Spring naar bijdragen

dinsdag 2 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag,

Ik log even in ...ga zo het eten klaarmaken.

An, ja Lunalee en ik gaan samen goed!
Dank je.

Vie, ik zou die flessen in een tas stoppen en aan de kapstok bij haar jas hangen.
Kan ze die `s avonds , weer mee naar huis nemen.
Ik zou die flessen gewoon niet aannemen :)
Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan....

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hola hola ,
ik zou jullie willen zeggen dat mijn arts gisteren gezegt heeft dat het normaal is dat ik mij nu minder voel , dus soms beetje met depry gedachten , dit komt naar het schijnt omdat we niet genoeg zon en licht krijgen , want er zijn meerdere van haar klanten die hier last van hebben , dus we leven op hoop , ik dacht nog 20 dagen en dan krijgen we meer licht .......... zon daar twijfel ik aan :wacko:
spud blijf maar zoals je bent i like it :present:
ik denk dat gedachten zoals jij ze hebt ik ze ook heb en menig andere hier, dat we soms teveel schrijven/vertellen maar dat zijn mijn eigen gedachten die met mij aan de loop gaan .
vie ik weet niet goed wat te schrijven ivm dat je schoonmoeder drank mee brengt als ik verder lees dan vindt ik het wel een tekort aan respect naar jou toe , ik zou inderdaad volgende keer in haar aanwezigheid de fles door de pompsteen gooien .
ik deze morgen wezen werken , klanten vertokken naar het hospitaal , man heeft zijn knieen derdegraads verbrand een maand geleden aan destop (ontstopper) ze hebben huid uit zijn heup genomen , amaai en dat van destop .
nu blijf ik daar alleen achter en doe mijn werk , om 11 uur al met alles gedaan , maar ja moet nog een uur , dus maar werk gezocht en dat was het washok uitmesten , krijg ik daarjuist een mail van klant dat ze o zo blij is want dat zij dit al lang wou doen , ewel mensen dat doet deugd .
ben aan mijn veranda deur bezig , krijg er stillekes aan grijz haar van , nou ja beter grijs haar als goesting om te drinekn .
lunalee we zijn samen sterk :present:
nu we zijn allemaal samen sterk niewaar
blacky ......... blacky ............ sorry mensen mijn deur roept mij ;)
en nu gaan mijn eigen gedachten weer met mij aan de haal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook schoonouders die drank meenemen.
Nooit met ze over gepraat dat ik gestopt ben (zo'n band is er niet).
Maar op een gegeven moment hadden ze blijkbaar door dat ik niet meer drink.
En nemen ze alleen nog wat voor Klaas mee :D Het wordt tijd dat we daar ook
eens open en eerlijk in zijn (maar ook klaas z'n band is niet goed..).
En eigenlijk heb ik er ook helemaal geen zin in om met deze mensen een zgn
warme band op te bouwen... Maar goed dat is een ander verhaal.
Vie heeft het al eens gezegd dus, alleen wordt er stelselmatig genegeerd.
Misschien moet je hubby eens een stevig gesprek met mama hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, ik begreep het ook niet goed: als je net doet of er geen probleem is, is er geen probleem.
Lijkt me dat er dan juist wel een enorm probleem is! Leg eens uit hoe jij dat bedoelt?

Ja Marjo, daar heb jij ook weer gelijk in, eigenlijk moet J. eens met zijn mama praten. Alleen wil ik hem daar niet mee opzadelen. En omdat J. geen drankprobleem heeft, en bovendien toch al een wat ingewikkelde band met zijn moeder heeft... enfin, ik moet er maar tegenkunnen. Misschien moet ik schoonmama maar eens een dagje meenemen, haar een beetje verwennen, dat ze misschien wat meer begrip voor mij op leert brengen. Zij was nog maar 15 toen ze haar jongetje kreeg. Eigenlijk waren ze meer zusje en broertje dan moeder en zoon. En ook al is J. nu 61, hij is nog steeds haar eigen ventje.
Ik denk dus dat er een heleboel jaloezie van haar kant bij zit.

