Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen adb'ers.
Vandaag alweer een nieuwe dag om nuchter in jezelf te kunnen zitten.
Om je eigen keuzes te maken en de verantwoording te nemen voor wat je doet.
Ik vind het een voorrecht om het leven nuchter door te brengen, al is het vaak best taai en moeilijk.
Vandaag drink ik niet, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Vie en Albertina en iedereen natuurlijk. ;)

Ik blijf het stoppen toch iets raars bij mezelf vinden hoor!
Eigenlijk vind ik niks meer lekker, ben zogezegd uitgedronken met drinken. ;)
Weet ook dat als ik wel iets pak ik daar niet vrolijker van word en niet goed is voor mijn emotionele balans.
De roes vind ik intussen een alles behalve prettige ervaring dus zodra die zich aandient doe ik mijn uiterste best om er weer vanaf te komen.
Zou je zeggen, dan blijft er toch niks meer over om het nog wel te doen?
Maar toch, lijkt er iets in mezelf te zitten die nog niet helemaal volledig voor mezelf wil gaan. :huh:
Voorlopig drink ik i.i.g. niet dus waar maak ik me nu druk om? :D Tja ik ken mezelf een beetje denk ik. ;)

Fijne dag allemaal! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen meiden, ik doe met jullie mee vandaag!

Tina, gelukkig ben je niet gegaan, weet er alles van hoe het voelt om je te moeten ziekmelden 'in je ziekmelding', maar blijft goed bij je grenzen, denk niet voor anderen, ziek=ziek en dat geldt ook als je aan het reintergreren bent en/of als je de nacht niet geslapen hebt, dat is volkomen normaal!

Spud het lijkt erop of jij een heel geniepig gremlinneke bij je hebt, hou em in de gaten!

Ook van mij een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben overgeplaatst naar een andere afdeling, een enorme opluchting, werk deze week 3 x 5 uur (spring zo onder de douche moet om 8:30 uur weg), wel erg vermoeiend maar het gaat wel wat beter (denk ik dan voor NU... want niets zo onvoorspelbaar en raar als mijn werkende persoontje sinds ik in brand sta ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, het is en blijft raar als je gestopt bent met drinken. Kom je jezelf nu tegen? Hier ook veel geknal van vuurwerk. Kat is bang, honden blaffen alsof er iets ergs gebeurt.

Kaia, er zitten wel spanningen, misschien vandaar. Nergens voor nodig, gek eigenlijk.
Denk je dat je het lek boven hebt, krijg je dat weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::moon: goedemorgen allemaal :moon::moon:

Ik heb heerlijk geslapen en voel me vandaag uitstekend.
eerlijk bekennen ik ben vlak voor de kerst toch maar aan de AD gegaan en heb de eerste dagen ietswat misselijk rondgelopen maar voornamlijk alleen maar gehangen.
Op het moment dat ik mijn bed uit kwam had ik al geen zin om iets te doen. Nu wil mijn goede gevoel niet direct aan de AD hangen maar ik heb genoeg gehangen, tijd voor actie

eerst maar eens even het kuisje kuisen en dan een stevige wandeling!!

hopelijk voelt iedereen zich goed en wordt het een mooe dag vandaag!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

klokkie rond geslapen met de nodige wakker word momenten. Brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud, getver.

Even de beesten buiten van water voorzien want alles is bevroren. Heb gisteren maar gelijk een zak voer voor de buitenvogels meegenomen, stumpers.

Voor alle schaatsliefhebbers ga snel de elfstedetocht rijden dan kan het weer gaan dooien ;)
ik wil jullie niet de lol ontnemen maar wie vind deze kou nu echt leuk, ik niet hoor.

Vanmiddag weer werken, op de brommer. Ik doe maar dertig truien aan denk ik en de mutsen, wanten en shawls niet te vergeten.

Ieder een fijne dag en kleed je warm aan want je neus vriest er echt af buiten.

warme knuf tonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh!

Goed geslapen. En er stond koffie klaar :D
Ben blij met het bericht van Geer. Nou ja, blij.
Wing mooi! Zo'n lamp!
An, volg je hart. Je doet het goed.
Tina, ik ben blij dat je niet bent gegaan.
Kaia, goede vrouw!

Iedereen, lots of :heart:

De ijsbaan (echte) is open.
PuberI had een uur nodig, wilde bijna in een hempje gaan,
omdat ik had geweigerd om haar ietwat smoetsige jas te wassen. :D
Toch maar een stokje voor gestoken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, van die vier procent. Hoe komen ze er op?
Toen ik dat een paar jaar geleden las, dacht ik: ogot, dan lukt het me nooit! En kijk nou eens. Nou ja, nooit hoera roepen voor de zonsondergang, hihi. Maar vooralsnog gaat het zonder drank.
Wing weet je wat je ook kan doen? De kap van een schemerlamp zelf beschilderen. Helemaal naar je eigen smaak.
Ik heb de kap van een lamp afgehaald, want die vond ik niet meer mooi. Toen een meter kaasdoek gehaald op de markt (kost een euro ofzo) en de lamp weer mee bekleed. En toen geschilderd, gewoon met kinderverf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...