Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kaia ik leen je mepper ff

quote:


Originally posted by:
Kaia

... wacht, ik haal even m'n langeafstandsmepper erbij: MEPMEPMEPPERDEMEPFLIKKEROPMETDIESMEKENDEBLIKKENSTELLETJEMINKUKELSGADEBURENLASTIGVALLENSUKKELSJULLIEZIJNSOOOPASSEEEMEPPERDEMEPMEPMEPMEPMEEEEEEEPPPPPPPPP





En iedereen bedankt voor alle geweldige tips, die van Corinne heeft gewonnen, orginaliteit, computer op z´n kop houden en SCHUDDEN. De foto van Kirky, heeft de tweede plaats.
Trees± jouw tip is ´t eerste wat ik heb geprobeerd en liepen ze hier ook al te roepen.
Andere tips waren super geweldig, maar ik heb alles van de computer geknikkerd, dus er zijn geen herstelpunten. Moet gewoon wachten tot zoon weer beter is.

Het voordeel± dubbelpunt + HET IS AL HALF ELF EN IK LIG NOG NIET OP BED, joepieeeeeeee!!!!

Niet met m´n kop onder de dekens, geen drank, alleen die ROT computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia,
Als een alcoholist het in zijn kop zet om te gaan zuipen dan doet hij dat. Iets dergelijks zei je over jezelf en ik heb dat een paar weken geleden ook geflikt. Het feit dat Wingchun hier nog komt posten geeft mij althans nog de hoop dat hij wil stoppen en de rest wegkiepen.
Maar voel je absoluut niet schuldig als het niet lukt om hem tot andere gedachten te brengen. Op een bepaald moment wordt het brein (in dit geval dat van Wingchun) overgenomen door de drank.



*** was een woord vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb ik ook altijd gedacht, als je wilt drinken dan GA je drinken.
Dan ben ik bewijsstuk nummer een want van de week hebben jullie me er echt vanaf gehouden.
Misschien wilde ik dan ook niet echt, maar als ik jullie niet had dan was er geen enkele barricade geweest. Dus om nu te denken dat het zinloos is om eens flink te meppen.
Nee hoor we meppen gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky ik heb iets gevonden , honderd talen maar nergens staat Dutch of Netherlands, wel Belgian nogwat. en verder vraagt het dint±


Do you want to apply the keyboard layout changes now vraagteken


zou dat wat met die tekens te maken hebben, durf geen ja te zeggen.

Ik stop er nu maar mee jullie lastig te vallen, dit was ECHT het laatste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing is echt ondergedoken mensen. Het is niet anders.

Ik kan het ook niet uitstaan. Marjo hoe is het met jou==

Lees jullie zo weer, moet ff herstarten.
)Water ja zoiets staat er ook, maar ik hou er hier maar mee op, ben er al te lang mee bezig. Zie je maar dat geduld niet mijn sterkste kant is, wel doorzettingsvermogen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...