Spring naar bijdragen

dinsdag 25 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerst het belangrijkste!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

SOOTHE!

1 JAAR!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

KAIA!

1 JAAR!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

LEVE HET SOKA-TEAM!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera:clock.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Redelijk goed gesprek gehad, gelukkig. Voel me wel altijd down als ik er weer wegkom. Word weer herinnerd aan m'n verslaving en dan moet ik ook nog medicijnen slikken. Maar goed, hoe klein en waardeloos ik me nu even (hopelijk even dan...) me voel, het is voor een goed streven: van de alcohol af te komen!!
Er voelen zich hier meer niet echt prettig vandaag lees ik. Dus ik ga jullie niet lastigvallen met m'n slechte humeur enz, maar probeer positief te blijven. Krijg vanaf volgende maand ook weer psychische hulp. Had ik al om gevraagd, maar hoewel ze het eerst niet nodig achtte, ziet m'n begeleidster nu wel in, dat ik ook met mezelf in de knoop zit en niet alleen met een alcoholprobleem zit. Hoop weer innerlijke rust te vinden om zo tzt de medicatie af te kunnen bouwen met als einddoel van de drank af te blijven. Heb nu trouwens een nieuwe hobby ontdekt, schilderen. Word ik lekker rustig van en het is leuk om te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor iedereen die het momenteel moeilijk heeft met die !@#$%& gremlins: Ik heb voor en tijdens de opname een dagboek bijgehouden en dat doe ik nu nog. Dan kan ik teruglezen hoe ik dacht dat alles goed met me ging, terwijl ik dronken was, hoe ik weer opkrabbelde en me elke dag beter voelde en sterker zonder drank en als het nu begint te kriebelen, schrijf ik de voors en tegens op en echt, de nuchtere lijst is langer en die geeft een beter gevoel dan dat dronken gekrabbel..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Way to go, orleando! :present:

Zo! Mum is back!!!!!

Ramen open.
WC weer schoon.

En om mezelf niet meteen weer helemaal voorbij te hollen...
pauze, koffie, rokertje..
En een flinke shot Vit. B
Want die vergeet ik gemakshalve ook altijd weer als
het minder gaat... :D

Volgens Soothe plas ik het teveel wel uit.
Dus 200MG leek mij best kunnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke: hihi: t 'is maar net hoe je een 'eenheid' ziet he .

Orleando: mooi geschreven. Ik had een rare 'crash' vanmorgen, maar ben weer hersteld. Zo snel en zonder JWW. Dit was voorheen voor mij ook wel een trigger geweest. Gewoon raar opstaan etc. Heb mezelf opgepakt en ben aan het werk, maar wederom op een superlaag tempo. De dagen dat ik flink doorwerk zijn nog te tellen. Ook dat maar accepteren.
Ik voel me ook zo veel beter zonder drank. De tips en opbeurende woorden van gisteren doen me nog steeds goed. Ben nu echt gezellige dingen aan het verzinnen voor al die feest dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst Soothe en Kaia gefeliciteerd met jullie droge jaar, toppie.

Dan heb ik een probleem. Sinds begin deze maand heb ik mij aangemeld op dit forum en voor de internetbehandeling om adb te worden. Maar nu, heel even kort, mijn man zuipt gewoon door.
Was vandaag vrij zit dus al vanaf vanmorgen te drinken. Lekkere motivatie, niet. Ik heb al een paar hints gegeven dat ik dat niet echt een stimulans vind voor mij maar hij gaat door. Iemand een goede tip.
Ik doe niet mee hoor, ik houd het droog van binnen. Maar het is wel ........ moeilijk he op deze manier.

