet hoor en een sluiproute in de ah bedenken om ze te omzeilen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier de stofwolken, ze wachten vriendelijk tot ze opgeveegd worden. Vandaag lekker niet, ander keertje weer.
Pino, als je naar de supermarkt gaat, verstand op nul, snel je boodschaps doen, niet naar de drankschappen kijken en zoef snel weer naar buiten. Zo doe ik het. Als ik toch langs de schappen moet dat draai ik koppig mn hoofd de andere kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi Tas je moet je ook helemaal niet schuldig voelen, los je toch niets mee op voel je je alleen nog maar beroerder, het is toch al gebeurd en weer een klein lesje geleerd, ja toch of niet soms en ikke wil wel je vriendinnetje zijn hoor haha.

Lief he dochters ik hou van ze, goed gesprek gehad vanmiddag, tranen, schelden maar we gaan er weer tegen aan met goede moed, discussie afgesloten met een dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ondertussen de hond uitgekamt en dat heeft me zeker een uur gekost .pfff huisdieren zijn leuk tot ze beginnen haar te verliezen .ben dom geweest in plaats van eerst het haar op te vegen buiten heb ik gewoon de deur zo opengedaan en ja hoor heel het huis terug vol met haar .mijn zoontje kon zijn plezier niet op natuurlijk .heb dan maar de stofzuiger genomen en beginnen stofzuigen of moet ik haarzuigen zeggen .heb ik net gedaan begind er een kat over te geven .pfffff het zit me vandaag echt niet mee hoor .terug alles gedweild en dan even iets uitgeprobeerd met mijn haar .ik heb het zelf opgestoken en het valt goed mee .ik heb hier nog haarlak met glittertjes staan en die ga ik er dan morgen opspuiten .ik ben dus nog nooit nuchter gebleven op een feestje he en dat schrikt me wel af .ik denk wel dat het een stuk goedkoper zal worden .mijn vriend zei deze morgen dat hij 50drankbonnetjes zou kopen ik heb hem gezegt dat 20al genoeg zal zijn .mijn kleding is dus echt een groot probleem he heb daarnet mijn kast opengetrokken en niets staat me aan .ofwel is het te groot of te klein ofwel sta ik er niet mee nu ik zo bleek zie .het kan goed zijn dat ik morgen nog snel even iets nieuw ga kopen hoor .staks komt mijn dochter en daar zie ik erg naar uit ik hoop alleen dat ik den wat minder bibber en dat ik niet meer zo zweet .ik heb gisteren geen last gehad meer vandaag is het echt erg ik denk dat ik me teveel zorgen maak over morgen en dat dat zich laat voelen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tas,

ik pas op omdat mijn vriendin een hersenschudding heeft.
Het is wel goed voor mij een beetje gezeldschap.
Maar dit gaat me wel iets te ver.
Er is echt een hele hap uit mijn kleed, en dan nog met van die leuke flarden aan het uiteinde.
:devil:
Terwijl ik het pas in mei heb gekocht.
Ik ga haar straks even bellen, als ik hem niet heel even alleen kan laten
en hij gaat dan de boel mollen, ja, dan denk ik er toch serieus over hem terug te brengen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...