AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Woman,goed van je om die wijn af te slaan hoor en wat is de wereld toch klein hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Catie truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Oh oh, ik gaap me suf.Tijd om naar bed te gaan.Lekker warm tussen de schaapjes en Tommie de kat ligt er ook al als kruik.mmmmmmmmmmm dat word lekker dromen!Voor jullie hetzelfde gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 truste Mieke:lips: en lekker dromen over dreumes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik ga ook maar slapen welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Zal die kl@ tramadol wel zijn maar heb wat gemist (hihi fijn zo 'n excuus) maar weet de uitslag van Karinneke en Fish niet. Heb ik echt wat gemist?Sneeuwitje:heart: :heart:Wilde op tijd naar bed maar toen doggy uit was geweest en ik haar optilde om naar bed te gaan belde er een vriend die volgende week komt voor de paperassen en wel ff meer als 200 kilometer moet rijden. Drupje helemaal in tranen om al weer die rijkende hand. Alweer een hand die me wil helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 geen tijd om bij te lezenvanochtend had ik evaluatie op mijn werk en die was best heftigpositieve evaluatie hoor! echt wel, maar als ik me rot voel en dan ook nog in een beoordelingssituatie ga ik ratelen en denken en analyseren dus ik werd doodmoe van mezelf en zat na een paar minuten al te huilen.Op zich wel goed want over het algemeen als ik me rot en hyper voel ga ik weg of ik neem vrij of zonder me af, want dat mag niemand zien en ik weet me er zelf geen raad mee dan.Vandaag besloten dat ik me daar gewoon minder van ga aantrekken. Ik ben wie ik ben en dat is allang goedAffijn, voor een ander weet ik het zo goed maar zelf zit ik weer vol met eisen en verwachtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik kom nog even goedenacht wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hoi Trees, ik kom ook nog even goedenacht wensen.Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ik ook!weltrustenmorgenochtend ga ik naar het strand, duimen jullie voor een zonnetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Slaap lekker, meiden!Ga zo ook slapen.Ik ben blij dat het me weer lukt de drank te laten staan.Hopenlijk morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jolanda Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 I am the passenger..het sterkt me heel erg wat jullie zeggen, en daarvoor dank! Toch denk ik soms wel.. mag het niet wat luchtiger? Iedreen neemt alles zo seri van elkaar en bang te kwetsen.. ik zou zeggen, het probleem is al groot genoeg, plaag elkaar wat meer ;D. Heb wat meer zelfspot en ruimte voor grapjes, dat maakt het leven leuker :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hallo Jolanda, welkom!Weet je, op het gevaar af oubollig te klinken, maar het forum is net het echte leven...Alleen hebben we hier allemaal dezelfde achtergrond...verder is het hier gewoon doorsnee alledag:praten, onzin, boos, gekwetst, plagen...Doe mee, praat mee, en misschien kan jij ons dan wel de aanzet geven iets luchtiger met een en ander om te gaan!Dat zal alleen maar welkom zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Jolanda hoi,Ik plaag in ruime mate. En er zijn grapjassen te over.Maar soms zijn we even bloedserieus.Zoals uit deze posting blijkt.Ga er voor Jolanda, er valt winst te behalen!Trusten.@Trees, trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Haha, Soothe, ik kon er natuurlijk op rekenen dat jij in deze nog even je steentje zou bijdragen!Slaap lekker, fijne dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jolanda Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 aiai, ik heb seri gegoocheld op internet.. en dit is het beste wat ik vond:er waren eens drie poesjes, die elkaar vroegen waar zij het liefste zouden wonen. Het eerste poesje zei: "In een melkfabriek, want daar is 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk!". "Welnee", zei het tweede poesje, "in een kattevoerfabriek, want daar zijn 's morgens brokjes, 's middags brokjes en 's avonds brokjes!". "Phu", zei het derde poesje, "geef mij maar een brouwerij: 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater!!!".als dat niet word overtroffen, geef ik elke hoop op!! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik ga afsluiten, het was me weer een droog dagje, poehpoeh Welterusten en zachte dromen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Lig ik op tijd op bed, kan ik niet slapen.Mijn hoofd net een malle molen.Gelukkig niet depri. Effe kijken of er nog meer wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hé Jolande, Leuk van die poesjes, zal ik onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hallo Pino ook nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Zo weer de laatste ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ech nie:-)Nou ok dan, ik ben alweer wakker en jij had nog niet geslapen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden