Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
catie

Hallo allemaal,

Het helpt me om hier te lezen en even te leuteren. doei!

Catie kom hier maar lekker mee leuteren over van alles en nog wat, gooi d`r maar wat in hoor;)

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hé Toppers, ik mag al naar huis dus ik spreek jullie straks weer, nou is het vandaag niet zo dat ik veel gesproken heb maar dat kon ook niet dus vandaar.

Ik haak later weer in doei.
druppeltje:present:
Spud:present:
kirky:present:
Joy:present:
catie:present:
An:present:
Marjo:present:
Fish:present:
Trees:present:
Dhendro:present:
Kaia :present:
Wing:present:
Albertina:present:
Marieke:present:
Houtje:present:

en iedereen die ik vergeten ben :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:meer namen schieten me niet te binnen nu

Laterz

Geplaatst

Ik heb compleet tegen mijn gewoonte even overdag geslapen. Ik weet trouwens niet waarom een belg een steen mee naar bed zou nemen, sorry dat ik de reeks even verstoor.
Ik droomde dat ik in "date my Mom" zat. Verschrikkelijk.
Krijg meteen de neiging om nooit meer een boek te lezen. Dan val je in slaap en droom je zoiets.

Geplaatst

Het was eigenlijk een vrij boeiend boek Spud. Ook al had mijn voorganger (bibliotheek) er haar of zijn eigen uitroeptekens, onderstrepingen en side-notes bij gezet. (irritant)
Maar de droom ging er over dat iedereen van het forum zat te jouwen van: en je hebt niet eens een dochter!!!!! Het is toch raar, dat wantrouwen van nu alweer een jaar geleden heeft er toch ingehakt. Wantrouwen terwijl je goed probeert te doen, of eerlijk wil zijn heeft blijkbaar impact. (ook al doe je het op een onhandige manier.)
Vandaar dat ik meteen even hier kwam kijken: mijn droom is toch niet waar?
Hup een kop thee en de kop weer even helder maken.

Geplaatst

Spud: nee. Mijn partner is zelf met allerlei dingen bezig. En halve dagen aan het forum zitten: het kan ook zijn dat je ondertussen een vloer dweilt, of een raam zeemt, of een andere klus doet, en af en toe tussendoor even komt kijken hoe het er mee staat.
Ik vind dat dat het leven interessanter maakt. en het werk dat ik doe ook.
Maar waarom vraag je het?

Geplaatst

Lieve mensen,

ik merk dat ik met mezelf aan de slag ben de afgelopen dagen. Rouwen om wat is geweest, geen alcoholtranen die rouw laten stollen, maar tranen die helen en weg laten vloeien. Hierdoor heb ik minder oog voor jullie beslommeringen en problemen en lees ik de draad even niet. I go with the flow, maar laat even weten dat ik er ben, droog en wel en dat ik de hulp van aangesloten zijn bij dit forum niet onderschat.

Heb allemaal een fijn, droog weekend,

Joy:heart:

Geplaatst

Oh nu begrijp ik je beter Spud. Maar als je een partner hebt betekent dat toch niet dat je elkaar de hele tijd op de nek zit?
Mijn partner is momenteel weet ik veel waar, we hebben een afspraak voor vanavond halfacht hier thuis.
Dus ik weet niet, het maakt niet zoveel uit denk ik of je een partner hebt of je vaak forumt of niet. Als je de afgesproken tijden er maar voor elkaar bent.

Geplaatst

Trouwens Spud ik voel me ook wel eens betrokken bij het forum en vraag hoe de dingen zitten. Daar is volgens mij ook niets mis mee.

Joy, rouw, hoop, heb lief, voel, lach.... het gaat zoveel beter zonder drank en met jezelf.

Geplaatst

Marieke: je wilt in ieder geval niet drinken dit weekeinde heb ik begrepen EN daar gaat het nu om.
Dat je niet blij bent is misschien lastig voor jou en je man, maar van de andere kant is het een kunst om ook dat gevoel maar gewoon te laten. Sterkte ermee!!

Even O.T. maar ik heb een vraag: nu is het de derde dag dat ik niet rook en ik heb me toch een last van winderigheid en dan na het avond eten. Gisteren was het ook al zo vreselijk.
Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan drank!!!
Mijn hemel, ik heb me werkelijk druk gemaakt om niks.
Vanmiddag sloeg even de verveling toe, waaar ik nooit last van heb. Maar dat heeft niet lang geduurd.

Vanavond kom ik nog even langs, ik moet nu weg.

Die eerste laten staan!

Geplaatst

Spud, ik ken mijn echtgenoot al 36 jaar inmiddels, ook al waren we in de tussentijd allebei met een ander getrouwd.
Ik hield al van hem toen ik 14 was en heb er lang over gedaan om met hem te trouwen. Maar hij is net zo gek als ik, en net zo gesteld op zijn eigen doen en laten. Je kan dus wel eens iemand treffen die het zelfde is als jij. maar ik ken dat, jaloerse partners. Dat is naar, fnuikend en heeft veel invloed op je leven. En vaak heeft het veel tijd nodig om je vertrouwen weer terug te krijgen. Dat heeft tijd, inzet... en vertrouwen nodig. Maar het komt niet alleen van de ander uit, je moet er zelf ook iets voor doen.

Marieke, ik ben ook blij met elke nuchtere dag.

Geplaatst

Marieke ik ben blij voor je dat jullie iig in samenspraak hebben besloten uit elkaar te gaan. Jij komt er wel, je bent zoveel sterker dan je denkt. Tuurlijk is het verdrietig en beangstigend maar de toekomst ligt straks voor je open!

Geplaatst

Hallo
Ik heb niet zoveel zin vandaag om op het forum te schrijven, van alles te doen. Goed teken dus. Kom me toch even melden dat alles ok gaat. Voel me lekker, zit goed in mn vel en ben flink aan het naaien. Veel werk maar dat geeft niet :)
Dahaaaaaaag fijne avond !
x

Geplaatst

Hallo allemaal! hoewel ik denk dat veel mensen aan tafel zitten, toch een goeieavond gewenst!
Ik ben vandaag grieperig, keelpijn en erg moe, ik kon gelukkig nog wel naar het strand, en paar dingen gehaald bij Appie.
Ik kan maandag mijn nieuwe wachtwoord ophalen om mijn bankzaken weer te bekijken op internet, dus dat is ook fijn.
Ik dank dat ik vanavond maar tv ga kijken, iemand nog een goeie buistip?
Groetjes!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
kirky

gisteren nog een interview gezien op de tv met de nieuwe topman van ING . de bank heeft geld gevraagd aan minister bos , die staat inmiddels ook voor heel veel geld garant voor diezelfde bank , toch word er voor 300 miljoen aan bonussen uitgekeerd .

en als je als gewone werknemer €10,00 in de maand loonsverhoging vraagt , word je aangekeken met een blik alsof ze water zien branden .

Helemaal mee eens, Kirky!

Geplaatst

Zo de 4de dag met rufusal schiet ook al weer op. Ondanks benen die lijken op uitgerekt elstiek en een hoofd vol watten heb ik toch nog iets uitgevoerd. Nu zou ik wel weer naar bed willen, maar aangezien ik hondjes heb kan dat nog niet want die moeten straks nog uigelaten. Dit heeft zo zijn voor en nadelen. Elke dag een uurtje in de buitenlucht lopen is wel goed voor een mens, zelfs met zwabberbenen.
Groetjes en voor straks welterusten.

Geplaatst

Dat is lief van je pa Wing.
Als je zelf niet meer in de verdedigingsstand zit blijkt het in de omgeving nog wel eens mee te vallen ja, ken dat.
Indrukwekkend wat je gisteravond vertelde. Verdrietig en mooi als ik het zo mag zeggen.

An, winderig hihi. Ja de sigaretten brachten de boel misschien wat sneller op gang na het eten. Nu moet het weer op een natuurlijker manier pffffrt.....

Ik kom erachter dat ik minder dingen boeiend vind. Eigenlijk vind ik dat wel lekker rustig.
Gewoon aanwezig zijn. Niet alles op te hoeven vullen.
Vertrouwen op hoe alles gaat. Dat is genoeg.
in boek over Samir begonnen. Weer aan de kant gelegd. Gewoon weer een voorbeeld van het dolgedraaide ego.

Geplaatst

Niet mijn koffertje! :D

Wat er is mag er zijn. Dat is denk ik vrede ja. Toelaten wat er is.
Als je het wegdrukt, bewust of onbewust komt er onrust.
Wat is normaal. Wie bepaalt dat.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...