Spring naar bijdragen

Maandag 1 december


BamBam

Aanbevolen berichten

Hee Blacky, dat had ik vandaag ook...
"twee weken niets te doen, niemand om me heen, wie heeft er last van, wat kan het schelen..."
jeeee als ik er nog even een paar akkoorden bij verzin heb ik een soort Gin House Blues.
Maar de kerst is nog ver weg, ik lig d'r allemaal niet wakker van.
(Rara? Ik weet het niet...)

Marjo, thanks, maar wat gaat er borrelen dan? Ik toch niet? Jij toch niet? ;)
Het echte leven is de laatste tijd een beetje beperkt hier, maar ach, ook dit is eindig.
De enige constante is verandering... nietwaar?

Een paar dagen geleden ging hier de bel. Vreemd natuurlijk, want er komt hier nooit iemand.
Stond er een vriendelijke dame, iets jonger dan ik, lief snoetje, mooie houding...
die vraagt of ik wel een kalender met foto's en verhalen van vroeger van mijn woonplaats wil kopen.
Nou woon ik in een klein dorp met hele mooie gebouwen, er ligt hier veel geschiedenis.
Kijk altijd graag om me heen en ik bedenk me dan hoe het geweest moet zijn...
Daar was het dan, de kans om even ongedwongen te kletsen met een aangenaam persoon over een interessant onderwerp.
Dus ik zeg "nee hoor dank u" en ik doe de deur weer dicht.

Hoe ingesleten gedrag kan zijn. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dus, Water, Borrelt het.
Jij voelt ook dat je het anders wilt.
En bevrijdt van die stomme ingesleten maniertjes..
Kansen pakken! En dat dat niets met roes van doen heeft,
alhoewel dat soms zo kan over komen. Maar de angst om toe
te geven aan je eigen verlangens.
Een kalender van díe vrouw kopen bijvoorbeeld. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ik ken dat. Je kan nog zo zeggen dat je het allemaal wel op je eentje doet, en toch zit daar een menselijke behoefte aan contact. En voor je het weet heb je dat uit gewoonte afgeslagen.
Ja, ik ben dan getrouwd en heb van alles en iedereen om me heen, maar dat muurtje blijft eigenlijk hetzelfde. Wie wil je toelaten?
Drinken helpt er niet bij. Gelukkig weten we dat.

Blacky, Amsterdam kan me zomaar worden gestolen dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik bevind me met de feestdagen in mijn oude flatje in Rotterdam, omdat mijn echtgenoot naar zijn zoon ver weg gaat, en heb me ook bedacht: zal ik het weer eens op een zuipen zetten?
Hm. Nee, toch maar niet. Het leidt nergens toe.
Ik denk dat ik maar wat oude kennissen en plaatsen op ga zoeken. Want ook ik ken mensen die "niets" aan de feestdagen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke pipke toch :)
mijn psygologe zei mij de laatse keer dat ik mijn grensen moet verleggen , dus ik blacky verleg mijn grenzen ;)
ewel mannekes de film "liever verliefd " was schone , mijn poezen en konijn hebben enkele keren opgekeken omdat ik de schaterlach kreeg , dacht wel "al is een leugen nog zo snel , de waarheid achterhaald het wel "
vie spijtig zal dus ook eens rotterdam mogen aandoen ;) man weer naar zuid amerika ??
zo ik ga eens kijken of ik mijn keun te pakken krijg , heb hem uit zijn kooi gelaten en het is hier precies katten-konijnen cross tussen misty-gipsy en den rakky :heart:
ik ga stillekes aan opslomen zoials jullie dat zo mooi zeggen sloom sloom :lips:
ps binnen een uur zit ik hier nog wel fijn he dat ik mijn eigen een beetje ken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam, het schijnt zo te zijn dat Adammers en Rdammers het met elkaar aan de stok hebben. De rondgang die je stuurde lijkt erg op waar mijn flatje is, namelijk op Katendrecht, van links en rechts havens.
Maar van nature ben ik geen Rotterdamse hoor, maar een Zeeuwse, dus daar hoeven we geen ruzie over te krijgen.
(Boksen met de beer? Nee? Nou dan heeft de beer alweer gewonnen.)
Als we maar niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lunalee :present: samen sterk , kijk maar naar soothy & kaia , het raf team , en mogelijk nog andere team´s waar ik nu niet op kom .
vie wie weet , waar ik nog overal kom nu ik mijn grenzen aan het verleggen ben .
ik heb mij hier juist heel maar dan ook heel diep geschaamd , ik noem mijn konijn altijd "mijn manneke " zie ik nu juist dat rakky geen manneke is maar een vrouwke :huh: zou het daar aan liggen dat ze gek is met de babypoesjes ??
allee ik wip mijn pilleke ook naar binnen en nog enkele kleine huiselijke spullen doen en dan oepa naar bed .
ach ja dat woord gehoor "oelewappers " ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.
Vandaag druk bezig geweest met sollicitaties de deur uit sturen.
Morgen ga ik op pad in een winkelcentrum en daar alle winkels afstruinen met de vraag of er nog behoefte is aan personeel.
Ik heb al 1 reactie en hoor binnen 4 weken meer.
Woensdag een bedrijf bellen die mensen zoeken dus ik ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...