Otje Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Winchi !!!!Gaat het ???? Goed eten, en inderdaad die cup a soup special....Op de site van de AA las ik ooit dat je drie milkshakes kan drinken, dat dat de beste remedie is tegen trek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Das een goeie Scholeke, afspraken maken met een vriendin die je een beetje in de gaten houdt.Goed voor de gemoedsrust en de veiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 ja ik wil het echt wel hoor .en doe echt mijn best ik vertouw mezelf alleen nog niet al te best maar ja ik sta dan ook nog maar5dagen droog he en heb nog veel moeilijke momenten zoals nu ik maak me gewoon te zenuwachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bommel Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 O ja ik ook. Als er ook maar iets gebeurt dat mij nerveus maakt heb ik al een glas of wat te pakken.Snap dat zelf ook niet.Vooral bij ruzie. Dat is funest.Dat maakt me super zenuwachtig. Kan er niet tegenIk denk dat dat uit vroegere tijden moet voortkomen.Ik geloof in reincarnatie. En heb af en toe dromen dier daar op duiden.Wie nog meer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Zo ik ben weg, mijn lief belde.Over pakweg een uur is ze thuis.Kaarsjes maar vast aan voor de gezeligheid en 1 speciaal voor mensen die het moeilijk hebben vanavond.Tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 juist wakker van een lange zalige siesta heerlijk .ik zit dus niet achter het behang en mijn klant ook niet , wat er wel gebeurt is dat mijn slechtziende klant een rood gloeiende kolenpook in mijn handen stopte , en ik de goed ziende had het niet gezien en heb dus mijn hand weer serieuz verbrand , en JA even was er het idee om de pijn met jww te bedwelmen ppff heb ik pijn geleden niet normaal , lijk nu wel een koe met een brandmerk op ;-((margo ik heb ook iets warms in mijn hals liggen , en wel twee poesjes enig minpunt ik krijg pijn aan mij hals ervan , gaat wel doorwegen na een tijdje .in belgica ook niet goed weer , koud mensen koud brbrbrb vie het was als grapje bedoeld he , kan maar moeilijk schrijven dat ik niet aan de man kom he , en ik ben iemand die heel gelukkig is vrouw te zijn en alles zit piccobello op zijn plaats , niet teveel en niet te weinig wat wil een mens nog meer om je vraag te beantwoorden ook toen ik dronk was ik in het algemeen wel blij met mijn lijf , nu ja durft ook al wel eens te veranderen die mening naar gelang hoe ik mij geestelijk voel .zo en nu ga ik toch een beetje werken , voel mij een ander mens dankzij den siesta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Scholleke misschien moet je niet te veel je best doen.Proficiat met de dagen dat je niet hebt gedronken.Het begin is er.Als je vijf dagen niet hebt gedronken kun je een zesde dag ook aan.Neem jezelf in bescherming en zoek naar oplossingen voor moeilijke momenten.zoals nu de afspraak met je vriendin.als je de eerste laat staan komt alles goed.ook het zelfvertrouwen komt terug.de minderwaardigheid verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 ik weet dat ik mijn leven zelf moet leven maar ik wil mijn vriend ook iets gunnen en weet zeker als ik nu zeg nee ik ga niet dat hij ook niet mùeer wil gaan .en zeggen dat ik plots hoofdpijn of diaree gekregen heb wil ik ook niet .ik heb in het verleden genoeg gelogen tegen hem en voel me daar nog steeds schuldig over .ik ga er gewoon voor en neem me voor de eerste laat ik staan .ik zal de avond en nacht wel doorkomen met fris en water . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Okee, ik geef het maar toe. Ik ben een volslagen domoor, een debiel en een sufferd. Zojuist werd mijn nieuwe telefoon geleverd. Die krijg ik niet aan de praat. Ik voel me zo stom. Straks om tien uur komt hier mijn huis-IT'er om het voor me op te lossen. Dat vind ik zo superstom van mezelf, dat die man uit Capelle naar hier moet komen.Hihi, aan mijn man hoef ik dat soort dingen al helemaal niet te vragen, die is lekker tennissen. Maar toch iets goeds: vroeger zou ik er van aan de drank zijn gegaan en nu niet.Blacky alweer een verbrand pootje. Bestaan er nog kachelpoken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 dank je tijn en knap van je dat je zomaar zei ik ga naar huis .heb je echt karakter voor nodig denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Her Scholeke, als je echt niet wilt drinken moet het wel heel raar lopen, wil je het toch gaan doen. Stel je eens voor: als het je wel lukt om het droog te houden zal je vriend vast enorm trots op je zijn en dat zal jou een fantastisch gevoel geven! Je kunt je vriendin ook nog instructies geven dat ze je absoluut er van moet weerhouden te drinken. Dat doe ik met mijn vriendinnen ook altijd, ze zijn dan superstreng, maar het werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 yep vie er bestaan inderdaad nog kachelpoken , is ook normaal vermits er open haarden bestaan en allesbranders .spijtig dat je de telefoon niet aan de praat krijgt .....heb je zelf iets gezegt dan hey chocomelkske ja ja witlof verhaal doe mijn bekske niet open he nu lach maar maar het doet wel zeer en staat dikke blaas op , nu ja nieuwe soort van tatto,s aan diegene die drang hebben , polsen onder water , douche nemen en niet zo stom zijn als blacky maar ik heb er weer iets van geleerd en dat is het voornaamste voor mij voila allee ga iets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 You're welcome!!En ze zullen steeds sneller wegaan en langer wegblijven, vermits u niet een alcoholische versnapering neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Ik ga een hapje eten. Anna is in aantocht! Morgen een concert!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Op naar het tweede weekend zonder en er gaan dagen voorbij dat ik er nauwelijks last van heb. Iedereen veel succes dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Niemand in aantocht! Morgen Scapinoballet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Te gek voor je Winchi, morgen ben je blij als je fris wakker wordt !! Wat een overwinning !!! Knap hoor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Bommel, zou je de kleurijke beschrijving van je drankje achterwege kunnen laten. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Bovendien Bommel, als je zorvuldig leest,zie je dat de meesten geen alcohol naast de PC hebben staan!Ik zit aan de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Hihi, nu moeten jullie niet boos worden Soothe en Anna, maar ik had een tante Anna, dat was een enorme vrouw, van achteren en van voren zeer breed uitgebouwd. Ze bakte altijd heel lekkere koekjes. En ze was ontzettend lief en naief, niets dan goeds aan die vrouw. Mijn vader was zo gemeen dat hij (uit haar buurt) zong van: Anna zat te bidden, te bidden tot de HeerMaar dat mocht haar niet batenDaar kwam die smeerlap weer"Sorry, jeugdherinnering.Toen ik vorig jaar ben gestopt met drinken, werd ik eerst magerder. Kreeg wel ontzettend veel trek in vlees. Gekruide speklappen, gehaktballen, en dat voor een vegetarische.Nu is het wat genormaliseerd. Nog vaak wel trek in lekkere dingen. Zo kan ik midden in de nacht wakker worden en de koelkast in duiken, en dan een half pond kaas opvreten, met mayonaise.Dik word ik er niet van, dat zit niet in mijn systeem, maar er blijkt toch wel uit dat de verslaving niet weg is. Er blijft iets hunkeren en knagen aan mijn ziel, blijkbaar ontbreekt er wat. Maar wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Pffffff....kom net thuis van werk, zit er helemaal doorheen!!Ik begon al te huilen toen ik richting huis kwam.Het was dus erg druk, geen tijd voor fatsoenlijke pauze, ik kon even heel snel met de honden paar minuten naar buiten....Eerst maar even wat eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Dank je Geer! lief van jeJa ik stond ingeroosterd van 12:00 tot 18:30dus officieel heb je dan niet veel pauze denk ik , kwartiertje ofzo?ik moet het maar weer eens nakijken.De rest heeft er minder last van denk ik, dus voel me dan weer een beetje een uitzondering.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Vie, wat is dat nou voor 'n discussei dat je niet zou bestaan??Ik ga even de honden eten geven, die staan al te popelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Goedenavond allemaal,Nu pas even tijd om een berichtje te posten. Vanochtend was het een heuse spits hier in huis. Bovendien was mijn vriend thuis en net zoals hij vindt dat ik alcohol verslaafd ben, vindt hij ook dat ik teveel achter de pc zit. Dus heb het voor de lieve vrede maar niet gedaan. Gevolg. Ik had een pest humeur onderweg naar het werk. Gelukkig klaarde dat gaandeweg wel op. Ik sta nog steeds droog. En ik voel me eigenlijk steeds beter. Alleen s'avonds in bed heb ik het erg koud. Tsja zoals jullie tussen de regels door kunnen lezen is mijn vriend nog steeds boos over mijn misstap naar de alcohol. Deels begrijp ik dat wel deels ook niet moet ik je bekennen en dat maakt mij zo gefrustreerd dat ik dan wel ff aan een wijntje moet denken. Nu bijvoorbeeld, hij is er vanavond niet en een week geleden had ik me verdriet heerlijk weggedronken met een wijntje. Op zich voel ik me sterk en doe ik het niet, maar toch zijn die gremlins er toch wel. Ik doe erg mijn best om ze niet te horen. Ik heb een lieve kleine meid, die me er wel door heen sleept. Ik heb haar alles opgebiecht en ze sleept me er doorheen. Net hebben we ff boodschappen gedaan, toen fluiserde ze in mijn hoor, geen wijn, we doen een lekker sapje samen. Lief he. Dat zijn momenten die mij weer erdoorheen slepen. De schat. Maar ik zou dat ook zo graag van mijn vriend willen al is het maar een klein beetje. Of ben ik nu een beetje selfish aan het worden?Ik heb nog niet alle verhalen van jullie gelezen er is weer zoveel gepost. Dat moet straks nog ff inhalen. Komt wel. Ik moet vrees ik tijdelijk de pc afstaan aan mijn dochter. Ze wil nog ff een spelletje doen voor ze naar bed moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst 21 november 2008 Geer, dank je, ja ik beschouw mezelf als Hooggevoelig, ik heb al snel dat mijn hoofd te 'vol' gaat zitten. Misschien had ik daar toen ik dronk wat minder last van. Ik heb normaal eigenlijk nooit hoofdpijn, maar nu heb ik het wel!Ben gewoon duizelig van alles wat in mijn hoofd tolt....Bij tv kijken komt er nóg meer info binnen, denk dat ik beter wat van me af kan schrijven in berichten naar Alcohol de Baas bv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden