Spring naar bijdragen

Maandag 29 december


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hhhhhhhahahahahhaaatsjoe!!!!!!!! Hier Hhhhoutje!

Mèn wat is het koudddddddddd buiten. Tapas, meis, een heerlijke vakantie.

Ik ben bij mijn huisarts geweest toenet had een uitgebreide afspraak van 20 min. omdat ik deze week geen hulp heb. Doet ze al jaaaaaaaaren.

Kreeg een SUPERGROOT compliment, dat ik dit jaar, 2008, ondanks alles, mijn arm, alle pijn, mijn moeder enz. overeind ben gebleven en voor mijn kids ben blijven zorgen (ja duhuh dat is toch niet zo bijzonder????) maar ze vond het heel bijzonder. Ze vindt mij net zo'n stuiterpoppetje, dat je om kan duwen, en dat weer terug stuitert, induwen en weer terug stuiteren......

Een super compliment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen die positief bezig is verdiend een compliment
ook al vind de omgeving het sl snel normaal,
het is en blijft een heel werk en af en toe een
een opbeurend woord blijft een bevestiging dat je
een goede keus gemaakt hebt
een aai over je bol werkt stimulerend.
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allen te zamen!

Tapas is al weg! Goeie reis en verblijf en jaarwisseling.

Houtje, een mooi compliment, want het is zo! Je bent een sterke stuiterbal.

Straks ga ik wel even lezen. Iig groet ik allen, dus voel je niet buitengesloten of overgeslagen.

Vannacht had ik ineens een kramp in mijn been en voet. Kwam dochter om het hoekje om te vragen of alles wel OK was met me. Kennelijk heb ik nogal hard gekermd :huh: Mijn been en voet doen nog zeer. Vanochtend werd ik wakker uit een bizarre droom. Te ingewikkeld om te vertellen, maar - hoe kom ik er bij, want ik lustte dat helemaal niet - ik had een groot glas palm in de hand. Besefte dat ik Refusal slik en wist toen niet wat te doen met de inhoud en ben ermee naar buiten gegaan, de kou in. Toen werd ik wakker. Juist ja, ik had me bloot gewoeld vandaar naar buiten in de kou. Ik zal zelf het vervolg invullen: de ale zal ik wel weggekiept hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de buitenklussen gedaan. En ja het was koud maar het is ook prachtig en gezond weer met dat zonnetje erbij.

Nu maar weer even een bakkie leut om warm te worden met een broodje en straks op fietsenjacht.
Want de fiets van mijn lieftallige dochter is overleden en ze zal toch weer naar school moeten na de vakantie. Hoop een goede tweedehands te vinden want ze is echt geen nieuwe waard, die word in een mum van tijd weer gesloopt zo niet door haar dan wel op school.

Wing ik ben oprecht benieuwd hoe het met Geer gaat. Het laatste gesprek was zo raar en ik dacht dat hij iedereen in de maling nam. Als dat niet het geval is geweest dan ben ik bang dat het echt heel slecht met hem gaat en dat gun je niemand toe. Dus Wing als je wilt stuur mij dan een PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben voor de helft klaar met stofzuigen. Ik ben gestopt voor een pauze omdat het zweet op de grond drupt. Tja, ik wil geen vlekken anders zit ik weer te schrobben.
Ik heb zin om straks eens lekker eigenzinnig te doen en een van de vloerkleden van zolder halen. Welke zal ik opsnorren? De okergeel gestippelde of de kromgelijnde groen met beige? Zijn allebei ongeveer even groot en handgeknoopt door mijn pre-schoonmoeder. De vloer is grijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte mevrouw Balkenende,

Naar ik heb begrepen heeft u passende maatregelen getroffen mbt de infiltrant. De persoon in kwestie heeft beloofd dat hij nooit meer tegen de huisregels in zal gaan.

zoals gegoede leden van BVH geven wij hem daardoor een vernieuwde kans en wij nemen in dit geval dan ook de verantwoordelijkheid voor een degelijke begeleiding.

Middels dit schrijven wil ik u dan ook verzoeken om verdere maatregelen tijdelijk te staken. echter verzoek ik u ook vriendelijk, doch dringend deze melding toch in het logboek op te nemen voor het geval dat deze persoon niet te handhaven is.

met vriendelijke groet,
anoniempje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Tasseke, dat is alleen als de klok 12 slaat en de haan tegelijkertijd kraait. Net zoiets als met sint juttemus.

Had allerlei plannen vandaag, dingen afmaken voor het nieuwe jaar, maar er komt ondertussen weinig uit mijn handen. Nou ja, dan maar een dagje niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, laatst was het thermisch ondergoed in de aanbieding bij de wibra behalve....... in mijn maatje!

vie, pffff daar kom dan toch goed vanaf, alhoewelllll........ dan heeft mijn moeder altijd tegen me gelogen

Wing, jij gaat poetsen vandaag!!! we helpen je er wel doorheen met gepast commentaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag spud,

zit zo te gieren van de lach hier dat ik bijna over je bericht heen lees.

wat is de reden dat je het rexkonijn heb laten zitten? alleen maar omdat je huis niet in ordelijke staat is? geeft wel een reden om daar mee op te schieten.
tja je hebt gelijk hoor, door al die impulsieve acties zit ik nu met 4 katten. zou nooit meer willen missen maar het is toch een beetje teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben een tijd huishoudelijk bezig geweest
zit nu even te rusten
rust is goed voor de mens

Nil volentibus arduum

dit vind ik een toepasselijke tekst voor ons
die willen stoppen met drinken
horatius sprak deze gedenkwaardige woorden
de vertaling luidt;voor hen die willen is niets te moelijk
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De trap naar boven is ook al klaar. Nu alleen boven nog. He, he, daar hoef ik tenminste niet zoveel te verschuiven. En als ik dan nog de puf heb, een tapijt van zolder plukken (hoewel de okergele met stippeltjes ligt beneden) en dat moet dan ook goed gezogen worden. Ik zie echter dat het al half drie is geweest. Ik beperk me maar tot nog boven zuigen en dan douchen en even naar buiten. En als ik jullie zo lees, kan ik het beste maar mijn skibroek aandoen, want thermisch ondergoed heb ik niet.
Pff, nu eerst koffiepauze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag beste mensen,

Ik wil even aan jullie vertellen dat deze dame vandaag 6 weken droog staat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is me gelukt om verjaardagen en de kerstdagen geen jww te drinken.
Pfff een hele klus maar ik ben er best een beetje trots op. Ik heb wel geweldige steun van een super lieve en sterke forumgenootje gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hiervoor mijn dank en ook aan de mensen hier op het forum die me na "twijfels" toch sterk hebben laten zijn. ( is dat wel een goede zin?)

Ik ga dus nu week 7 in!
Lieve mensen op naar de super....fruit, fris en lekkere sjipjes....

Laters....

Doeg, Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine: klasse! Welgefeliciteerd.

Corinne zei het gelukkig al, dat je van een parelhoen soep kan maken net zoals kippensoep, maar parelhoensoep klinkt zo raar. Vandaar.
Voelde me een beetje schuldig ten opzichte van de gulle gevers, die moeten dan ook maar niet weten dat ik er soep van heb gemaakt.

Hoe gaat het met het gezellig maken van je huis Winchun? Vind je het nu niet gezellig zoals je nu woont?
Heeft die nesteldrang te maken met niet drinken, denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Okergeel met stippeltjes ga ik nemen, maar niet vandaag. Ik heb het gehad. Om schoon te houden is ons huis veel te groot.
Vissoep maken van parelhoen of kip? Nee, daar heb ik geen recept voor. ;)

Tine, voor je 6 weken:
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Pippi,
:)

Vie,
Ik dacht dat jij vegetariër was. Dan eet je toch geen vlees van dieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Vie: op zich woon ik niet ongezellig, maar een beetje meer sjeu kan geen kwaad. Wat speelse elementen zeg maar. Maar eerst poetsen.


Het heeft zeker met het stoppen te maken. Ik leefde puur praktisch. Deed de dingen omdat ze gedaan moesten worden tot ik weer 'los' mocht. Verder niks. Geen sjeu. Nu is die ruimte er wel. Ik ervaar zeeën van tijd. Dan kun je weer aandacht geven aan de kwaliteit van leven.



En weet je wat voor mij de ergste constatering was? Ik dacht dat de kwaliteit van leven in de drank zat.
Ik weet nu wel beter, want ondanks mijn depressie is mijn leven toch veel beter zonder die drank in mijn mik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine: super super super top knap geweldig en nog veel meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luitjes : ik begon zo enthousiast vanmorgen, maar ben nu super chaggie. Was met zoon in de stad en mega veel geld uitgegeven aan broeken en schoenen zit dat joch nog te vervelen... of ik zat te vervelen en hij ging vervelen. Nou ja, links of rechts om, ik kom ijs en ijskoud thuis, koppijn. Man komt thuis met boodschappen, met alcoholische dranken omdat we bezoek krijgen. Zucht
Ik denk dat ik het nooit kwijtraak, een automatisme om te denken alsof .......

Ff nadenken wat ik er nu aan doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...