Help Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe een beetje met je mee, Marjo. Zit hier aan een cupasoupie en ik rook niet, dus neem ik er een manderijntje bij. Ik slik trouwens multivitaminen van Kruitvat. Ook 's morgens, als ik de kids naar school heb gebracht. Op een vast tijdstip, zodat ik ze niet vergeet.
Ben een beetje klaar met het huishouden. Krijg alleen de was niet droog; droger ik stuk. Is nu een waterballet boven, gggrrr:devil: Dus snel alles ophangen, voordat ik straks de kids weer van school ga halen. Manlief komt vandaag ook voor het eerst bij de gespreksgroep voor partners die samenwonen met een verslaafde. Ben benieuwd hoe het hem vergaan is en hoop, dat het hem wat verder helpt om wat meer inzicht te krijgen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik deel veel hier met jullie, maar hij kan z'n verhaal eigenlijk niet kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Antonia, dat lijkt me ook!
Ik schrok vanochtend ook toen je dat schreef
(of was dat nog iemand anders?)

Ik zou het niet weten...
Als jij maar volhoudt, heeft hij morgen een kater (hopelijk)
En jij niet...

Moeilijk meid. Kun je er niet even lekker uit naar buiten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia: nou ik ken je probleem zo goed. Mijn man zit hier dan met zijn vrienden te drinken. Ik heb het heel lang aangekeken, ook hints gegeven. Afgelopen maand heb ik het eenvoudigweg verboden.
Mij of de drank, je kan kiezen. Hij was eerst echt harstikke boos, maar langzaam trok hij bij. Hij gaat naar genoeg feestjes en kroegbezoeken om zijn niveau in stand te kunnen houden, maar niet in huis. Geen drank in huis. Nu zitten ze ook hier, aan de koffie , hihi. Ze probeerden me weer om te l@llen, maar ben heel streng,..... NEE! Nu zit ik er niet meer mee. En het geeft mij zo'n rust. Want ik ging toch elke keer de fout in. IJskast stond vol, dus in mijn impulsiviteit, hop had ik zo een fles in mijn hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchun,

De vraag dringt zich op of je wel wil stoppen. Ik heb sterk het gevoel, dat dat eenheden gedoe je wel bevalt!!!
Zolang je op het forum bent, ben je of aan het afbouwen, of aan het opbouwen.

Als het oudjaar is, dan zit je met een fles Champagne voor je neus in eenheden te denken.

De meest effectieve manier is kappen. Wegpleuren die rotzooi!!!!

Ik snap er volstrekt niets van. Ik heb wat opnamen achter de rug. Het grootste verslavingszorg centrum in Amsterdam. Het Jellinek centrum zegt, kappen,wegdonderen, stoppen met die zooi.

Niets geen eenheden, Weg met die troep!!!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Soothe en Kaia,

Allebei proficiat met jullie eerste droge jaar. Jullie mogen beiden trots op jezelf zijn. Want jullie hebben er echt voor moeten vechten.
Soothe, van jou weet ik het begin nog precies, we kregen er beiden zelfs een ban voor:D Maar kerel je hebt het toch maar gedaan. Ik ben trots op je en dat komt ook doordat Anna en ik ook wat met elkaar hebben;)

Geneit beiden van deze zo mooie dag voor jullie. En nu op naar het tweede jaar.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Soothe en Kaia.........

VAN HARTE PROFICIAT MET JULLIE MEGA-PRESTATIE !!!!!!!!!!!!!

:heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon::heart::rose::moon:

met deze fantastische mijlpaal. Had je het zelf ooit gedacht een jáár geleden dat je dat zou redden?

Ik vind het SUPER van jullie. Nu ga je je twééde jaar in, niet het makkelijkste, maar wel zéér waardevol omdat na het lichaan (tenminste, in het algemeen) ook je geestelijke ontwikkeling nu weer in sneltreinvaart begint te gaan. Ik wist tenminste niet wat me overkwam, het tweede jaar. Maar daar mag Kaia me een pb over sturen, en Soothe kan er lekker met Anna over kletsen vanavond......

Fijne dag nog en geniet er echt maar even van.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...