Spring naar bijdragen

dinsdag 25 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry, ik ben nog wel heel moe van het ontgiften.
Heb de hele dag al afleiding van mijn werk en 's avonds ben ik kapot. Bestaat de afleiding uit niet meer dan wat internetten, lezen en TV kijken.
Maar op den duur moet daar idd wat anders voor in de plaats komen.
Lijkt wel of mijn leven uit alleen maar werken bestaat. Misschien meld ik mij morgen ziek, want voel me behoorlijk grieperig. Misschien heeft Albertina me aangestoken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent gewoon obstinaat en recalcitrant.
Dat gebeurt wel vaker hoor :D
Tenminste, ik kijk er niet raar van op.

Je liet gisteren duidelijk een noodkreet horen.
Mensen willen helpen door te delen.
Maar goed...

Misschien als je een beetje meer verteld, dat het
wat makkelijker wordt, om je evt te kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun: super onverschilligheid naar jezelf en het leven toe. Je bent vrij te doen wat je wilt en bent ons geen verantwoordelijkheid schuldig. Je moet doen wat je niet laten kunt zou ik zeggen.
Dat je afscheid wilt nemen hier is wel duidelijk. Weg van je sprekend geweten. Je wilt het niet horen en niet weten en vervolgens ga je boos worden. Niemand houdt jou tegen hoor. Nog steeds ben je in strijd en je weet zelf verdomdes goed dat drinken gewoon geen optie is.
Ik hoop dat je nog even nadenkt. Bezint voor ge begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het heel mooi gezegd Winchi. Ik wil namelijk ook drinken.
Ik wil alleen geen kater meer, geen nadorst meer, niet meer schuw en bibberig zijn de dag erna, niet meer tot 16.00 in mn bed liggen, niet meer de buren pesten met harde muziek enz enz enz.
Ik ben ook dus nog steeds in gevecht wat ik nou wil. Ik geef mezelf tot januari om mezelf de tijd te gunnen bewust te worden van wat ik werkelijk wil en waarom. Tot die tijd probeer ik het zo minimaal mogelijk te houden. Gelukkig is dat nog steeds nu beter dan het ooit geweest is de afgelopen jaren. Dus daar ben ik hartstikke blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lana, hihi , eigenlijk lachen hè?
2 van die opgefokte dames ...ik loop een paar daagjes achter jou.
Inderdaad samen staan we sterk!!!!
Weet je we sleuren ons er gewoon doorheen, toch?!!

Dit weekend verjaardags feestje van mijn kind.
Ik moet er niet aan denken dat ik op al zijn vriendjes ga mopperen ;(
Nee zal ik niet doen hoor!
Kom wel even hier klagen.
Ik ben zo blij met het forum.

Dus lieve mensen bedankt voor de steun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deal woman, ze zijn al onderweg, soms is de dreiging al genoeg, en anders kan je zo nodig altijd online gebruiksaanwijzing vragen ;)

Wel opvallend, hoe degenen die (willen?) drinken, altijd een soort van boos op de rest worden, en dat ze de niet-drinkers dan ook nog eens discriminatie gaan verwijten... projectie uit eigen schuldgevoel? Ik vind het pijnlijk als iemand op die manier in het eigen wereldje muurtjes optrekt, het maakt onbereikbaar dan kunnen we er niet goed meer bij, dat is toch niet de bedoeling van hier samen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...