Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud,
Nog eens testen en dan ook op de werking van de schildklier.
Niet 1 keer testen, want ook de waarden van de schildklier kunnen variëren, net als die voor suiker.
Er zijn verschillende types van beide aandoeningen. Dus ook bij een negatieve uitslag kan er iets aan de hand zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: ik moest eerst nog ff kijken wat ik vanmorgen eigenlijk had neergezet. Mmmm... tja 't staat er aardig, hihi. Je hebt er weer een heel werkstuk van gemaakt Corinne, goed van je.
Ik lees trouwens bij mezelf dat ik zou meedoe met niksen vandaag. Ik heb harstikke VEEL gedaan!


Pippi: zit je NU gordijnen te naaien???? Komen je kinderen vanavond weer thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: de baas van je werk gaat toch zeker niet alle computers aflopen om te kijken wat we zitten te surfen? Ik vraag me zowiezo af hoe dat werkt.
Ik ga in werktijd niet op ADB, ja een keer, en als ik de a intyp staat er gelijk ADB, daar baal ik dan wel van. Ik krijg het ook niet weg :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
In Internet Explorer de geschiedenis wissen. Dat vind je in de menubalk onder extra, dan internetopties, op tabblad Algemeen kun je dan geschiedenis wissen.

Blacky,
Ja, idd dat staat er raar. De katten hebben de gewoonte om als het eten bijna klaar is, een grote boodschap te plegen. Vandaar. Maar het staat raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mam belde net. huilen natuurlijk. Ja ik. Zij niet.
Ze hadden het wel zien aankomen en schrokken dus niet :D
Ik ben superblij met hun steun en kreeg veel knuffels door de telefoon.
Binnenkort maar eens een dagje houtzagen met heit denk ik!

Ben ook blij om vanavond bij mijn vriendin te zijn.
Vertrek rond achten dus tot dan zal ik hier nog wel wat zijn.

Fer, goed gedaan man! Lijkt me heerlijk nu met dit weer.
Ik ga het binnenkort ook weer serieus oppakken. Ben immers officieel
nog in training..

Ferry, Corinne, jullie ook heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.
Ik heb er echt heel veel aan. Van iedereen trouwens.


:heart:

Spud, dat ken ik niet zo. maar ik zou het idd wel ff laten checken weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Instellingen voor AutoAanvullen wijzigen
U kunt het type informatie voor webformulieren kiezen dat door Internet Explorer zal worden bijgehouden en automatisch voor u invult. U kunt bijvoorbeeld kiezen of de functie AutoAanvullen webadressen, gegevens die u op webformulieren invult of wachtwoorden, wel of niet zal onthouden. U kunt deze gegevens op elk moment verwijderen.

Instellingen voor AutoAanvullen wijzigen

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik onder AutoAanvullen op Instellingen.
Schakel de selectievakjes in voor de opties van AutoAanvullen die u wilt gebruiken.
Klik twee keer op OK.
Het is ook mogelijk namen, wachtwoorden of willekeurige andere gegevens die in Internet Explorer zijn opgeslagen, te verwijderen. U gaat hiervoor als volgt te werk:

Informatie die is opgeslagen door AutoAanvullen verwijderen

Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties.
Klik op het tabblad Algemeen en klik vervolgens op Wissen.
Voer een van de volgende handelingen uit:
Klik voor het wissen van gegevens van webformulieren op Formulieren wissen en vervolgens op Ja.
Klik voor het wissen van wachtwoorden op Wachtwoorden wissen en vervolgens op Ja.
Klik voor het verwijderen van websitegegevens uit de adresbalk op Geschiedenis wissen en vervolgens op Ja.
Klik achtereenvolgens op Sluiten en OK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wel hoor Spud.
De meeste bedrijven hebben èèn grote computer waardoor al het internet-verkeer gaat (proxy-server).
Daarop worden ook alle webpagina's van de laatste paar dagen bewaard (cache) zodat ze sneller op te roepen zijn.
Als verantwoordelijke IT-er hoef je dus maar op èèn computer te checken op trefwoorden, je zoekt de gebruiker erbij (inlognaam), et voila.
Moet ik er wel bijzeggen dat dit soort acties vallen onder de Privacy-wetgeving, dus niet iedereen mag dit zomaar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...