Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Keikapot, maar droog!! Tel uw zegeningen! Alles komt goed.Ik ga het zonnetje in!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Het is inderdaad rustig hier zeg. Nou An, wel lekker gewerkt? moe maar voldaan? ga even lekker relaxten gewoon je ogen dicht zie je ook niet wat er nog meer moet gebeuren.Soothe, ja het is mooi weer. ik dacht knutselen met de kids, maar ze zijn lekker buitengeniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 hallo even laten weten dat alles hier rustig zijn gangetje gaatheb gister een opstastoel aangemeten gekregenkan binnenkort dus weer vliegensvlug op mijn voetjes staanheb me aangemeld als taalmaatjebako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ZoVoor de laatste keer fysio gehad. Ik wil nu elke woensdag zelfde tijd zelf gaan sporten, hier in het park, beetje hardlopen, rek en strek enzo...Straks even door de stad crossen op mn fietsje, wat gezellige kerstdingetjes kopen voor in mn huisje. Owja en even bij de Kwantum zeuren waar potdorie mn kasten blijven &%#@$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Bako, mooi van die opstastoel. klinkt goedMarieke, zet 'm op. iedere stop is een nieuwe start, dag 3 !!!! gefeliciteerd.ikzelf wordt nu belaagd door kinderen. ondanks het mooie weer toch een knutselwens.we gaan dus kerststerren maken, kunnen we het huis meteen een beetje gezelliger maken.tot later en zet 'm op allemaal !!!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Dank voor alle succeswensen. Tijd om te gaan en vanavond kom ik vast wel langs.Tot later en drink water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik kom maar niet bijgelezen. Ben ik weer hier en dan is iedereen weer weg....Nieuwe poging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Zo ook ik kom ongelezen binnen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik heb besloten:Vanavond ga ik PANNEKOEKEN eten !!! Lekker met kaas en spek, maar ook aardbeien, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Woman voor mij een met spek graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Hallo beste forumgenoten,Kom me weer even melden.Vandaag even gestopt met snoepen,snaaien en niks doen.Lekker al mijn boodschappen al binnen en m,n nieuwe jurk en laarzen geshowd voor de dochters.Alles goedgekeurd gelukkig.Is voor de bruiloft van zoon die over 2 maanden gaat trouwen.Hoop niet dat er weer mensen gaan zeuren dat ik niet drink.Nou ja,komt tijd komt raad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Daar zijn we weer. een aantal in elkaar geknutselde kerststerren rijker.De kids rennen nu weer rond in de speeltuin het tafelkleed vol met lijm en de vloer vol met glitters.Kortom, een hele gezellige middag.Nu nog een paar draadjes eraan frutselen en we kunnen ze ophangen (tenminste als alle lijm is opgedroogd)pannekoeken klinkt trouwens erg lekker.maar had al andere plannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Rapilos, bedoel je dat als je NIET drinkt er mensen gaan zeuren? wat willen ze dan ; dat je je helemaal bezat?Ik krijg juist commentaar als ik wel (veel) drink.leuk trouwens een bruiloft en nog wel van je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ja, Sas,Er zijn dan vaak mensen die b.v. zeggen; meid, neem jij dan helemaal geen wijntje?Ook bij het diner vind ik het dan moeilijk om te zeggen dat ik niet drink,mensen kunnen je dan ietwat verbaasd aankijken.Ik heb al wel geoefend in de internettherapie hoe ik hier mee om moet gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Rapilos ik heb ontdekt dat er altijd wel mensen zijn die wat te zeuren hebben, ik probeer me er tegenwoordig maar niets meer van aan te trekken, anders maken ze je gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Helemaal gelijk An, probeer ik ook maar te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Vandaag supergemakkelijk, broodje kebab!