Spring naar bijdragen

dinsdag 2 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

...omdat ik toch ook nog vaak behoorlijk gehaast te werk ga (onnodig, aard van het beestje) helpt het mij om bewust te zijn van een rustmoment. Ik merk dat ik automatisch vaker op een dag effe rust neem daardoor...diep ademhaal en werkelijk even rustig ga zitten. Noem het maar herprogramering ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh...je bent me net voor :D
Het is wel waar dat naarmate ik ouder wordt ik gemiddeld genomen steeds minder hoef na te denken over het hoe en waarom van mijn handelen en dat geeft ook rust.
Ga nu echt naar bedje....slaap Marjo slaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ;)
(ik vind je een prachtmens :present: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen, ik ga ook weer afsluiten....ondanks het schandalige uitslapen een productief dagje gehad, lekker hoor.
Het hijpalen apparaat ligt op zn kant dus morgen weer au naturél ontwaken.
Moet er zo nog even dapper uit met mn hondje, en dan nog even Frasier kijken in mn bed en vallen mn oogjes wel dicht denk ik.
Owja, Mieke, dit is wel dé tijd om een winkelbaantje te krijgen hoor, ivm de kerstdrukte die er aan zit te komen !! Hebben ze vast wel ergens mensen nodig !!
Dag allemaal zachte dromen doegdoeg x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, jullie gaan allemaal al naar bed, verstandig. Mieke ik ben ook nog klaarwakker.
Heb vanavond opgepast en het was geweldig. Alleen wilde ik op een gegeven moment wat drinken.
Trek die ijskast open en wat ziet mijn oog, alleen maar bier en wijn. Ik zocht gewoon een fles limo.
Toen de ouders e.d. thuis kwamen moest er direct bier en wijn erbij gehaald worden.
Had geen moment zucht of trek of wat dan ook. Wat een dankbaarheid overviel me.
Waar zijn we in godsnaam mee bezig in deze wereld. Het is zo doodnormaal.
Deze week had ik bezoek en er werd smakelijk gelachen over mensen die na een dikke maaltijd met veel wijn gewoon in slaap vielen. hahahaha. wat een lol.
Jongens en meiden we moeten het een HALT toeroepen.
Een keer een feestje met een wijntje voor degene die er normaal mee om kunnen gaan leuk.
Maar voor de rest hoeft het voor mij niet meer.
Eigenlijk zijn mijn ogen voor het eerst echt geopend.
Ik doe hier niet meer aan mee. Ik vul mijn leven nu anders in. En ja ik maak nu mee dat familie gewoon neidig is omdat ze hier niks meer krijgen.
Ook mijn man gaat het nu zien. Kon ook niet anders na vandaag.
Hij zei vandaag letterlijk 'als ze alleen voor het bier komen dan heb ik liever dat ze helemaal wegblijven'.

En dit allemaal dankzij DIT forum, jullie dus. Ik hoop dat iedereen dit nog leest, want het is echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
quote
Ook mijn man gaat het nu zien. Kon ook niet anders na vandaag.
Hij zei vandaag letterlijk 'als ze alleen voor het bier komen dan heb ik liever dat ze helemaal wegblijven'.
unquote
Dat is goed van je man. Ik hoop dat hij dàt inzicht vasthoudt.

En nu ga ik echt naar bed.


Slaap ze!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan zitten we op 1 lijn An.
Hier wordt ook geen alcohol geschonken en mijn kids respecteren dat.
Mijn vriend en ik gaan vaak uit eten en zien de alcohol ook rijk vloeien en we moeten lachen om het hoog HA HA gehalte en het harde praten van de dames en heren die dat dan niet meer zijn.
Ik zou mijn leven met alcohol niet meer terug willen al is dat soms moeilijk.

Knap van je dat je zo standvastig bent en blijft An

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne welterusten. Ja hij heeft veel nagedacht. En we hebben er veel over kunnen praten.

Mieke, het algehele drankverbod heb ik opgeheven. Ik had dat even nodig voor de eerste zware weken. Nu komen de verjaardagen en dan haal ik gezellig wat in huis. Nu ligt er ook van alles.
En het doet me nu niks, dan is het goed.
Maar het gaat me erom dat het niet als NORMAAL gezien moet worden.
Ik zet toch ook niet elke dag een slagroom taart op tafel. Dan zou iedereen zeggen: 'dat is toch niet normaal', daar gaat het me om. Ik drink er niet van , maar degene die gewoon een paar glaasjes willen heb ik geen problemen meer mee.

Mieke ik las dat je misschien een baantje hebt. Nou gewoon harstikke leuk joh. Dat is het begin van je nieuwe leven. Van het een komt het ander. Ga er relaxed mee om en geniet van de nieuwe ervaringen. En spanningen horen bij het leven . Je voelt tenminste weer dat je leeft. Dat is toch mooi.
Met drank ik je lijf worden alle ervaringen niks, nul komma niks.
Vanavond heb ik met een baby tegen me aangelegen. Die dikke armpjes en beentjes. Het was heel stil in huis. Ik rook het ventje. Dat was gewoon een genot op zich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow ik ben nog stik wakker, mijn lijf heeft zich nog niet aangepast aan mijn nieuwe leven. Dat is gewend aan drinken tot een uurtje of vier. Dat drinken is er nu van af maar slapen ho maar. Is het nu gisteren of morgen?
Dag 14 of dag 15? o nee ik mocht niet meer tellen van de peut.

pfrr het is maar goed dat ik geen slaapmutsje meer in huis heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens hoe houden jullie het vol, om naast een baan nog iedere dag te antwoorden. Ik vind dat echt klasse.

Ik ben weer even uit de running bij julie en dat wil zeggen, dat ik mijn weg nu echt kwijt ben.
Ik heb nu een systeem gevonden om te gaan overgeven, na heel veel alcohol en daarna voel ik me nuchter en kan ik iedereen voor de gek houden. Het nadeel is , dat ik nu ontzettende haaruitval heb, ik krijg mijn vitamientjea niet meer binnen. Ik snap het wel, maar toch ga ik door, want de ellende stopt hier niet meer. Ik ben moe levensmoe zelfs

Lieve allemaal,ik denk nog vaak aan jullie en vind het omtzettend knap, dat jullie de alcohol de baas zijn. op mijn manier ben ik ook de alcohol de baas, maar het is gewoon een verkeerde manier, ik weet het.

Ik ben nu al zolang hier, kan ik hier een buddy krijgen, om me te helpen?

NIET ALLEMAAL TE GELIJK:(



Liefs Marion

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep, twee hele weken, maar ik mag niet tellen van mijn peut.
Maar ik heb nog heel veel moeite met leefritme. Vind het 's nachts fijn om op te zijn. Geen gedoe en alles dicht, dus geen drank kunnen kopen. Geeft me rust. Is de volgende stap, weer in een mensen leefritme terecht komen. Heb om 3 uur net mijn planten verpot, gekker moet het niet worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...