Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste

Vie

Aanbevolen berichten

Wat is het stillekens hier. Heb net een tuk gedaan maar koppijn blijft.
Marjo je bent in een dichterlijk humeur vandaag. Wel heel mooi.
Corinne ik heb de haard aan en de kachel op 23, maar toch blijft het koud. 's Nachts slaap ik in een dik joggingpak. Man voelt zich net een buideldier, want ik kleef van de kou tegen hem aan.
Een vriendin belde me op en zei dat ze met oud-en-nieuw, gluhwein gaat maken. Goh, dat zou ik ook wel lekker vinden. Ga zometeen even naar c1000000 voor alcoholloze wijn, als ze dat daar hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pino,
Dat is alles behalve leuk wat je overkomen is. Wees blij dat je nuchter was en bent, anders wist je het misschien nog niet. Nu kun je de nodige maatregelen nemen. Lastig blijft het en zeer vervelend ook, maar kijk, je gaat hier nu nuchter mee om.
Succes met alle rompslomp waar je nu mee geconfronteerd wordt.
Maar ook dit is geen reden om te drinken en zoals je zelf al zegt: het is handig om hierbij nuchter te zijn.
GO GO GO GO GO

An,
Thuis is mijn slaapkamer voorzien van een CV radiator. Waar we de jaarwisseling doorbrengen is er geen verwarming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke fijn dat je het vraagd :present:
corinne ik ben deze morgen ook ijs en ijskoud wakker geworden en eerlijk gezegt heb ik het nog ijskoud , terwijl alle vuren op het hards staan , zelf een hete douche brengt geen warmte in mijn lijveke momenteel .
ik ben momenteel bezig het jaar 2008 te overzien , hoop voor mijn eigen dat 2009 een beter jaar wordt , een jaar waarin ik alle dagen dat eerste glas kan laten staan , ook in mijn gedachten .
het leven doet mij momenteel pijn jongens/meiskes maar zoals ik ooit dat eene eicelleke was die wou overleven doe ik het nu ook al is het niet altijd makkelijk .
ben juist boodschappen wezen doen ppff wat wordt een mens daar vrolijk van tjonge jongens toch , nou ja heb mijn eigen verwend met een fleece deken , en mijn diertjes met heel special kattenvoeding :heart:
wing behalve tokyo of zo zag ik niets aan je link ??
zo en nu ga ik champignons snijden en invriezen weer een groente bij voor in mijn blacky groenten stoofpotjes .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Een vriendin belde me op en zei dat ze met oud-en-nieuw, gluhwein gaat maken. Goh, dat zou ik ook wel lekker vinden.

Recept voor alcoholvrije gluhwein:

*bosvruchtensap
*sinaasappel met kruidnagels erin
*stukje citroenschil
*kaneelstokje

Bovenstaande tegen de kook aanbrengen, dan een poosje laten trekken ende sudderen: heerlijk en nét echt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag stoofpotje. Boodschappen doen is deze dagen geen pretje. Het lijkt wel of iedereen zich een breuk wil tillen aan kratten bier en aanbiedingen wijn.
Je verleden jaar overzien is soms wel nuttig Blacky. Hoop ook voor jou dat het beter wordt. Maar misschien heb je de ervaringen van het afgelopen jaar wel nodig gehad en hebben ze je sterker gemaakt.
Tenminste zo zie ik het maar. Wat me overkomen is de afgelopen jaren, was best heftig. maar ik ben tenminste wel sterker uit de strijd gekomen. Zonder drank gegroeid.
Weet nog niet wat ik morgen ga eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Vie, wat kan jij soms toch van die doordenk vragen stellen zeg! Dankjewel! :D
Je vroeg me of ik mezelf tegenkom. Juist als ik niet drink kom ik de persoon tegen die ik het liefste zie in mezelf met alle positieve en negatieve kanten. Dus ja, ik kom mezelf tegen maar wel in de positieve zin van woord. ;)

Wat ik dan zo frustie vind is dat ik die persoonlijkheid die ik dus het liefste mag van mezelf, na verloop van tijd toch weer weg wil spoelen. :huh:
Ik ben al zover dat ik weet dat wanneer mij de dingen te goed gaan, ik dat altijd met iets slechts moet compenseren. Dat laatste kan ik namelijk beter mee overweg. En daar zal het kringetje wat betreft, stoppen, weer beginnen, stoppen etc. ook wel iets mee te maken hebben.
Even in m'n agenda optekenen, kan ik daar gelijk mee beginnen in het nieuwe jaar wanneer ik m'n peut weer zie. :D

Kaia, ik heb een 24/7 Gremlin dagelijks bij de hand. ;) Zijn naam is Gizmo, hij geeft me dagelijks een stukje inzicht want elke dag geeft ie me een teken dat ie mensen meer vertrouwt. Dus ik hou 'm liever als voorbeeld dan dat ik 'm weg zou meppen. :D Daarom prefereer ik altijd Freggle meppen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ik heb mijn definitieve beslissing genomen.
ga niet meer in mijn oude functie en heb de functie die mij is
aangeboden niet geaccepteerd.
Weer wisseldiensten en werk wat ik onder mijn niveau vind.
Het voelt een beetje griezelig deze stap nu definitief te hebben genomen.
Ik heb nog voor zeker een jaar de tijd om te reintegreren.
Daarnaast krijg ik hulp van een bedrijfscounseler in het zoeken naar
ander werk.
Pffffffffff even een paar traantjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super! Albertina!
Goed voor jezelf gezorgd!
Ennuh.. ja dat kan ik uitvaring zeggen, dat gaat met tranen gepaard. Ik hoop dat ze bij jou ook meer neigen naar opluchting dan wat anders. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt erg dubbel, ik kreeg in princiepe nog 2 maanden tijd om na te denken.
Dat voelde niet goed, dus meteen de beslissing genomen.
Gadverdamme dat gejank dat word ik ook zat.
Maar ik probeer mezelf voor te houden komt ijd komt raad.
voorlopig heb ik nog ruim een jaar werk.
Volgende week wordt alles uitgebreid besproken, ik kan dan een lijst opstellen
metzaken die ik natuurlijk van de stress vergeten ben te vragen.
Maar het kwam onverwacht, in mijn hart wist ik het al maar dan nog verwoorden.
Nou ja het hoge woord is eruit.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky :heart:

Albertina, wat goed van je! Geweldig! :present:

Maar weer eens koken dan.
Lasagne deze keer, ben niet zo creatief momenteel..
Al zal ik dat stoere fornuis wel missen. Ach hell!
Kan zelfs lekker koken op een éénpitsbarandertje als het moet.

Kirky, bedankt voor het lekkere vuurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, vordat ik in februari dit jaar trouwde, heb ik vier jaar lang oudejaar alleen gevierd. Vind het nu zelfs gek om het met een gezin te vieren dit jaar.
J. zijn dochter met man en kinderen komen hier, en we gaan risken. Weet niet eens hoe dat spel gaat. Stiefschoonzoon neemt vuurwerk mee, en de kindjes moeten we wakker maken tegen twaalf uur.

Marjo, toen ik weg ging bij mijn ex, dacht ik: got eindelijk weer op een gasfornuis koken in plaats van elektriek.
Het was raar om zonder hem te zijn, maar ook een enorme opluchting.
Weten de kinderen het al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...