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ja Rapilos, lijkt me wel leuk die nieuwe kleren. Je leuk aankleden geeft trouwens ook een goed gevoel.Het helpt je om niet te drinken omdat je je gewoon beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Inderdaad Rapilos, lijkt me lastig. het zou mij kwaad maken en van kwaadheid zou ik me denk ik lamdrinken moet je zien wat een commentaar je dan krijgt.En dat nog wel op de bruiloft van je zoon. nee, dat moest maar niet. sterk blijven en gewoon doen wat goed voor jou is.broodje kebab klinkt ook lekker (het is echt zo'n tijdstip waar op ik trek krijg geloof ik)Ook zo'n nadeel van niet drinken, ik eet me een slag in de rondte en wordt nog dikker ook, maarja toch altijd nog beter dan almaar drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ga nu al die glitters maar eens van de vloer halenen eten koken.Wellicht tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 An,Nieuwe kleren kopen is superleuk.Voor het eerst sinds jaren heb ik een een jurk gekocht,ook laarzen heb ik zeker 20 jaar niet gedragen.Het gekke is,als je niet meer drinkt voel je je zoveel meer waard!En Sas, jij zegt dat je aankomt van het extra eten wat je nu doet.In het begin kwam ik ook een beetje aan omdat ik het drinken probeerde te compenseren met eten.Toen ik erachter kwam dat dat eigenlijk ook niets hielp ben ik gewoon nornaal en gezond gaan eten.Heus nog wel een koekje en zo bij de koffie hoor maar geen heel pak.Sinds ik niet meer drink (4 maanden ) ben ik vanzelf 3 kilo afgevallen.Alleen gisteren had ik een baaldag en toen wel heel veel gesnoept.De afgelopen week ook met de sint en zo wel meer gesnoept.Toch is er niets bij gekomen. Wie zei dat vandaag ook alweer; je lever gaat beter werken waardoor je beter vet verbrandt?Dus je ziet Sas, dat je best kans hebt dat als je langere tijd niet drinkt het er vanzelf afgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Rapilos:Ja dat zeg je goed, je voelt je meer waard. Ik heb ook nieuwe kleren gekocht en ging zelfs naar de kapper. En dan denk je , wauw, het kan dus toch wel weer. En zo komen we in de positieve spiraal terecht en wordt het gemakkelijker om nee te zeggen tegen dat eerste glas.Ja je lever gaat beter werken. In het begin heeft de lever het heel druk om alle afvalstoffen van de alcoholvergif weg te krijgen. Daardoor kan je in het begin ook wat opzwellen. Het lichaam heeft vocht nodig om de boel te vervoeren. Na verloop van tijd als het meeste gif het lijf uit is kan het ook beter andere dingen verwerken en hoeft niet meer alles opgeslagen te worden. Dat is mijn theorie hierover. Ik merk dat ik na een aantal weken dunner wordt en ik eet veel hoor. Zo gauw ik weer drink worden alle processen stop gezet. Dus..... ik laat die eerste staan.Nu alweer een hele tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Rapilos, je drinkt niet, dat valt te prijzen, en de rest houdt zich minder met Rapilos bezig dan je denkt.Het zal ze worst wezen of je wel of niet drinkt. Ze kunnen zeggen, moet je een wijntje?Dank u, geen trek! En klaar ben je! Jij denkt dat ze met je bezig blijven. Ze hebben alweer iets anders aan hun hoofd!!Bovendien heb ik beroepsmatig zeer veel tijd in restaurants doorgebracht. Er zijn nog zeer veel mensen,die gewoon niet drinken. Niet allemaal alco's. Ze drinken niet, klaar! Niemand kijkt hun vreemd aan!Niemand denkt, zou de man/vrouw wel sporen!Nee dank u, een colaatje graag! Verder geen schimmige toestanden. Just Cola!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik denk dat ik maar eens drie eieren in de pan kieper.eenmaal in de pan kan het nog alle kanten uit.spiegelei, roerei, dubbel enkel gebakken.Alleen ommelet kan dan niet meer.Boerenommelet ook niet.Brood spek en kaas, klaar is kees.straffe bak koffie op de valreep.Let maar niet op mij ben een beetje mottig.Ga eerst maar eens een dutje doen.Zit hier bericht te typen en andere pc is aan het installeren.Fietsen?Die rotjongens van mij hebben me straatarm gefietst.Een krantenwijk vraagt veel van de fiets.Fietsen, altijd stuk of gestolen.Ze waren wel handig en maakten van twee fietsen één.Ik heb een oog dicht gedaan en nooit gevraagd waar die fietsen vandaan kwamen.De stapel oud ijzer achter het huis groeide gestaag.Gezellige ochtend gehad samen met mijn jongste zoon.Früstücken net over de grens en bijpraten.Die jongens van mij leven veel makkelijker dan ik vroeger.Reisje hier, vakantie daar,weekendje weg.Mooi is dat , het zal gaan denk ik dan maar.Het vet in de pan staat te spetteren.Normaal haal ik eerst het vocht uit de bakboter.Is me hier wat te omslachtig want ik ben een paar dagen in Holland.en na de magnetron behoort het vet in de koel gezet, waarna eenmaalkoud het water en stremsel gescheiden wordt van het vet.Nooit meer gespat in de pan.Ik ben weg bijna vlam in de pan.dagdag en smakelijk voor die gaat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Smakelijk Rudy!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden