Spring naar bijdragen

Maandag 1 december


BamBam

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ben tegen 21.30 naar bed gegaan, ik viel om. Dat ik nu al weer wakker ben had voor mij niet gehoeven hoor. Ik had best nog ff willen slapen. Maar goed, de geest heeft veel te verwerken en de uren dat ik geslapen heb waren lekker. K'weet er nix meer van.
Koffie en thee zijn hier gezet, vrouw en hond voor de houtkachel, wat wil een mens nog meer.

Watertje, gefeliciteerd. Alweer een maand erbij. Voor andere mijlpalers ook een :present:. Ik hou dat niet meer bij maar gefeliciteerd met weer een uur, dag, week of maand droog!

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier ook al koffie, goedemorgen trouwens.
Kort nachtje gehad.
Gisteravond nog even naar afkicken gekeken op BNN.
Mijn hemel wat een taal gebruik daar.
Echt niet om aan te horen.
Triest, zo jong en al zo verslaafd.
Weer een goede spiegel om zelf toch maar de 0 lijn te blijven volgen.
ik denk dat ik toch nog even mijn mandje in duik.
Nog iets te vroeg om al op te blijven.
fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buenos dias adb,ers ,
nou BB ik ben iedere morgen vroeg wakker , maar gelukkig nog geen goud in mijn mond , nou ja zou het goud uit mijn mond kunnen halen en aan de goud diggers kunnen geven ;)
wingchun spijtig dat het zo ver is want ik kwam jou met veel plezier helepn om die 5500 te verven .
voor de rest hier weinig nieuws onder de hemel , weer nieuwe werkweek die start in de laatse maand van het jaar , zal wel weer voorbij vliegen .
ik zie wel wat ik doe met de feestdagen , momenteel denk ik er niet veel aan want leef echt dag per dag .
gisteren intresante tips gehad ivm hoe kontakt op te nemen met mijn halfbroer/zus , ze nu nog tot uitvoering brengen maar dat is een andere historie , nou ja lukt mij wel
zo nu ga ik een beetje arbeid hier thuis verzetten , allesbrander uitkuisen , kattenbak uitkuisen en mijn eigen kuisen (douchen )
wens jullie allemaal een fijne dag toe , en ja ook ik laat die eerste slok staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen!

Ook hier weer de start van een nieuwe werkweek. Nog drie weken doorstampen, en dan heb ik er twee vrij.
Geen flauw idee hoe dat er uit gaat zien want ik doe ook maar wat, en bij voorkeur per dag ja.
Merk wel dat ik het alleenzijn een beetje zat word want ik moet ook echt alles alleen doen, leuke èn niet leuke dingen.
Dat is af en toe een beetje erg vermoeiend, uitputtend zelfs. Geen hulp, geen feedback enzo.
We zien wel waar het schip strandt. Eerst maar even muilen, het is nog geen vijf uur.

Ja, da's waar ook, dankjewel BB! Ik houd het niet echt meer bij maar mijlpalen blijven leuk.
Dus ook een :present: voor iedereen die het gisteren voor zijn/haar gevoel goed gedaan heeft!
Superkluppie hierzoot... :D

Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
Wat een wonderlijke nacht. Gister de hele avond met een half oog wakker kunnen blijven en na de televisieuitzending was ik helemaal opgewonden en kon ik natuurlijk niet slapen. Ik ging me natuurlijk steeds drukker maken van owjee ik moet vroeg op, maar toen ik eenmaal in slaap viel werd het omgedraaid. De nacht leek wel eeuwen te duren. Toen ik om 5 uur de buurman naar zn werk hoorde gaan dacht ik huh ? Nu pas, en de volgende 2.5 uur hebben zoooooo lang geduurd. Lekker hoor, meestal is voor mn gevoel de nacht niet langer dan de duur van een knipoog !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha, en Har ook, tja computernerds he!

Goeiesmorgens, beetje uit kunnen slapen, zo de hond uitlaten en dan naar de studiedag van mijn werk. In het mooie museum het Dolhuys in Haarlem (hoe toepasselijk)
Nog niet zo'n zin en denk dat ik de middag oversla. Ook vandaag maar weer rustig aan, dan breekt het lijntje niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doe je dat Pip, okee, je klikt op 'antwoord' onder het laatste bericht zodat je het losse antwoordscherm krijgt
je kopieert de link die je wil plaatsen en klikt daarna op het 4e ikoontje met http en dat dingetje erachter, als je die aanklikt krijg je een tekstbalk, je doet plakken (ctrl V) en enter en dan komt er nog een tekstbalk en daar kan je een tekst in typen, (de linktekst dus), weer enter en voila even op preview klikken om te kijken of het allemaal functioneert, het zou moeten werken

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina ik kan me voorstellen dat je schrok van het taalgebruik bij 'Afkicken" maar die jongen heeft ook een enorm probleem waar hij heel hard aan zal moeten werken. Ik ben blij dat hij besloten heeft om te blijven want dan kan hij er echt wat van leren en zijn woedeaanvallen leren reguleren en doorbreken. Dat is nodig wil hij van zijn verslaving afkomen.

en nou moet ik mezelf echt gaan oppeppen om de deur uit te gaan pfft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pippi: apart, ze staan te kijken naar.... en dat na vier lessen. Leuk.

Ik zit nog in mijn bed errug lui te zijn. Kom absoluut niet op gang. Was vermoeiend gisteren. Ik lijk wel zo'n ouwe taart zeg. Voorlopig blijf ik in mijn kamer hangen. Moet toch gewoon mogelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Pip mooi gemaakt zeg!

Vandaag 2 weken geen jww gedronken !!!!!!!!!!!!!!
Ik ben best trots op mezelf....ik vind het namelijk erg moeilijk!
Maar met jullie steun is het me toch gelukt!!!!

Dank!

Ik ga weer aan het werk...fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen!

Ik vrees dat ik jullie wat meer ga lastig vallen voorlopig, want ik heb het nodig.

Mijn maatje, allerbeste vriend A, met wie ik elke dag heel lang praat (hij is thuis en ik ook) is voor minstens 6 en misschien 12 weken opgenomen om aan zijn depressies te werken. Een soort dagbehandeling maar dan met overnachting. Vrijdag om 1300 uur komt hij weer naar huis, maar zijn Ex is snoeihard en zet gewoon om 17 uur de kids voor de deur bij hem, terwijl hij dat weekend eigenlijk moet "bijkomen" van de therapieweek.

Affijn, dat is hun probleem, maar ik moet het me niet aantrekken.

En ik heb mezelf beloofd dat ik die 12 weken overeind blijf staan, maar ik zit wel in tranen, want ik mis hem vre-se-lijk.

Daarbij komt dat gebleken is dat Zoon de hele boel, de school incluis heeft belazerd, hij zit nu op het VWO en op deze manier haalt hij de derde klas never nooit en is de vraag of hij wel over kan gaan naar Havo 3 anders moet hij van deze school af en naar het VMBO. Daar is niets mis mee, dat bedoel ik niet, maar de klap van VWO naar VMBO gun ik geen enkel kind. En zeker niet het mijne.
Dus er moet eigenlijk een huiswerkklas komen, maar helaas, dat kost tussen de 400-500 euro PER MAAND en dat trek ik niet. En er moet apart wiskunde bijles komen.

Voorlopig heeft A, de schat, die op woensdagavond vrij is, aangeboden om tijdens zijn bezoekuur in het Herstelligsoord, want dat is het, naar huis te komen en Zoon twee uurtjes lang te helpen met zijn wiskunde. Nou daar moet ik dan weer van huilen zo lief vind ik dat.

Ik duim voor hem dat hij er veel aan heeft. Hij heeft de afgelopen drie jaar in noodtreinvaart zijn huwelijk, zijn vrouw, zijn kinderen en zijn baan verloren en is "geknakt" waardoor een aantal verborgen depressies naar buiten zijn gekomen.

Dit is wel de gelegenheid om aan zichzelf te werken en die grijpt hij ook met twee handen aan.

Gelukkig is het láátste waar ik trek in heb, naar de alcohol grijpen, dat heeft zoveel ellende gebracht. Daarom mag ik ook "graag" toch hier lezen en blij zijn, dat, naarmate ik verder ben, de afstand van de afgrond, groter wordt.

Ik ga deze 12 weken goed voor mezelf, en alles en iedereen zorgen, dat beloof ik jullie.

Een leuke Sint voor de kinderen, en Kerst en Oud en Nieuw met zijn 3-en (de afgelopen jaren deden we het met twee gezinnen, ook leuk).

De dochter van A, is een grote vriendin van mijn Dochter, en die kan misschien nog wel in de vakantie komen logeren. Ik probeer gewoon leuke plannen te maken voor iedereen. O ja, en voor mezelf. Hihi.

Maar ik kan het niet alléén!

Ik kan het niet alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Tine en Pippi.

In het vliegtuig moeten de ouders ook éérst hun eigen zuurstofkapjes opzetten en dan pas voor hun kinderen zorgen, pas als de ouders zuurstof hebben kunnen ze hun kinderen helpen.

Ik moet dus éérst voor mezelf zorgen, anders kan ik niet voor de rest zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...