Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Kaia Daar knap ik van op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Wingchun, wil je drinken of echt drinken? Ik bedoel: is je motivatie om te stoppen weg of wil je vluchten in een roes omdat je gek van je gedachten wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ferry, ik ben nog wel heel moe van het ontgiften.Heb de hele dag al afleiding van mijn werk en 's avonds ben ik kapot. Bestaat de afleiding uit niet meer dan wat internetten, lezen en TV kijken.Maar op den duur moet daar idd wat anders voor in de plaats komen.Lijkt wel of mijn leven uit alleen maar werken bestaat. Misschien meld ik mij morgen ziek, want voel me behoorlijk grieperig. Misschien heeft Albertina me aangestoken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Van dat piefje Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ja, dat mooie, kleine piefje (meestal niet in erectieve toestand)weet het zo mooi te zeggen, dat ik er bijna van vol schiet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 dan sla ik nu vanuit het van dat kleine piefje mijn armen even om je heen {{{marjo}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Jij hebt toch ook een keuze, Wingchun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Lana, ik zou bijna schrijven:Wat was ik moe! Het voelde idd als een echte griep.Rust is toch heel belangrijk. Misschien niet zo'n heelgek idee om je even ziek te melden. Dat ben je ook.Sterkte en hou vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Dat duwen en stempelen doe je toch echt helemaal zelf Wingchun... hier is begrip en steun, maar dat gaat wel moeilijk als je niet duidelijk aangeeft wat je nodig hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Je bent gewoon obstinaat en recalcitrant.Dat gebeurt wel vaker hoor Tenminste, ik kijk er niet raar van op.Je liet gisteren duidelijk een noodkreet horen.Mensen willen helpen door te delen.Maar goed...Misschien als je een beetje meer verteld, dat hetwat makkelijker wordt, om je evt te kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Kaia, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Wingchun: super onverschilligheid naar jezelf en het leven toe. Je bent vrij te doen wat je wilt en bent ons geen verantwoordelijkheid schuldig. Je moet doen wat je niet laten kunt zou ik zeggen.Dat je afscheid wilt nemen hier is wel duidelijk. Weg van je sprekend geweten. Je wilt het niet horen en niet weten en vervolgens ga je boos worden. Niemand houdt jou tegen hoor. Nog steeds ben je in strijd en je weet zelf verdomdes goed dat drinken gewoon geen optie is.Ik hoop dat je nog even nadenkt. Bezint voor ge begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik vind het heel mooi gezegd Winchi. Ik wil namelijk ook drinken. Ik wil alleen geen kater meer, geen nadorst meer, niet meer schuw en bibberig zijn de dag erna, niet meer tot 16.00 in mn bed liggen, niet meer de buren pesten met harde muziek enz enz enz.Ik ben ook dus nog steeds in gevecht wat ik nou wil. Ik geef mezelf tot januari om mezelf de tijd te gunnen bewust te worden van wat ik werkelijk wil en waarom. Tot die tijd probeer ik het zo minimaal mogelijk te houden. Gelukkig is dat nog steeds nu beter dan het ooit geweest is de afgelopen jaren. Dus daar ben ik hartstikke blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Sinds tijden zitten we hier met z'n allen bij elkaar. Lekker een schaal bitterballen gebakken.Jemig het gaat nog wat worden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik heb hier nog een goed stel oudhollandsche gremlinmeppers die stof liggen te happen, waar is toch die goede oude tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Vroeger bestaat niet meer kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik kan ze aankomend weekend goed gebruiken Kaia, vooral vrijdagavond......stuur ze maar vast op via de ether, dan heb ik ze hier ook vast klaarliggen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Das niet hip hoor zo'n gremlinmepperWoeshhh... Aaahh..!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Bewaar ze toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Dat was de elektronische variant als sinterklaassurprise... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Ik ga maffen, morgen grootse plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Trusten An. Nu al?Op de fiets morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Hoi Lana, hihi , eigenlijk lachen hè? 2 van die opgefokte dames ...ik loop een paar daagjes achter jou. Inderdaad samen staan we sterk!!!! Weet je we sleuren ons er gewoon doorheen, toch?!! Dit weekend verjaardags feestje van mijn kind. Ik moet er niet aan denken dat ik op al zijn vriendjes ga mopperen ;( Nee zal ik niet doen hoor! Kom wel even hier klagen. Ik ben zo blij met het forum. Dus lieve mensen bedankt voor de steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Deal woman, ze zijn al onderweg, soms is de dreiging al genoeg, en anders kan je zo nodig altijd online gebruiksaanwijzing vragen Wel opvallend, hoe degenen die (willen?) drinken, altijd een soort van boos op de rest worden, en dat ze de niet-drinkers dan ook nog eens discriminatie gaan verwijten... projectie uit eigen schuldgevoel? Ik vind het pijnlijk als iemand op die manier in het eigen wereldje muurtjes optrekt, het maakt onbereikbaar dan kunnen we er niet goed meer bij, dat is toch niet de bedoeling van hier samen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Thanx Kaia !!! :):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden