Spring naar bijdragen

Maandag 1 december


BamBam

Aanbevolen berichten

Tine gefeliciteerd met 2 weken jww-vrij, jeetje jij DOET het gewoon écht, sorry dat ik gister de klok hoorde luiden zonder te weten waar den klepel hing, dat je het zwaar hebt is logisch, maar ik hoop dat je je optrekt aan je eigen succes :present:

Pippi ik ben echt onder de indruk, wat ongelooflijk mooi, na 4 lessen (!), je hebt talent meid, voor mij voelt het als: een familie, op zich staande individuen die op 1 of andere manier verbonden zijn, het verleden achter zich en nu kijkend naar voren (jouw familie ivm de scheiding? of ga ik nu te ver?), ik vind het echt heel heel mooi!

Blacky toen mijn vader overleed ben ik 10 jaar later mijn halfbroers en halfzussen (4 stuks die ik nog nooit gezien had) wezen opzoeken. Ik had daarbij romantische gedachten (tv programma's met tranende omhelzingen!), maar de realiteit was afstandelijk: ze hadden geen behoefte aan mij. Wel tranen, geen omhelzingen dus...
Bij jou ligt het heftiger allemaal, maar meer dan de informatie doorgeven kan je niet doen. Wel extra teleurstellend als je er ook nog zoveel moeite voor hebt moeten doen, naast al je verdriet, maar weet je, jouw hartje kan met een gerust gevoel blijven kloppen, je kan het loslaten als je jouw deel gedaan hebt, al het andere is aan hun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tijn, ik dacht ook precies hetzelfde... :D
Ja écht! Ik heb het al zo vaak gedacht en geprobeerd...
Ben ook zeker één van de mensen, die het over de andere
problemen heeft. Het voelt gewoon lekker vertrouwd hier. Dus kom ik
hier weer spuien. Weet ook dat ik het eigenlijk ergens anders moet zoeken.
Maar, ik blijf maar wel komen... Misschien moet ik van insteek veranderen en
iets minder consequent dit forum als mijn reddingsboei zien.
Flip heeft me weer een eindje op weg geholpen, dus ik kom steeds een
stukje verder in mijn zoektocht...

Bedankt voor je inbreng Tijn. Je hebt een mooi leven weer opgepakt.
Ziet het mooie, dat is waar we allen naartoe willen!
Het ga je goed!

Wing, ik begrijp het. Verder met je gestelde doelen...

Komen jullie hier mocht je het moeilijk krijgen...

Houtje, meisje! Ik voel vooruitgang!
Hold on, je doet het hartstikke goed!!!!

Pip, niet bang... Dat weet je toch.
Wil me eigenlijk niet dweilerig voelen, maar wat meer trots op mezelf!

Ben druk bezig vandaag. Er lijkt weer iets op zijn plek te vallen!
Wat heb ik het goed gedaan gisteren! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijn, het mooie van dit forum is dat je hier vooral voor en als jezelf mag komen, laat anderen de anderen, pik mee wat fijn is en laat de rest links liggen, alles is goed, of je nu blijft, af en toe nog komt of niet, als je maar niet vergeet dat er hier altijd iemand voor je is als je een klankbord/steun/whatever nodig hebt, okay?! En dat geldt ook voor Wingchun ofcourse! Blijf op het mooie nieuwe pad dat je zo dapper bent ingeslagen, op weg naar een vrij leven, met of zonder forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dappere strijders

Ten eerste gefeliciteerd Marjan, fijne dag.

Ik ben paar dagen niet geweest ook niets gelezen had nachtdiensten. Gisteren de fout in gegaan, Waarom??? geen idee, moe, boos, verdrietig en ...... aan de hele wereld. Spijt???? komt toch altijd te laat, gelukkig niets vreselijk gebeurd heb alleen mezelf er vandaag mee.
Bibberig en gammel, stom stom stom, ja ik weet het. Vandaag nieuwe kans, ik maak er een droge dag van moet straks werken arghhhhhhhhhhhh maar wie zijn kont brand moet maar op de blaren zitten.

Zo ik heb gebiecht. Zal vandaag weer braaf zijn.

Knuf Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu ga ik mij klaar maken voor een drukke avond werken. Hoop niet te laat te zijn vanavond. Dan kan ik mij nog even bij jullie voegen.

Als jullie mij niet te stom vinden omdat ik gister fout ging dan he, nou ik merk het wel.

fijne dag
Liefs Antonia die zich best een beestje schaamt:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals het gevoel wat je dwars zit...
Een toren van gevoelens bouwen, en die opblazen?

Nah, ik begrijp je wel een beetje Spud.
Het is een ombuigen van gedachten, op een constructieve
manier van je fouten leren. Er iets moois van maken..
En tijdens het proces... Voelen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, een heel creatief idee. Ken je die jaarlijkse zandbouwsels in Scheveningen? Het zou mooi zijn om de woede, de twijfels en al die dingen, om te bouwen in zand. Maar dan ook de schoonheid van het groeien als je stukje bij beetje je verslaving loslaat.

Hier alles best goed. Met de kinderopvang waar ik af en toe vrijwillig werk, zijn we alweer aan het kerststukjes bouwen voor hun toneelstuk, en het is nog niet eens Sinterklaas geweest.

Weggaan of weer terugkomen op dit forum is een bekend verschijnsel. Het is maar net waar je behoefte aan hebt. Soms even niet, en dan weer even wel. Zo belangrijk is dat toch niet? Dat is wel een van de leuke dingen van dit forum: je bent vrij.

En nu wens ik iedereen een heel goede dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben
nu 5 weken alcoholvrij en begin vol goede moed aan week 6
tip voor het verwerken van lege flessen?
maak een insectenhotel
men neme een lege kist of krat,voeren deze met plastic
zet hierin alle flessen rechtop,zodanig dat alle openingen op gelijke hoogte zijn
sluit alle openingen af
vul de kist af met zand en/of aarde steek hier en daar stukjes hout ertussen zodat alles goed vast zit en blijft zitten
ontsluit de openingen
zet de kist op zijn zij plaats hem daar waar het rustig is en je hem goed kunt zien
je zult je verwonderen hoeveel bezoekers je zult ontvangen in het voorjaar
vorbijgangers en ook seizoengasten
vr gr bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,
rustig hier.
Tijn en WC zet 'm op en ik snap wel wat je bedoelt Tijn.
Ik denk dat ik hier vaker kom als het wat minder goed gaat en als ik me goed voel kom ik hier minder, dan ben ik gelukkig ook druk met allemaal leuke dingen en over het algemeen gaat het qua drank best wel goed.]
afgelopen weekend wel wat gedronken maar niet to much en ook geen kater. dus het kan soms dus misschien wel, we zullen zien.

WC denk goed aan jezelf, je doelen zijn het belangrijkste maar weet het wel te vinden als het moeilijk gaat he.
kunnen we ook weer even samen lachen.

enne al die ideeen voor het wegwerken van die flessen, klinkt allemaal erg creatief, vooral die laatste Bako.

ik houd het kort, drukke dag. zometeen de kids halen.
tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia: soms moet je weer even weten waarom je was gestopt. Geheugen is wat dat betreft niet zo best. Ik heb ook TE lang uitgeprobeerd.

Tine: proficiat met je TWEE WEKEN. Geweldig.

Ik heb erg lang op bed gelegen. Moest nadenken. Mijn fobie voor alcohol in huis is aan het wegebben.
Ik sta ervan te kijken hoe snel dat toch gaat.

Tijn: stoppen met drinken is niet moeilijk als het alleen om het NIET drinken gaat. De eerste week of twee weken wat ontwenningsverschijnselen en klaar.
Juist het anders met emoties omgaan en het weer opnieuw leren leven is het grote punt.
Daarom is het bijzonder als er mensen schrijven wat ze zoal doen na tijden waarin ze gezocht hebben naar nieuwe bezigheden. Als je jaren hebt gedronken, wat veel tijd kost, is het een kunst om je leven om te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmiddags, terug van de beleidsdag en bekaf

ondertussen heerlijk Houtjes.. 'ik kan het niet alleen' nummer op de achtergrond!
Houtje, na 12 weken krijg je weer een stabielere A terug en dat is ook fijn maar het is inderdaad niet leuk om nu je steun en toeverlaat kwijt te zijn. Ik hoop dat het goed met hem zal gaan!

Ik ga eens even kijken of de foto's gelukt zijn die ik heb gemaakt vandaag en daarna uitwaaieren in het bos met de hond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Als een dweil voel ik me nog steeds...
Nou ja, dan maar even een dweil!

Net even een stukje gelopen.
Ik zie nu een waterig zonnetje achter de wolken vandaan komen. Fijn!

Morgen maar weer beter. Tijd, was het even kwijt...
Eerst de regelmaat er weer in. Ging véél te laat naar bed.
Dat is niet goed voor herstellenden :D Dan ploft het hoofd! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...