Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky,
Het is al het topje van de ijsberg dat zich aanmeldt. Ik wil niet te eten geven aan al die mensen die niet eens de stap naar hulpverlening durven zetten. En als je dan nog nagaat dat slechts 4 van de 100 mensen die een of andere hulpverlening ondergaan hebben langer dan een jaar droog blijven en de rest terug afzakt naar het oude niveau. Je zou er moedeloos van worden.
Dus ik kijk maar liever naar die vier procent die het wel lukt voor meer dan een jaar en waar ik gelukkig bijhoor samen met jou en nog vele anderen hier. Ik ben er wel van overtuigd dat ik door hier te blijven lezen en schrijven mijn kansen op een leven zonder alcohol vergroot.
Dus voor mij is het: lang leve het forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok Pippi, doe jij jouw ding en ik de mijne. Deal

Maar laat dan ook mijn dingen vertellen. Positief. Met ontbijtjes, vriend die helpt, dochter die goed gaat.

Jij wil alleen het negatieve horen en ik wil het positieve vertellen.

Het valt ook niet altijd mee. Wij hebben sinds kort pas rust. Wij hebben vijf jaar lang twee woningen gehad en ik heb er twee moeten opknappen in deze tijd. Dat valt ook niet mee!

Ik heb de kracht gehad. Ik heb niet stil gezeten. En waarom doet vriend alles voor mij? Toch omdat ik ook genoeg doe? Omdat ik ook degene ben die de helft van de hypotheek betaald. Toch omdat ik de andere dagen kook?

Wat denk je, dat ik het zomaar krijg? Omdat ik niets doe?

We laten het hierbij. Leven en laten leven. Graag. Want een ander leven wil ik niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Half om half gehakt kneden met gehaktkruiden oftewel peper, zout, nootmuskaat en eidooier (1 per 250 gr gehakt).
balletjes draaien en door de bloem rollen. Bodempje boter in de pan, gehaktballetjes voorzichtig erin leggen. Dichtschroeien in de rondte en vervolgens laten garen op een zachter vuurtje. Regelmatig omrollen.
Uit de pan in een schaaltje scheppen. Afdekken en in de koelkast zetten tot de visite ze gepresenteerd krijgt.

Blacky,
Ballekes met tomaten en selder bereid. Heerlijk. Zoon is er ook dol op en maakt het soms zelf.
Met (geweckte) kriekjes maakte mijn grootmoeder gehaktbrood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing wat heb ik gewonnen ??;)
denk dat ik beter naar bed ga want anders ben ik morgen een zombie als ik bij mijn arts ga
dus lieve mensen ik sluit af en ga naar bedje toe ........... brbrbr wat haat ik het momenteel in mijn bed te slapen ;-(
maar den zetel durf ik al eens uit te donderen en dat doet pijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker relaxed hier.
Goedenavond allen!
Ongelooflijk veel gepraat en gedold.
Ben d'r schor van....
Ook hier weer geen al te grote schrik...
Waar heb ik gezeten.

Al wat meer concrete plannen int heufd. Das mooi!
Vriendin heeft via werk veel te maken met echtscheidingsmediator
Dus, bruikbare tips!

Zij lekker aan een biertje.
Ik koffie en water. Geen gedoe!!

Tapas, heel veel plezier meid tijdens je vakantie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...