Spring naar bijdragen

vrijdag 12 december 2008


antonia

Aanbevolen berichten

Woman; zo werkt het inderdaad denk ik met personeel, zo ook de bankdirecteur die een werknemer niet ontsloeg terwijl hij 100.000 euro op de beurs had verloren door onhandigheid. de directeur ontsloeg hem niet omdat hij nu de meest loyale werknemer kreeg die je je kon wensen en die voortaan veel beter op zal letten, en dat geld dat was hij toch al kwijt en anders kostte het ook weer meer geld om iemand anders te zoeken en op te leiden.

Dus Marjo, eigenlijk ben je een hele goede werknemer, iedereen zou zich eens af en toe moeten verslapen om dat te bewijzen.

en nu roept toch echt die badkamer(zelfs overdag werkt dit verslavend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo, RELAX. Ik kan me wel voorstellen dat je het erg vindt, heus wel. Maar je hebt je gewoon verslapen, dat kan gebeuren. Wel vervelend maar ja, shit happens.

Jammer dat jij je er zo rot onder voelt. Vandaag bij ex op bezoek geweest. Was goed. Gepraat, gehuild, gelachen en gewoon ff gezeten. Is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de badkamer aan kant nog wat andere dingen opgeruim, nog even zuigen boven en dan vind ik het wel weer goed.
Straks met dochterlief naar de therapie en dan klaarmaken voor vanavond. Heb er nog steeds heel veel zin in en zit nu al te bedenken hoe dat zal klinken "ik graag een cola met citroen".
klinkt ook wel chique toch?
Ben wel benieuwd waar we heengaan, als we naar zo'n nette tent gaan krijg je weer zo'n wijnkaart voor ju snufferd. Nou ik hoop eigenlijk gewoon een eetcafe, waarom weet ik niet maar het lijkt me makkelijker.
maargoed ik zal hier nog even rondneuzen, nog wat dingetjes doen en jullie horen wel wat ik er vanavond van gebakken heb.

groetjes en sterkte, succes en fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik heb lang liggen woelen voordat ik in slaap viel. Om 7.30 werd ik nog eens wakker en ben toen wel terug in slaap gevallen. Half een werd ik wakker. Geen middagdut vandaag.
Ben naar de apotheek geweest en dan een aanvulling voor mijn agenda gekocht. Tja, en dan ben ik natuurlijk in een boekenwinkel dus gingen ook drie boeken mee. Ik zie het maar als een cadeautje voor de musical. Heb thuisgekomen maar snel het secretariaat van mijn psych gebeld, want AD stond niet meer klaar bij de apotheek. Als 't goed gaat, kan ik die maandagmiddag ophalen.
Verder heb ik dus nog helemaal niks gedaan vandaag. Ik word ook verkouden, vrees ik. Keelpijn, oorpijn, snotneus, zwaar en duf hoofd, wateroogjes. Verkoudheden gaan gelukkig ook vanzelf weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

survivor nee ik maak geen aantekeningen maar als je een berichtje leest en je wilt daar op reageren dan klik ik direct op antwoorden onder dat bericht. Je reactie komt wel honderd paginaas later ;) en die persoon die je iets wilt zeggen is ongetwijfeld al uren offline maar goed dan heb je in ieder geval wel op het juiste bericht gereageerd. Werkse nog vanmiddag of ben je inmiddels al klaar, zie je dat bedoel ik nu, jij schrijft om 1 uur en het is bijna 4 uur misschien zit je al lekker thuis bij de kachel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia: ik wilde eigenlijk bloemstukjes kopen of zo, maar ik heb van die kransen en doe er mos om. Heb van die haakjes en daarmee prik ik zakjes met voer en zo erop.
Maar daar ben ik nog niet toe gekomen. Eerst begonnen met bladeren uit de voortuin. Ik dacht een beetje.. Leuk boompje bij voordeur versierd. Help is dat alles wat ik heb gedaan.
Nog meer geveegd en geharkt en nu ben ik het zat hoor. Ik duik zo nog de zolder op voor wat kerstversierelen voor de kransen. Kreun, kraak, steun.... eerst maar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

an ik heb ook nog niet versierd buiten maar eerst opgeruimd, hier ook heel veel bladeren en takjes.

Wat een goed idee van die vogelvoerbolletjes enzo op de krans te bevestigen. Ik heb ook nog van die kale rieten kransen en coniferen in de tuin, knip ik daar wat van af om de krans te bekleden en dan het voer erop, staat heel leuk en komen de vogeltjes op het graf wat eten halen, dat heeft ook wel iets.

Ik ga dus je idee na apen;)

Maar nu ga ik sluiten, ga wat aan het eten doen, op tijd aan tafel en daarna nog wat proberen te slapen moet om 23 uur beginnen tot morgen 7 uur pfffffffffffff ik zie er altijd als een berg tegenop vind die nachtdiensten helemaal niet leuk, maar ja is niet anders.

Wens iedereen een fijne avond en tot laters
knuffel van Antonia

ps hou zou het vandaag met Orleando gaan ze zou zich weer melden maar heb haar nog niet gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik zit hier echt in mijn dooie uppie te schrijven.
Boodschappen gedaan en naar de apotheek geweest.
Kreeg een folder mee over medicijnen die niet meer
worden vergoed vanaf januari.
Een hele waslijst, tjonge, ik ken alle namen niet zo goed,
maar de pammetjes moeten ook zelf betaald gaan worden.
Geen flauw idee wat het kost, maar toch.
lijkt me een probleem voor mensen die het niet zo breed hebben en
deze medicijnen toch nodig hebben.

Verder net vreselijk gelachen met mijn buurvrouw, ze kwam
vragen of ik even wilde helpen of ik de kerstboom uit haar
auto wilde halen.
Ze kreeg het niet alleen voor elkaar.
Wel logisch, hij is zo groot dat hij niet zou misstaan op de Dam hahahaha.
Dan te bedenken dat wij niet zo'n erg groot huis hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi An, dat je kransen maakt voor op de graven van je dierbaren.
Tot vorig jaar had mijn moeder een urnen graf op Zorgvliet.
Mijn zus wilde echter graag de urn thuis hebben, aldus geschiedde.
Helaas hebben wij geen goed contact momenteel, dus kan ik
ook geen bloemen neerleggen.
Aan de andere kant denk ik, ze zit in mijn hart, dus het is goed zo.
Maar ook raar, wij gingen elk jaar haar graf bezoeken op 1e kerstdag,
een soort gevoel van saamhorigheid.
Dit jaar voor het eerst niet.
Ik heb het geluk dat ik naar een lieve vriendin en haar kinderen ga die dag.
Dat verzacht een hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An je kan met haar praten.
Je kan haar schrijven.
Een manier van verwerken.
Goed voor het herstel.
Op deze manier heb ik schoon schip gemaakt met mijn ouders.
Verteld geschreven, wat me dwars zat.
Een en ander heeft te maken met vergevingsgezind zijn naar jezelf en naar je zus.
Het lucht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 4 alcoholvrij

Weekenddddddddddddd.... brrrrr wat is het koud buiten. Hond heeft lange wandeling al gehad, dus deze dame zit al lekker in pijama bij de kachel (hond hoeft straks alleen nog in de tuin te plassen hoor.... voor de dierenliefhebbers onder ons)

Mijn kerstboom komt morgen uit de kast... ja kunst. Weet ik tenminste zeker dat de takken mooi zijn, de naalden niet uitvallen of dat dat ding grrrrrr schreef staat (hoe bedoel je controle???)

Marjo: boosheid en negativiteit al een beetje gezakt, snapt dat je baalt, maar je kunt het niet meer terug draaien. Dus waarom energie steken in iets wat je niet meer kunt veranderen.

S4nny: balen van je uitglijder, maar we zijn niet perfect. Nieuw uur, nieuwe kansen.

Sas36: een hele gezellige avond

Antonia: bedankt voor de tip (heb het nu met briefje gedaan, ook makkelijk)

Ik heb genoeg kauwgomballen in huis, dus mijn eerste alcoholvrije weekend moet gaan lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Survivor proficiat met dag 4.
In de tuin pinkelen is niet erg.
Keek gisteren naar een film waar de hoofdrolspeler iedere
morgen tegen zijn citoenboompje piste.
een prachtig boompje geworden.
Of de citroenen ook smaken weet ik niet.
Voor de afwisseling toverballen, is dat iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy: we hadden nog even tijd om te praten en we hebben echt afscheid kunnen nemen. Alles is gezegd. We hielden enorm veel van elkaar. Ook mijn andere zus is overleden en dat allemaal in korte tijd. Eigenlijk begrijp ik het gewoon niet zo goed en kan ik het me niet indenken dat het echt zo is. Juist daarom is elke minuut dat ik ruzie had verspilde tijd. Ik kan enorm stijfkoppig zijn en vast blijven zitten in een enorme boosheid. Ik werk hier heel hard aan. Het doet er niet toe wie gelijk had of het hoe en wat. Maar het elkaar niet zien, zoals ik bij Tina lees , Dan denk ik...gaa... nu het nog kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Even wat van me laten horen. Ik heb het draadje vluchtig doorgelezen. Voor iedereen :heart:.

Nog steeds droog, ik ga nog steeds met tine mee.

Afgelopen dagen flink last gehad van mijn tandvlees, althans dat dacht ik. Vandaag van ellende maar naar de tandarts geweest. Wat blijkt, een verstandskies die bedenkt dat hij op mijn 42 ste levenjaar, nog maar eens door moet komen. Vandaar alle ontstekingen pijn en ellende. De tandarts had er meteen een oplossing voor: trekken. Ik dacht dat ik het niet meer had. Na 1 uur ploeteren was de klus geklaard. Dus zit ik hier zielig met een ontzettend dikke wang, pijn en nog meer ellende op de bank. Ging ik naar de tandarts om wat minder pijn te hebben, maar helaas pindakaas, dat ging ff niet door.

Wel 1 groot voordeel, de wond is zo groot, ik mag dus absoluut geen alco de komende dagen. Dus als ik mocht gaan twijfelen, dan kan dat nu echt niet. :)

Laters, ga mijn kleine zieke spruit naar bed brengen.

Liefs Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ben je boos An?

Ik herinner me namelijk dat ik voorheen ook altijd boos was.
Er zat veel kwaadheid in me.
Opgespaarde kwaadheid, want mijn afweermechanisme was kapot.

Mijn moeder sprak me aan op een manier waarvan ik altijd heb gedacht dat ze kwaad op me was.
Achteraf was het haar negatieve levenshouding die zo boosaardig klonk.
Het was een goed mens, maar oh zo ongelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...