Blacky-baybee, we gaan alweer bijna de lichtere dagen op. Nog eventjes sinterpiet en kerst, en dan HOP, naar de dagen dat de merels weer beginnen te zingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: daar werd ik weer blij van, het idee dat over 20 dagen de dagen alweer gaan lengen!!
Ik heb mijn handschoenen weer opgezocht. En dan het liefst die zonder vingers.
Krijg altijd koude handen in de winter. En dan vooral mijn rechterpink. Raar he?
En ja, het is respectloos gedrag, dat is het juiste woord. Door de .... pompsteen ... die zooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog wat vergeten, ik wilde nog op het bericht van Bako reageren:
Ik vind het heel knap dat je je zelf de tijd gunt. Om dat onrustige gedrag
weer om te buigen, en weer in evenwicht te komen.
Stoer dat je weer gastcolleges gaat geven, en ik hoop dat je je dan op dat
moment sterk genoeg voelt! Heb je wel iets ingebouwd voor als het echt niet gaat.
Een vervanger als reserve op de lijst ofzo?
Heel veel succes! Je gaat goed! :present:

Wat eten we vanavond? Makkelijk.
Aardappeltjes met spinazie en een ei. Geen vlees.

Kop in het zand steken waren we natuurlijk zelf ook heel goed in.
Althans ikke. Ook mensen zonder verslaving. Maar die kunnen het daar niet
aan wijten. Ik weet niet wat erger is. Heb soms nog die neiging, maar dat komt
voort uit angst voor al het nieuwe. Keep on practising... :D
Hoe we andere mensen beleefd kunnen wijzen op hun hoofd die in het zand steekt?
Moeilijk. Eerlijk zijn en vanuit liefde handelen. Dus Vie, misschien niet zo'n gek idee
om je schoonmoeder eens mee uit te nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Vie

Heeft er iemand een tip voor mij wat je doet met een schoonmoeder die elke keer als ze langskomt, een fles alcohol meeneemt? Soms wisky, soms wijn, of ze heeft toevallig een sixpack belgische bieren ergens bij gekregen. Op mijn beurt geef ik dat weer door aan anderen die er wel mee om kunnen gaan.

Ik heb haar al ettelijke malen gezegd dat ik liever geen alcohol in huis heb, maar het lijkt net of ze het er om doet.

Ook van die uitspraken als: "Gezellig, zo'n glaasje bij het eten", en: "Doe toch eens een keer mee!"

Ik wil haar niet voor het hoofd stoten, maar het wordt wel erg vervelend.

q]


Vie,
Heb je het hier ook over gehad met je man. Ik zag verder dat je het al met je schoonmoeder er over hebt gehad en dat ze meer meebrengt sinds je het haar gezegd hebt. Kan je man niet met zijn moeder hierover spreken en het opnemen voor jou?


Ik heb verder nog niets gelezen. Komt straks wel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigenlijk is het hier idem , ook ik wil soms op iets reageren , maar dan is het 18 uur en ga dan toch niet op een bericht van bvb 10 uur reageren :huh:
zo en ik ga ook eten , geen fut meer om te koken , dus eet ik broodjes , eerste maaltijd van de dag ay ay ay
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeemig de peemig
Gister de hele middag geslapen na de ondernemingscusrus voorlichting, echt van 13.00 tot 17.00 uur ofzo en toen moest ik mezelf echt uit bed wurmen...
Vandaag geslapen tot 14.30 mama mia mama mia.....
Wel meteen jas aan tandenpoetsen naar buiten en wat gaan doen anders heb ik het gevoel dat ik een dag weggegooid heb. Dus toch nog een nuttige dag, wat afspraken gemaakt, wat dingetjes geregeld, een jasje en een strikje gekocht voor het afdansen doggydance en lekkere boodschappen gehaald. Straks hier alvast wat leegruimen ivm het zijl wat vrijdag gebracht wordt en ik moet dringend nog een wasje draaien.
Dus ik ga weer even aan de slag - toedeloe !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je er nog niet suf bij neer bent gevallen mag een wonder heten Blacky. Wie eet er nou pas haar eerste maaltijd 's avonds! Ontbijten moet je wel doen hoor!
Trouwens ik zou niet weten waarom je niet op een bericht van uren terug zou kunnen reageren. Waarom niet, volgens jou?
Ik lees zelf meestal de dag even terug, als ik iets geschreven heb of wil gaan schrijven, dus dan kom je vanzelf wel de berichtjes tegen die eerder geschreven zijn.

Corinne, dat vind ik nou een van de leuke dingen van het forum. Je oppert een probleem en mensen denken mee (dank), en zelf krijg je ook een idee. Meteen aan het googlen gegaan voor een verwendagje met schoonmoeder. Of het een succes zal zijn is een tweede, maar dan heb ik het toch geprobeerd en wie weet komen we wat nader tot elkaar. En kan ik haar duidelijk maken dat alcohol voor mij echt een no-go is.

In de lijst van lekkere non-drankjes: FruitFlirt van Roosvicee, Appel en Peer met een beetje kaneel. Erg lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...