Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Gelijk heb je. Vertel het ze maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Oh! Het gaat er nog steeds over.Geeft niet. Bako, het is ook moeilijk te snappen.Er gebeurt wel eens wat. Het één of ander valt verkeerd.Ik denk niet dat je het moet wíllen snappen.Het gaat om communicatie die niet voor iedereen altijd even duidelijk is. Dat brengt onrust. Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 niets snappen is niet moeilijk lees de laatste paginas maarreactie op 18.11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 er gebeurd wel eens watgeteutaltijd bewust zijn van het feit dat mensen het moeilijk vinden om zich kwetsbaar op te stellenop deze manier breng je een poging om er uit te komen om zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik wil wel duidelijk zijn.Maar er zijn meer mensen bij betrokken.Die er nu niet zijn. Dus houd ik me even stil. Geteut??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheBako, prijs je gelukkig en blijf lekker in de luwte. Ik wou dat ik het vermogen had, om niets te snappen. groet. Haha, ja precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ha Spuddy ik kom net op tijd binnen zie ik.Beetje peptolk nodig, of een schop onder je kont(je) of liever een dikke knuffel... roept u maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 quote: Originally posted by: marjoIk wil wel duidelijk zijn. Maar er zijn meer mensen bij betrokken. Die er nu niet zijn. Dus houd ik me even stil. Geteut??? dit sloeg op jouw 18.17 er gebeurd wel een wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako: dit is een alcohol de baas forum en om die zooi de baas te worden komen er nog wel een giftige gassen via het brein naar buiten. Zo kunnen we ineens onverklaarbaar boos, opstandig, blij of jankerig worden. Nee niet altijd te volgen.Daarom kunnen we er beter maar van af blijven. Want drank maakt mee kapot dan je lief is.Je gaat goed, gewoon lekker doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dat snap ik Bako.Ik begrijp ook je frustraties hierover.Maar ik heb er niets meer aan toe te voegenof over uit te leggen.Laat nou maar. Ik hou er iig over op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Spud: ja eigenlijk wel grappig zoals jij het schrijft.Als ik drank in huis heb kan ik zomaar de kast opentrekken en hoppatee, dus graag niet binnen handbereik. Weet je wat, doe je pyama aan en zet je haar in de krullers, dusdanig dat je heel ingewikkeld moet doen om de deur uit te kunnen?Of zet een kast voor de deur... zojuist verzonnen Tot 22.00 uur zei je ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Lieve BB, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Spud hoi,Ik lees je graag, maar niet krom redeneren. Niet drinken maar wel halen?Dat kan een "normaal" mens niet behappen.Als je een drift hebt om te halen (blijkbaar wil je je geld kwijt) haal dan Cola!Wel rechtlijnig blijven hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Lieve Marieke 44,Ik wens je MKW.En je doet het goed. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik zou gaan koken. Jullie zeggen ook niets.Hollen met de geit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 quote: Originally posted by: AnBako: dit is een alcohol de baas forum en om die zooi de baas te worden komen er nog wel een giftige gassen via het brein naar buiten. Zo kunnen we ineens onverklaarbaar boos, opstandig, blij of jankerig worden. Nee niet altijd te volgen. Daarom kunnen we er beter maar van af blijven. Want drank maakt mee kapot dan je lief is. Je gaat goed, gewoon lekker doorgaan. giftige gassen en geen helderheid naar nieuwe bezoekers is niet nuttigje zal je bewust moeten zijn van het feit dat een nieuw persoon afgeschrikt zal worden als hij binnen komt en met zoiets ondoorzichtigs geconfronteerd wordnatuurlijk van je afschrijven is ongelooflijk nuttig maar voor een nieuw/buiten stander moet het wel helder blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Op het balcon Spud. En het wordt zééééér lekker Wing.Wie nog eten moet . Kook de sterren van de hemel! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 ga door met waar jullie mee bezig zijn maar mijn houvast is nu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako: misschien moet je het zo zien: we zijn allemaal nieuwelingen, hulpzoekende .........Tja wie vangt wie op? we zitten allemaal in precies hetzelfde schuitje.Maar we doen ons best toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Sp...En toen was mijn bericht verzonden .......... rara voor wie het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, je zegt je houvast is weg.Dat vind ik vervelend om te horen.Maar zo gaat het wel.Soms valt het tegen.Dat spijt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, je houvast is niet weg. Dit is van alle tijden! Kleine misverstandjes, en het forum groeit.De soep wordt niet zo heet gegeten als....Trek je een beetje terug, en als het rustig is, kom je weer. Afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, de ervaring leert om het gewoon te laten rusten, ik heb zelf geen idee van wat er aan de hand is en ik kan er ook weinig aan veranderen. Dan zullen mensen zelf eerst duidelijkheid moeten geven voordat iedereen gaat gissen en raden en invullen en er weer van die hopeloze miscommunicaties ontstaan. Dit hoort gewoon ook bij het forum en eens in de zoveel tijd gebeurd zoiets... en het waait ook weer over vanzelf.De kunst is om het je niet aan te trekken, om niet voor de ander te willen zorgen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en schrijfsels. Het forum is een soort speeltuin waar dingen fout mogen gaan, ook weer opgelost kunnen worden, een kleine veilige oefenmaatschappij waar het soms onveilig voelt maar altijd uiteindelijk weer veiligheid komt.Hier gaat het eindelijk weer eens wat lekkerder, ben blij dat vanmorgen alles zo gunstig is verlopen en het geeft me rust want ik voel me serieus genomen, of ik nou wel een diagnose krijg of niet, er word in ieder geval naar me geluisterd en wat mee gedaan. Ben ik gelijk die chaos weer kwijt in mijn hoofd hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Spud, hars je bovenlip, dan loop je de rest van de avond met zo'n rode streep boven je mond, wil je ook niet mee gezien worden buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden