Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik had een Docu gezien. Spiritus drinkers in Rusland!Zullen wel Gremlins hebben gehad. Triest, zéér triest!Doen wij niet, we houden het "beschaafd" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Sas, nooit-never in de zon lappen. Strepen. Meestal lap ik in de regen, ik vraag er niet om!Iedereen heeft dat, je wilt lappen en donkere wolken tekenen zich af!!*** Spud, easy does it. Doe wat goed voor je is!!Allen een groet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 De zon is een poosje weg; ik heb de ramen gelapt (met spiritus!! en ik ga daar echt niet van drinken) en geen streepjes, dus ik ben zeer tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Zo weer een stap verder in de administratieve rompslomp.Ik ga nu nog even nadenken over het verjaardagsfeestje van mijn jongste, wil een Dorafeestje. ik zal maar eens gaan googlen.naast huishoudtips nog Doratips?en bah, wat lijkt me dat smerig op schoonmaakmiddelen te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Voor een update over huishoudtips, vervoegen men zich bij Houtje Strijkboutje! De ware Dora!!Dora, de binnenboel, Dora de buitenboel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Sas: Dora ontekt en zoekt veel. Maak er een speurneusfeest van. Laat de kinderen dingen zoeken enz.Succes gegarandeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 ja ik zat ook al te denken om een kaart te maken en een rugzak hebben we altijd wel.speurtocht goed idee, verder taartjes versieren, en wat Dora rommel kopen.ze wordt 5 dus heeeel lang hoeft het ook niet allemaal te duren voor die kleintjes.Vind het wel altijd een gedoe hoor zo'n feestje. aan het eind van de dag kun je mij bij elkaar vegen, maar ach als je dan die vrolijke kinderkoppies ziet, daar doe je het dan maar voor he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Wat heb ik een kei van een fysiotherapeut zeg!Mazzelkont die ik ben.. Ik weet niet wat ie heeft gedaan.Maar het voelt wel okay. Het zal wel iets handopleggerigs zijn geweest.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Mis m'n moederMis m'n vaderMis de drank nietKeihard muziek opgezet (ben alleen thuis, dus dat scheelt)@#$%&*(BOOS!!!Ik ga niet drinken...ik maak er een gevoelige, maar droge dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Oh! Ik dacht al, wat lees ik jullie vreemd..Heb mijn bril laten liggen Duhuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Het is moeilijk om mensen te missen.Ik kan ook soms in zo'n bui komen en dan ben ik weer even boos en verdrietig tegelijk. boos op mijn ouders dat ze mij zo'n k-jeugd hebben bezorgd en ik nu nog steeds niks aan ze heb. Ik voel me soms dan eenzaam ondanks mijn lieve man en kids.Harde muziek is dan lekker en vooral ook heel hard meezingen.en straks genieten van je eigen kids. dat heb je toch maar even mooi voor elkaar gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Marjo, als je niet weet wat hij heeft gedaan, vertrouw ik het niet. Deel het eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Sas, 2 uurtjes is echt genoeg voor die kleintjes! En "zoeken"binnenshuis werkt ook. Je hoeft geen speutocht buiten te organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Orlando, buiten is het vast ook veel te koud, ik doe dat gewoon binnen.Marjo, fijn dat de fysio weer goed hielp, enne.....even bril zoeken dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Sas:Kane: Damn tho''s eyesKeihard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Klinkt lekker Orleando, je hebt nog een half uur voordat de kids komen dus lekker zingen !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik moet zo terug voor mijn bril.Ik zal hem eens vragen Soothe,of het een naam heeft. Ben nu zó moe..Zou wel de rest van de dag willen slapen.Maar nee hoor... Fietsen en schaatsen!Krijgen we zo eerst de strijd om de fiets natuurlijk..Maar misschien valt het mee! Orleando, het is wat, die gevoelens soms.Doe maar lekker iets waar je je goed bij voelt!En je weet dat drinken helemaal niets oplost.Het is het gewoon niet waard joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Ik zet de cd op, die ik voor m'n ouders heb gemaaktIk zing, huil en laat me gaanGa m'n kinderen zometeen halen en geef niet toe aan die gremlins, die bekijken het maar. Ik win!!!Laat mijn gevoelens toe; en hoe veel pijn het ook doet...ik voel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Orleando, voelen is soms vervelend maar wel goed. wees blij dat je al je emoties nog kan voelen.Ik ga ook zo de kids halen, wordt een knustelmiddag denk ik, jij ook veel plezier vanmiddag. In ieder geval afleiding genoegtot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Winchi, same here. Ik heb ook iets nodig om mn spanning te ontladen. Vandaar doggydance en buikdansen !! Jij kan toch ook iets vreselijks leuks gaan doen, twee keer in de week ?? Ga op toneel, boogschieten, schermen, vechtsport, macramee, hoeden maken enz. Oftewel (en toevallig heb ik dat van die site van jou die je me liet zien over ADD) ZOEK EEN GEZONDE VERSLAVING !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Zo ik ben weer terug van mijn peute. Het was een goed gesprek. Mijn 'huiswerk' doorgenomen. Ik ben inzichtelijk goed bezig, het doen begint ook te komen. Zij ziet meer vooruitgang dan ik voel. Dat schijnt ook weer normaal te zijn. Over 4 weken pas weer een afspraak. Dat is nou ook het vervelende aan die hele decembermaand. Nu heb ik nog een uur en 3/4 voor ik weer helemaal in touw ben voor de musical. Die tijd ga ik vullen met rust, eten en rustig aan doen.Ik zeg nog wel gedag voor ik ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Jullie zijn nog niet van me af, zou je wel willen hè?Op twéé kilometer ver van de route naar school (!?!?!?!?!?) vond ik de fiets, keurig gestald bij een manege. Hij (Zoon) was gevallen, vertelde de eigenaresse, dat was aan de fiets te zien inderdaad. Er moet een nieuwe crackstel op (schiet mij maar lek) dat moet besteld en dat gaat "enkele" dagen duren. Dat wordt dus bussen voor Zoon. Gelukkig had ik mijn "sterke" vriendin bij me. Evengoed was het wat teveel belasting voor mijn nek. Hahahahahaha ik moet ook een nieuw cranckstel denk ik. Mijn hoofd draait ook niet meer zo goed. FF bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Corinne, Mucho mega veel succes vanmiddag bij je optreden! Het wordt vast super !!!!! Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Corientje, a star is born! We horen uw verslag! Geluk!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Rustig hier op het forum dacht ik zo. Ik ga zo even lezen. Zie Orleando, je hebt het moeilijk?Ik ben kei kapot harstikke moe gewerkt. Maar nu kan ik nog geen rust nemen omdat het hier zo'n zooitje is, maar ik doe het toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden