Spring naar bijdragen

Woensdag 21 januari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh! Het gaat er nog steeds over.
Geeft niet. Bako, het is ook moeilijk te snappen.
Er gebeurt wel eens wat. Het één of ander valt verkeerd.
Ik denk niet dat je het moet wíllen snappen.
Het gaat om communicatie die niet voor iedereen altijd even
duidelijk is. Dat brengt onrust. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako: dit is een alcohol de baas forum en om die zooi de baas te worden komen er nog wel een giftige gassen via het brein naar buiten. Zo kunnen we ineens onverklaarbaar boos, opstandig, blij of jankerig worden. Nee niet altijd te volgen.
Daarom kunnen we er beter maar van af blijven. Want drank maakt mee kapot dan je lief is.
Je gaat goed, gewoon lekker doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: ja eigenlijk wel grappig zoals jij het schrijft.
Als ik drank in huis heb kan ik zomaar de kast opentrekken en hoppatee, dus graag niet binnen handbereik.

Weet je wat, doe je pyama aan en zet je haar in de krullers, dusdanig dat je heel ingewikkeld moet doen om de deur uit te kunnen?

Of zet een kast voor de deur... zojuist verzonnen :D

Tot 22.00 uur zei je B) ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Bako: dit is een alcohol de baas forum en om die zooi de baas te worden komen er nog wel een giftige gassen via het brein naar buiten. Zo kunnen we ineens onverklaarbaar boos, opstandig, blij of jankerig worden. Nee niet altijd te volgen.


Daarom kunnen we er beter maar van af blijven. Want drank maakt mee kapot dan je lief is.


Je gaat goed, gewoon lekker doorgaan.



giftige gassen en geen helderheid naar nieuwe bezoekers is niet nuttig
je zal je bewust moeten zijn van het feit dat een nieuw persoon afgeschrikt zal worden als hij binnen komt en met zoiets ondoorzichtigs geconfronteerd word
natuurlijk van je afschrijven is ongelooflijk nuttig maar voor een nieuw/buiten stander moet het wel helder blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako, de ervaring leert om het gewoon te laten rusten, ik heb zelf geen idee van wat er aan de hand is en ik kan er ook weinig aan veranderen. Dan zullen mensen zelf eerst duidelijkheid moeten geven voordat iedereen gaat gissen en raden en invullen en er weer van die hopeloze miscommunicaties ontstaan. Dit hoort gewoon ook bij het forum en eens in de zoveel tijd gebeurd zoiets... en het waait ook weer over vanzelf.

De kunst is om het je niet aan te trekken, om niet voor de ander te willen zorgen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en schrijfsels. Het forum is een soort speeltuin waar dingen fout mogen gaan, ook weer opgelost kunnen worden, een kleine veilige oefenmaatschappij waar het soms onveilig voelt maar altijd uiteindelijk weer veiligheid komt.

Hier gaat het eindelijk weer eens wat lekkerder, ben blij dat vanmorgen alles zo gunstig is verlopen en het geeft me rust want ik voel me serieus genomen, of ik nou wel een diagnose krijg of niet, er word in ieder geval naar me geluisterd en wat mee gedaan. Ben ik gelijk die chaos weer kwijt in mijn hoofd hihihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...