Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moet je alleen wel een chauffeur hebben Spud ;)
mooi nummer voor vast een hele mooie lieve vriend!

poeh en puf, het is gelukt, het huis is schoon, gedweild zelfs, afwas weg, aanrechten schoon, ik kan op vakantie!! Tas grotendeels gepakt, kattenoppas geregeld
batterijen, tandenborstel, telefoon, nintendo allemaal in hun opladers.. treinkaartjes al in huis.. moet ik alleen nog 12 uur wachten voor ik echt weg mag!!
jaja een weekje weg, is net zoveel regelen als een maand weg grmpff.. maar ik kan morgenochtend lekker rustig aan doen en relaxed vertrekken!

Er gaat uiteindelijk wel een laptop mee dus als we nou ergens een onbeveiligde internetverbinding kunnen opvangen dan is er internet ;) maar misschien is het ook wel beter van niet en kan een weekje forumvrij ook geen kwaad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas geniet ervan en herladen terug komen :present:
corinne al dagen denk ik bij het beneden komen ppff is er weer iemand in mijn huis geweest , iedere keer de deur naar de veranda/tuin open .
deze morgen heb ik mijnen inbreker bij zijn lurven gevat .......was het yang die geleerd heeft de deur te openen .
ander verhaal is den Gipsy als ik ga plassen gaat die mee , tot ik gisteren zag dat meneerke hem neerzet en zijn plasje naast de wc pot doet , hoe kan ik die kater nu leren ook op, de wc te gaan ;)
en laatse baby katten perikel daarstraks een vliegend tapijt met daarop twee poezekes zoefden den trap af , of ze hun pijn gedaan hebben denk het niet want ze bleven door het huis vliegen
denk dat Misty weet dat ik over haar aan het schrijven ben want ze komt op mijn schoot liggen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Blacky,
Onze Snoetje ging ook naar de wc als iemand vergeten was de deur goed te sluiten en zij pieste dan onder de pot. Nu niet meer, want ik heb dochterlief ervan kunnen overtuigen dat de wc-deur dicht moet als je dat kleine kamertje verlaat. Sindsdien geen plassen meer onder de pot.
Die katten van ons glijen en vliegen soms ook door het huis. En Snoetje blijft het leuk vinden om in de kerstboom te kruipen en aan de ballen te tikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kirky,

Je vindt dat er erg veel gebruikers zijn, waar men niets meer van hoort!
Dat klopt! Er zullen velen zijn, die een forum bij nader inzien niet zien zitten.
Sommigen zijn misschien niet meer in het land der levenden,
misschien doodgedronken, ook dat komt voor!

Ook moet je je een klein beetje kunnen verwoorden, dat is niet een ieder gegeven.

Je hebt het over opschonen, daar ben ik het niet helemaal mee eens!
Af en toe wordt er op dubbele identiteiten gecheckt. Dat voldoet!

Toch komt het af en toe voor dat iemand uit een grijs verleden,
weer de behoefte voelt om te schrijven, omdat het uit de hand loopt.
Dan moet je zo binnen kunnen rollen.

Postmodernisme, was er ook weer! En Helder ook. Op een dag zien we Sneeuwwitje weer.
Dus soms komt er weer iemand, ons met z'n gezelschap verblijden!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noet iedreen die zich aanmeldt bij ADB, doet dat voor het forum!
Sommigen willen gewoon de internethulp van ADB!

En inderdaad, momenteel blijven er zóvele nieuwkomers maar een dag of twee, dat je er moedeloos van wordt!

Maar goed, wéér een dag voorbij! Iedereen droog gehouden die dat wou? Ik wel in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik voeg de daad bij het woord! ;)

Morgen begin ik aan het oudejaarsbuffet. Dat doe ik al jaren. Mijn moeder eet ook mee.

Ik heb de recepten al opgezocht. Morgen doe ik de boodschappen.

Weet iemand toevallig een fantastisch recept voor gehaktballetjes? Ze moeten koud gegeten kunnen worden. (Of op een warmhoud-plaatje gezet)?

Mocht je het weten, graag per pb! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...