An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 ik ga eens langzaam naar bed. Via een medeforum lid advies gekregen over wasmachine, zeg lekker niet wie, hahahaha. Jongens we hebben hier allermogelijke experten in huis.NOem een probleem en er is iemand !!!!! Volgens mij is dit het meest geweldig forum van de hele wereld.Kerstmis het feest van vrede, maar ook van bevrijding.Kerstmis het feest van hoop en liefde.Kerstmis het feest van fijn samenzijn.Laat ik mijn boosheid maar eens varen en accepteren dat al deze onderdelen juist veel pijn en verdriet geven.Jullie zijn geweldig.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Hee, je bent bij ons Floor..Let's party!!! Kom op joh!Je hebt iets heel moois gedaan vandaag.Wees trots op jezelf!Ik heb zitten janken toen ik voruge week een kessestukje van de buuf kreeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Floor we gaan door Floor!!! en je staat er niet meer alleen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Van geluk! misschien heb jij dat ook gebracht...An, jij bent ook GEWELDIG!!!Alwéér omgedraaid!Zie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Pip, gaat het nog?Of lig je onder de tafel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik begon ooit kerstfeest in Augustus. Toen begon ik al uit te zoeken wat ik eten wilde. Ik ben daarna gewurgd door een man. Toen hij aan dochter wilde komen heb ik hem de deur uit gezet. Met alle angst ook. a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Floor relax meissie!Nu niet alle ellende nar boven halen...Probeer even het mooie te zien.Knijp jezelf niet uit nu.Wees lief voor Floor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Pip Schop na gegeven toch zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Rapilos,Kirky,Slaap lekker.Orleando,Slaap lekker.Marjo,An,Probeer de controle eens los te laten. Gewoon de dingen op je af laten komen. Niet proberen om alles perfect te doen en strak in de hand te houden. Even passief zijn en de dingen aankijken. Oeps, wil je niet opzadelen met een hele moeilijke opgaaf.Houtje,Dochter zit ook HP te kijken op haar kamer. Man zit te lezen en ik vermoed dat zoon bezig is met de kerstboom op zijn kamer. Zoon is verzot op kerstbomen en -ballen.Pippi,Mopper maar lekker van je af. Deze weken zijn mopperweken. Hier nog eentje die blij zal zijn als we 10 dagen verder zijn.Floortje,En weten jullie wat het mooiste is wat we onzelf deze feestdagen kunnen schenken?Juist! Een glas helder en sprankelend vers WATER!Dit jaar drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Geen blonde haar op mijn hoofd Corinne!Water! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Floor, wat er ook gebeurt...Je gaat niet drinken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Lieve mensen,Ik ga afsluiten en lekker naar bed.Hou jullie allemaal taai,dan doe ik het ook Cpas:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Wees blij Pippi dat ze niet liever het geld wilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Slaap lekker Rapilos!Taaitaai! Taaier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Truste Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Hoi Mieke!Mr. Right al binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik dacht dat het al veel later was. Vanavond bezichtiging gehad en de mensen zeiden helemaal niet. Nou ja ze hadden er vandaag ook maar 9 gezien dus murf.Vandaag hard maar lekker gewerkt en pootjes doen pijn.Morgen maar tot 16.30 en dan lekker kerst vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Nee Marjo ik zie hem 1ste kerstdag pas weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Lekker Mieke.Wat moet je nog zeggen na de negende... Er komt wel iemand joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 @ Marjo misschien blijft mijn huis wel hangen, die is natuurlijk super ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Vast! Schijnt een goed jaar te worden 2009.Weet ik uit betrouwbare bron.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik zou kunnen vragen aan Pippi wie onvoorstelbaar is. Maar dat is niet meer belangrijk.Ik kies voor mijn gezin en mijn dochter. Alijd. a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Ik kom hier zomaar binnenvallen omdat ik toevallig net zie dat FloortjeII jarig is. Floortje, van harte gefeliciteerd! Verder heb ik niets gevolgd, dus praat rustig verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Thanx Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Waar bemoei ik me mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden