Spring naar bijdragen

Maandag 29 december


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudy, alweer weg, maar dank voor je bericht. Ja dat had ik ook, thuis vroeger niet meer praten. Heb ik nog maar heel moeilijk aangeleerd, later, oprecht praten met iemand.
En nog steeds lerende. Vertrouwen kan je zomaar kwijt zijn, maar zie het maar weer eens terug te krijgen.
Toch geloof ik nog steeds in de goedheid van mensen.

Iemand nog een tip? Voor 1mei hebben we onze internet/telefoonprovider opgezegd. Maar er moet wel iets nieuws voor in de plaats komen. Bellen en internetten dus. Wie heeft er positieve ervaringen met een provider?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mieke, ik heb al veel op internet uitgezocht. Maar je kan maar een goede tip krijgen, nietwaar? Dat is me al wel eens vaker gebeurd hier op het forum.
Mede daarom ben ik nu waar ik ben, door te leren luisteren. Maar dank, ik zal de aanbiedingen van UPC bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk niks met racen en auto's enzo, als het me maar van a naar b brengt.

Vanmorgen heel vroeg heeft mijn echtgenoot zijn enkel verstuikt. Hij moest naar de wc en wilde bij terugkomen niet om het bed lopen. Dus nam hij een sprongetje over mij heen, Maar toen kon hij niet meer remmen en viel aan de andere kant weer uit bed. We zijn hier dus af en aan in de weer met zakjes ijsblokjes.
Onhandigheid is dus niet altijd drank-gerelateerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Ik heb eigenlijk niks met racen en auto's enzo, als het me maar van a naar b brengt.




Vanmorgen heel vroeg heeft mijn echtgenoot zijn enkel verstuikt. Hij moest naar de wc en wilde bij terugkomen niet om het bed lopen. Dus nam hij een sprongetje over mij heen, Maar toen kon hij niet meer remmen en viel aan de andere kant weer uit bed. We zijn hier dus af en aan in de weer met zakjes ijsblokjes.


Onhandigheid is dus niet altijd drank-gerelateerd.



Jij bent af en aan aan het lopen, vermoed ik, want hij zit toch met een verstuikte enkel.

Ik kan het gebeurde zo visualiseren. :D :D Geen gezicht dus.

Die springbok van je zal toch beseffen dat hij een dagje ouder wordt en niet meer over het bed kan springen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, die springbok is 61 en doet nog als een jongetje. Zijn leesbril zet hij heel stiekem op, als hij denkt dat niemand het ziet. Maar laatst zei zijn kleindochter: daar komt opa, ik zie het aan zijn kop en zijn bril!
Het is al veel te laat om nog op te zijn, hops naar bed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer (tje),

Ik wens je heel veel sterkte, doe wat nodig is!
Als dat een opname is...laat het gebeuren!
Ik wens je al het goede!
Je bent gezegend met een vriend die er voor je was!
Het was niet fraai, dat klopt...maar niks menselijks is mij (ons) vreemd!
Ik was een van de mensen die hier op het forum een " zogenaamde dood" van een forumlid
van dichtbij mee mocht maken, misschien dat je mijn reactie dan beter kunt plaatsen!
Ik ben wel erg blij dat jij op tijd hulpt hebt ingeroepen nadat je daadwerkelijk te veel drank en medicatie had gebruikt....uit je berichten op het laatst sprak ook pure wanhoop!
Dat heeft diepe indruk op mij gemaakt...het was pijnlijk herkenbaar!

Wat betreft het inloggen onder meerdere namen schijnt tactive een blinde vlek te hebben...
ze beweren dat het niet kan...er zijn velen die weten dat het wel kan!
Je hebt dat hiermee nog eens aangetoond! Misschien dat ze er nu iets mee doen!

Take care, geer....schaamte en schuld zullen je nergens brengen!
Laat ze los en ga voor je gezondheid (lich. en geestelijk!)
Ik wens je het allerbeste..voor nu en alvast voor 2009!

En nu hop ik terug mijn bed in...
werd wakker uit een nare droom...
en wilde even bijkomen met een kop thee
en soms is het dan wel handig als de pc nog aan staat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...