Spring naar bijdragen

dinsdag 25 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
wingchun

Hee Adam, ik las dat vanaf volgende week 186 soorten paddestoelen op lijst 2 van de opiumwet worden geplaatst. Bijvoorbeeld de vliegenzwam. Wat vind jij daar nou van, behalve dat het een heel gedoe is natuurlijk?



Nou, zolang we nog champignons, kastanjechampignons, grotchampignons, oesterzwammen e.d. mogen blijven eten, vind ik het niet erg dat vliegenzwammen worden verboden.
Trouwens vind ik het nogal vreemd. Vliegenzwammen worden in melk gezet en de vliegen vallen er van dood. 't Is trouwens een puur giftige zwam, absoluut niet geschikt voor consumptie op wat voor wijze ook. En gaan ze ook de handel in gedroogde bananenschillen verbieden. Dat is namelijk ook een drug. Wat minder bekend en heeft natuurlijk ook geen uitstraling, net als nootmuskaat. En dan moeten ze de handel in cacao verbieden en die in lijm en ga nog maar een hele tijd door. Op 't laatst blijft er niks over en gaan we daaraan dood. Jezelf dwingen tot wakker blijven is ook al iets waar je aan verslaafd kunt raken. Hardlopen is ook een verslaving. Aan eten kun je ook verslaafd raken. We hebben een zeer betuttelende overheid die steeds het tegenovergestelde krijgt van wat ze beoogd. Behalve dan de inkomsten uit allerlei belastingen of verlagingen van toeslagen, aftrekposten, uitkeringen en laten we vooral de uitholling van de zorg niet vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud,
Volg je eigen lijn. Je hebt nu gekozen voor de nullijn, omdat je ontdekt hebt dat dat het enige is wat voor jou werkt. Dus laat die ander maar bazelen, die wil gewoon een drinkmaatje en voelt zich ongemakkelijk als hij of zij de enige is die drinkt. Dan valt nl. op hoeveel die drinkt. Dat gedrag vertoonde ik dus ook. Thuis moest ik dan ook behoorlijk wat naar binnen klotsen.

Bah, ik ben blij dat ik niet meer hoef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Was een leuk rondje, mn hondje nog even gespeeld, ik gepraat met een mevrouw. Nu nog even teveeen, misschien nog een klein hapje eten, dan mn hondje een laatste plas en douchen en naar bed.
Morgen fysiotherapie, en wat dingetjes regelen.
Vandaag een opoefiets gekocht. Heel prettig. Een spiksplinternieuwe. Goed voor mn rug. Deed tot nu toe alles op een barrel van een racefiets, niet echt handig. Wil nog fietstassen aanschaffen voor de boodschappen.
Kom zo nog even hier ! x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja die ken ik Wing, ik leer mijn coach van alles ;)

Het is niet zo zwart wit dat hulpverleners niet meer mogen drinken, mijn zus drinkt ook, maximaal 2 glaasjes en dan voelt ze zich doezelig en stop ze want als ze er dan nog een neemt vind ze het niet prettig meer, of haar schoonmoeder die roept na 1 glaasje, nu niet meer hoor, ik krijg al rode wangen. Dat zijn de gezonde drinkers, die drinken voor de lekker en stoppen als ze de roes voelen... tja en daar ligt ons probleem, wij beginnen pas als de roes begint te komen en stoppen vaak pas als we knock-out zijn.

En nu moet ik nodig knock-out, want de wekker gaat morgen weer af! maar dan gewoon in slaap vallen met een pammetje en niet met 2 flessen port. Heb ik morgen veeeeeeeel minder last van ;)

welterusten allemaal en tot morgen weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...