Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja is dat zo ???het waren van die kleine zwarte zakjes....Is dat dan net als zoetjes ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik heb de site van de webtraining in mijn favorieten gezet. Is het nu nog in het onderzoeksstadium? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik heb die braintraining in begin augustus ook gedaan. Ik vond het nogal raar dat je puur op basis van de vorm van de rechthoek het kadertje van je af of naar je toe moest bewegen, ongeacht of er nu drank of geen drank op stond. Van sommige flessen wist en weet ik nog steeds niet of het fris of drank is. Ik had wel ontzettend de neiging om de mist in te gaan als er drank stond. Dan wou ik het altijd van me af duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 kweenie fisch, maar bij mij heeft het een knop omgezet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ok Woman! Da's mooi! Heb je ook Alcohol de Baas gedaan, de internetbehandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Krijg ik dan net zoveel gevoel voor humor als jij, Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik ga me nu maar echt klaarmaken voor het laatste rondje met de honden.....moet morgen weer werken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Tsja kweenie of ik het hier mag zetten maar mn begeleider zei het volgende;Woman het werkt heel simpel, als je echt wil drinken drink je, als je echt niet wil drinken drink je niet. Maak je keus. En niet gaan zitten kontedraaien van ik wil drinken maar ik mag nie en ik mag nie drinken en ik doe het toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Goede avond lieve mensen,Ja An, het voelt super dag 26 heb ik binnen!!!!!!!!!!!!!!Soothe, ik hoop dat het een super, super lange parelketting wordt.Ik zal mijn best doen!!!!!!!!!!!!!!!Cpas, fijne avond!Iedereen een goede nachtrust en morgen fris op!!!!!!!!!!!!!!!!!Doeg,Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 want dan wordt het een obsessie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Juist, Woman, en door die insteek voelt het ook alsof iets afgepakt is. Dan wordt er gejengeld zoals kinderen van 2-5 die hun zin niet krijgen.Daarom is het ook echt zo dat je diep van binnen niet meer wilt drinken en daar alles voor over hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 ja precies Corinne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Je wil opleggen is moeten voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer hoef te drinken.Ik heb niet het gevoel dat mij iets afgepakt is, integendeel: ik heb de vrijheid gekregen.Het drinken was pure dwang, smaken deed het mij allang niet meer.Ik doe er alles aan om niet meer in die tentakels verward te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 I know, Corinne, toen ik begonnen was (long time ago) met doordeweeks niet te drinken voelde het al als een enorme opluchting !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 welke dekamarkt wingchun? zeker die bij jou in de buurt, die op de gedempte oude gracht verkoopt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Zo, laatste rondje gedaan, en brrrrrr wat is het koud, ben blij dat ik om 9 uur mijn elektrische deken aangezet heb.morgen vroeg op en naar het strand, muts op, sjaal om, handschoenen aan en wie weet camera mee, als ik niet te koude handen heb.slaap lekker!! en tot morgen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Hallo allen,Mijn 1ste week werken zit erop.Het is erg leuk maar oh zo vermoeiend.Ik sta de hele dag dus pijn aan de voetjes.Volgende week weer 3 dagen en heb er zin in.Mo naar Mr.Right, daar gaan we de kerstboom opzetten met zijn kids.Lekker gezellig.Komen ze eerst bij me eten en dan gaan we naar zijn huis. Dat wordt een heel relaxeded weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik ga het morgen meteen proberen Win Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Truste Tapas, dapper hoor om er vroeg uit te gaan met die kou. Ik slaap mo lekker uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Veel plezier morgen op het strand Tapas !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Mijn hondje is druk bezig met nestdrang, ze is wel geholpen, maar ze schijnen het toch te kunnen hebben, en dat blijkt, haar kleedje bij elkaar verzamelen, opvouwen, hard aan het werk dus. Fantastisch om te zien. Doet ze ook in mn bed trouwens, mn onderhoes eraf trekken en een nestje bouwen. Pas sinds kort.Ze is nu 18 maanden, en niet loops ofzo, maar toch die moedergevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik ben gisteren bij mijn ouders geweest die ik ruim 2 jaar niet had gezien wegens contact problemen.Ze zitten nu tijdelijk in een verzorgings tehuis omdat mij moeder een nieuwe heup heeft gekregen en mijn vader niet voor zichzelf kan zorgen.Hij zit weer aan de drank en zit in de ontkenningsfase en liegt alles bij elkaar.Mijn moeder is het gedoe helemaal zat en weet niet goed wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wow Mieke What to say...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik heb mn moeder al 17 jaar niet gezien, en ik moet zeggen dat ik er ook geen zin in heb, eerste contact is vast leuk, maar daarna begint het hele gezeik weer van voor af aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden