Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Rapilos, lekker hè bewegen. Vooral buiten in de natuur!Orleando, je klinkt goed de laatste dagen! Corinne, dan heb je het nodig gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Hihi ik moet lachen om jullie reacties. Die wasmachine is zo'n druppel denk ik.Er zullen er wel meer vallen. Nu komt het er gewoon op aan.De zooi word net niet met een trechter mijn keel in gegoten, maar het is toch niet normaal meer hoe het om je oren vliegt.Maar goed, ik verdien een droge kerst. Ja net als jullie. Het gaat eigenlijk niet zozeer om de drank alswel het onderduiken. Kerst is gewoon vreselijk vermoeiend. Ook omdat ik het gewoon goed wil doen en iedereen naar de zin maken. En hoe ouder ze worden hoe lastiger het is om het 'goed ' te doen.Maar ik zit in een alarmfase. De fantasien en plannen komen binnen.Ik wil niet, ik wil niet en ik wil niet.Vandaag drink ik in ieder geval niet. Dat lukt goed.Anjo ik voel ook met je mee. Kerst zijn dagen 'zonder' . We maken het allemaal mee.Daarom zijn het gewoon donkere moeilijke dagen. Het kerstsprookje bestaat gewoon niet.Ik mis mijn zusjes b.v. .... heel erg.Houtje: dank je !!!!!!!! ja lief zijn voor mezelf en niet zo hard 'ik moet er maar tegen kunnen'.Zeg ik tegen mezelf. Mijn grenzen zijn weer stukje bij beetje verschoven de afgelopen weken.Mijn gezin slurpt mij gewoon op. Ach het zijn de bekende dingen.Ik heb de peuken maar even weggelegd en een zak drop naast me en hopen dat het hoesten morgen minder is.Har: vorige keer kwam je ook weer alleen thuis nadat je bij je zus was geweest en toen zei je ook dat je dan hulp zou krijgen. Ga je het dit keer dan anders aanpakken?Ik hoop dat je in ieder geval hier komt schrijven deze dagen...... weet je wat.... we gaan er samen voor... hier met z'n allen okay?!Marjo: ja wat is erger. Nee joh, ik zit niks met die wasmachine, het is meer het gehele plaatje. De wasmachine confronteert me met mijn neiging alles onder controle te willen hebben.De kapotte wasmachine staat voor .... vul maar in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Marjo,Dinsdag is mijn wandeldag met een stel vriendinnen.We zoeken altijd bossen of andere vrije natuur op.Altijd kom ik weer opgekikkerd thuis.Jij ging toch altijd hardlopen? Doe je dat nog steeds of staat dat nu even op een laag pitje?Kirky,Slaap lekker voor straks en hoop dat je morgen een goed gesprek hebt met je begeleider. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 He An,Jij verdient nu even sterkte he.En je weet pas geleden schreef je dat je grootste wens was om het jaar droog uit te gaan.En dat gaat je lukken ook. Zeker weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Rapilos, gezellig joh!Tegenwoordig wandel ik weer meer.Hardlopen komt en gaat nog steeds een beetje.Al vind ik het altijd wel heerlijk hoor.Op zaterdag ging ik altijd met de groep.Maar de laatste tijd vliegt dat me aan. Ik ben het liefstalleen. Me and my dog... Als de lente komt, krijg ik weer meer zin in mensen.En straks met kerst mogen we weer!Vol winterhoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 An, go girl!we gaan ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Hee de jet is in da house!Hoe gaat het Floor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Marjo,Ja lekker hoor dat wandelen, boterhammetje mee, lege vuiniszak op een bankje.Koffiedrinken onderweg, wat kan een mens met weinig gelukkig zijn he.Wandlen met je hond lijkt me trouwens ook gezellig, die beesten kunnen zo heerlijk enhousast zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Hmm ja, vooral als ik stukken loop waar ze los kan.Joepieeeee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ja An, zoek even een beetje rust voor jezelf. Hihi, ik dacht ik ga lekker verantwoord samen met de kids TV kijken: valt Ned 1, 2 en 3 uit. Nou ja, dan maar commercieel hè.Voor de 18e keer Harry Potter: nou nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Rapilos: ja dat is mijn grootste wens, omdat ik weet dat ik dan een drempel over ben. Je weet dat ik al eerder vijf jaar droog heb gestaan. Maar door de terugvallen heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk gekregen. Ik was toen een nieuw leven begonnen en het ging allemaal, totdat de ene ellende na de andere gebeurde.Ik wil dit weer beleven, het vrij zijn van alcohol, of beter gezegd, weten dat ik het waard ben om het leven in de ogen te durven zien. Tijd nemen voor mezelf, al jaren niet meer gedaan en het lijkt of ik het verleerd heb. Zoals jij , je bent gaan wandelen, en dan denk ik heerlijk......Pippi: misschien moeten we het filmpje van kessemis nog eens opzoeken, haha.Joh Pip we gaan het gewoon niet op een zuipen zetten.We willen hier gewoon doorheen komen, door heel dat gekkenhuiswereldvankerstmisgedoe.Houtje: ik heb zo'n super rare film van RTL 8 op staan. Boze juf...... grrrrrrrrrrrr.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ach pip!Zin om op een zuipen te zetten is gelukkig nog wat anders dan het te doen!En even hier komen sputteren helpt vaak al. Wat een oelewappper zeg,dat ie dat nu al niet meer wist. Gefeliciteerd dan maar met vandaag.... Geintjuh. Min of meer!Ik doe het even niet meer. Dat kessemis-gedoe!Ben do. van de partij. vrij. nog wat vrienden.En dan Appelmoes!En dóór!!! Trouwens, toch hartstikke knap dat je dat wel allemaal hebt gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Oh got ja! Wie plaatst hem even...Heb wel zin om haperend te gieren...Was het Trees niet die ermee begon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ah neeh.. Hebben we al gedaan.Is vast niet leuk meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Nee joh, ik was dat. Ik schreef toen dat mijn man precies die vent van kessemis was.Carolien heeft het toen hier geplaatst, maar dat mocht toen niet en het is weggehaald.Het is echt een giller. Har is zo handig daarmee volgens mij. FF ondeugend zijn en het ding ff plaatsen.Ik kan het echt niet. Staat op you tube, kessemis met... Is trouwens ook op tv geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik ben niet perfect. Evengoed houden vriend en dochter van mij. één zuster is zeker niet perfect. De ander denkt het wel te zijn. haar man zou ik ook niet willen. haar huis ook niet. Ik wil nog altijd dochter en vriend. ; Ik ben trouwens wel voor vriedschap gegaan. Heb een hele mooie bos bloemen gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 AAAaaaarrrggghhhh!!!!!!!Haperend kl... k.. g... ding!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Lieve Floor.Niemand is perfect.Ik ben blij dat je je hart hebt gevolgd!Een mooi voor joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 WAhahahahahaa Pippi: die moesten we nu net ff hebben..... kessemis !!!!!!!!!!! dat je hem zo snel hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 mijn computer slaat gelijk weer op tilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Tja, relativeert weer een beetje hè.Een beetje..Lagn Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Marjo, ik kan hier wat mee. De volgende keer nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Oh lachen zeg, die scheldende opa.Vreselijk wat een man en wat een gevloekIk krijg er bijna rode oortjes van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Floor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Weet je wat het leuke is? Elke keer opnieuw een kans. Vriend is jarig, kinderen van vrienden zijn j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden