Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
rvanth

Kan me wat bij voorstellen Spud.


die kouwe oostenwind dwars over het strand.


brrrrrrrrrrrrrrrr




Even de verwarming een tandje hoger zetten.
:D



Ja, nu ga ik dus nog meer twijfelen. :D Waar ben ik aan begonnen! :huh: Gelukkig doet de kachel van mijn auto het heel goed. :D Pfff, was echt bikkelen toen, fikse in wording kater, moe, hele dag doorgaan en overal binnen om maar warm te worden.. En volgens mij is het nu zelfs kouder dan toen..
Hihihi, ik zal alvast m'n bikinilijn gaan scheren. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

ik doe niet aan bikinilijnen hoor!!




neem een badpak uit de jaren 70, ik moet toch ergens warm blijven!!



Hihihihi, ik zal je maar laten denken. :D Hou er rekening mee alles wat vochtig is, is extra warmte verlies naar je spullen op het strand. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Tasseke, samen duiken is leuker dan alleen :D
Vergeet de vaseline niet mee te nemen, doorgaans krijg je wel een potje maar je weet nooit! Scheelt echt een ietsiepietsie beetje. :P Nee, merk je pas als je het strand weer op gaat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo min mogelijk, da's de minste warmte verlies. vermits je je ingesmeert hebt met vaseline. Zonder heb ik eigenlijk geen ervaring mee. :huh:
Micheline, lijkt me wel wat Kirky, als ie van buiten waterdicht is. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
rvanth

Voor apie moet je wel shift indrukken An (lol)



Nou het is goed mis. Ik dacht kom laat ik mijn laptoppie ns opschonen. Soms gooi ik teveel weg, zo ook office hulpstukken tussen aanhalingstekens.
Maar zoon, die dat allemaal wel kan, is te ziek om me verder te helpen nu.

Maar wie niet sterk is moet slim zijn, ik heb een apestaartje van internet gekopieerd en plak dat her en der hhihi :D

Wat erger is dat ik een engelstalige versie heb. Dus cut en paste etc. zijn nieuwe woorden, nou ja nieuw, lastige woorden allemaal.

Ook ff serieus± ° is dubbel punt.

Elkaar telkens opnieuw een nieuwe kans geven, daar zouden wij toch voorop moeten staan.
Als ik niet zoveel geduldige en vergevingsgezinde mensen om me heen had gehad, dan ... tja ik weet het niet. Ik heb ook de hoop dat Har zich laat helpen.
En Geer)tje' heeft tenminste zijn excuses aangeboden. Verder kunnen we alleen maar afwachten en iedereen telkens weer een nieuwe kans geven.
:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kirky± bijna wel ja grrrrrrr.

Nu was ik ook al aan het stoeien met mijn seseo apparaat.
Er kwam niks meer uit...
Dus ontkalker erdoor. Maar ik zit me hier te vergiftigen, dus nog maar een paar keer door laten lopen.

Ik blijfffffffffffffff rustig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, An, misschien ben ik niet zo vergevingsgezindt. ;) Heb volgens mij wel regelmatig water bij de frisdrank gedaan en vrede genomen met een snorry. Op een gegeven moment heeft dat sorry zeggen zich geen waarde meer voor mij. Dan vind ik het veel leuker om te lezen dat iemand zich hervonden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja blijven rare dingen en tevens zo mooi. :) Was langs Har z'n huis gereden en zag dat de gordijnen open waren. Heb dat als goed teken voor mezelf gemaakt. Meer kan ik immers niet voor Har doen.
Leuk om dan te horen dat ie wel contact heeft met anderen. :D Dat betekend dus dat ie zich niet helemaal afsluit of het nou wel een foutje is of niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...