Kate Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ha dacht het niet, dan liepen alle vrouwen zeker met blote buik rond (lol)En ga nou niet zeggen alleen de mooie.
Kate Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Had dat stuk verdriet het door (stukadoor) waarschijnlijk niet haha.Is dat echt in 1 moment gebeurd en daarna zo'n extreme ommekeer?Dan mag je die man wel dankbaar zijn.Een leraar.Lelijke vrouwen bestaan alleen in perceptie.Mooie ook.Zie je onderschrift.
Kate Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Misschien zie je er dan meteen zelf leuker uit.
Kate Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kun je wel tegen toch Tukkerse humor?Zo tijd voor een nescafeetje.Ga mijn huisgenoot weer eens opzoeken.Fijne avond!
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Hoi,ik kreeg net bezoek van de politie,er hadden buurtbewoners geklaagd over een wietlucht.Nu kwamen ze bij mij kijken of ik wiet rook of verbouw.Hahahaha, wat een grap.
Kate Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 wauw Wing.Kirky: hahahaha Tina, of kan ik beter Ina zeggen want de T is van Albert: dus zo heb je je verveling opgelost nu ga ik echt doegdoeg
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Kirky,ik schrok echt, twee jaar geleden is er naast mijeen appartement uitgebrand en dat kwam doordatde bewoonster in kwestie een plantage had.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Dit was misschien wel de kortste date ever. Meneer heeft ruim een half uur zitten klagen over zijn ex.. we zouden eigenlijk gaan eten maar ik had al gegeten en gedronken en hem een sessie met een psycholoog aangeraden. Ben blij dat ik weer thuis ben, lekker op de bank met Wolf (de kater die zeurt tenminste niet:)).
An Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Albertina: haha, had je toch nog herenbezoek?Stoppen met roken is veel eenvoudiger als stoppen met drinken.En ik altijd maar denken dat het andersom was.Het is in geen verhouding gewoon.Ik moet straks wel gaan afkicken van de smarties.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 An,Wat goed dat je probeert te stoppen met roken, ik heb de laatste dagen niet meegelezen (gewerkt)Maar ik lees dat het je tot nog toe niet veel moeite kost.Gebruik je hulpmiddelen?(Pleisters ofzo?)Ben benieuwd.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nou over daten gesproken, op die site krijg ik veelreacties.Maar ik vind bijna niemand leuk, ik kreeg van een paareen boze reactie terug, de één vond mij arrogant en de ander vond dat ik het hoog in mijn hoofd had.Hahahahaha.
An Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Rapilos: ik ben niks aan het proberen, ik rook gewoon niet meer. Ik ben me al maanden aan het voorbereiden.Doodsbang om te stoppen.Ik hoestte de longen uit mijn lijf.Nu na drie dagen niet een klein kuchje meer.Het is als met het ADB worden.Weten wat je nu eigenlijk echt wil.En dan inzien wat je (on) mogelijkheden eigenlijk zijn.
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 nee duidelijk niet nee en ik heb genoeg aan mezelf eerlijk gezegd.Albertina ik had vorig jaar ook ineens om 7 uur 's morgens agenten aan de deur, bleek er in het huis aan de overkant geteeld te worden. Ook al weet je dat je niets verkeerd hebt gedaan is idd schrikken.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Het gaat alweer hoor.En ze waren echt keurig netjes.Vroegen of ze binnen mochten komen.Dus het valt wel mee.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Wel spannend Albertina, dat daten.Jammer dat de laatste zo,n fiasco was, maar ja beter op tijd afkappen dan voor gratis therapeut spelen.
An Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 rook verslaving zit vooral tussen de oren.Aangeleerd gedrag, houding.De nicotine e.d. is na een paar dagen uit je lijf.Alcohol zit tot een jaar in al je cellen van het lichaam en is veel gemener om van los te komen.Dat is zo'n enorme trek die je te pakken kan krijgen.Dat duurt ook echt een paar maanden.Dus per dag de boel bekijken blijft de enige manier om hier doorheen te komen.Niet vooruit kijken.Vandaag telt.Accepteren dat je een probleem hebt en dat je eraan wilt werken.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Rapilos,ik heb nog niet gedate, weet ook niet of ik dat ga doen.Hermie had een date.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Nou dat is zeker erg Kirky.Tjee, als ik zo nadenk blijft jou weinig bespaard.Het lijkt mij wel zwaar zowel voor jou als voor je vrouw.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 An, je schrijft dat stoppen met roken een stuk gemakkelijker is dan stoppen met drinken.Eerlijk gezegd vond ik het allebei net zo moeilijk, maar dat zal wel heel persoonlijk zijn.Je klinkt in elk geval vastberaden.Harstikke goed van je!
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Albertina ik heb ook 2 dates gehad die heel erg leuk waren en met die mannen heb ik nu nog steeds een vriendschappelijk contact. Maar voorlopig vind ik het wel eventjes best en ga ik me vlledig concentreren op mijn studie. Heb a.s. maandag een gesprek met mijn ex-werkgever over reïntegratie. Ik heb een aantal eisen voorgelegd en ik denk dat ze gaan proberen om daar onderuit te komen maar ik ben er helemaal klaar voor. Mijn nieuwe credo is: nobody ***** (excusez le mot) with Hermie anymore.
albertina Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Ja Hermie,één ding tegelijk en werk is wel erg belangrijk.Reintegreren is ook niet makkelijk.Sux6 maandag.
rapilos Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Geplaatst 7 maart 2009 Sorrie Albertina, heb ik jullie door elkaar gehaald.An,Ik kon wel tot een jaar heftige trek in een sigaret krijgen, net zoals bij drank.De aanvallen gingen alleen met steeds grotere tussenposen naarmate de tijd vorderde.Ben nu al bijna 20 jaar van het roken af en 7 maanden van de drank.Geeft nog steeds een heel bevrijd gevoel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden