tapas Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Bako wat stoer en knap van je dat je die laatste wens hebt ingewilligd terwijl je zo voor het blok werd gezet.Jij zal inderdaad wel erg moe zijn, maar je mag ook heel trots zijn dat je haar wens uitgevoerd hebt, hoe moeilijk het ook was!!kirky, wat ben jij veranderd zeg! een stuk langer geworden! groen baardje laten staan, apart wel hoor nou, ik ben weg, naar het bos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hermie,Ik zit nu te piekeren over een brief dus ik heb nog geen gesprek gehad ofzo. Hopelijk wordt het wat.Moet toegeven dat ik weer klaar ben om weer aan de slag te gaan. Dus jij heb je blauwe evoloppe al weer gedaan. Knap, ik ontzie het enorm maar zal er mij er toch toe moeten zetten.Zat jij trouwens ook niet in het onderwijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 `Hallo Marieke,ALCOHOLISTEN DIE DRINKEN, LIEGEN. Ik vind het jammer dat je ons hebt voorgelogen! Maar hoop dat je nu inziet, dat je verkeerd bezig was!!!!!! En gun je een nieuwe start, maar kom aub niet weer met smoezen, als je weer gaat drinken. Want je geloofwaardigheid heeft nu toch wel een flinke deuk opgelopen.Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ben ik nou helemaal niet goed bijgelezen;) Is Wing een vrouw? Ik snap het niet meer. Maar ga er ook niet over nadenken. Het zal wel.Ik drink niet en dat vind ik belangrijker.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 MARIEK GRAAG GEDAAN:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Bako, je werd duidelijk voor het blok gezet maar volgens mij heb je het prima gedaan. Klinkt inderdaad behoorlijk heftig allemaal.Las gisteren BamBam's bericht over geen telefoonlijntje naar de hemel en herkende dat geheel.Daar heb ik het ook moeilijk mee gehad en bij tijd en wijle nog steeds. Vandaag had ik gatver weer een maatschappelijk werkster over de vloer ditmaal gestuurd door de woningbouw. Lieve meid daar niet van maar bleeh,als je 6 maanden moet wachten op je uitkering dan kan het zijn dat je moeite krijgt met het betalen van dingen.Vanmorgen ook een niet zo glad lopend gesprek met mijn Shrink, was letterlijk recht uit mijn bed naar de bus gerent om op tijd te komen. Nog geen koffie gehad en heel erg geirriteerd. Ik heb hem verteld dat ik het niet fijn vind hoe de bemoeizuchtigen mij aan het handje vast houden en mij constant vertellen hoe erg de situatie is. Ik ben 47 jaar oud en heb al hele zwarte sneeuw gezien in mijn leven. Plus dat dingen over trokken worden, een domme actie betekent gewoon dat, een domme actie en geen suicide poging.Vooral als je bedenkt dan iets anders ik gewoon weer wil gaan deelnemen aan de maatschappij.Ik vind een bewindvoeder even helemaal niet zo'n slecht idee. Dat betekent dat ik mij daar even niet druk om hoef te maken en weet je dat alles betaald gaat worden en de schulden die ik heb opgebouwt dankzij het ontzettende lange tijd die tussen aanvraag van bijstand en het uiteindelijke ontvangen. ZEVEN MAANDEN! Ik ga toch even uitzoeken of ze niet iets met terugwerkende kracht kunnen betalen.Ik had er gewoon recht op. Ook ga ik aan zoon lief vragen of hij in iedergeval kan helpen met de Delta Nuts. Vergeet niet hij heeft ook geprofiteerd van het wonen in dit huis. Hij heeft nu meer inkomen dan ik en zij ook en toch vallen de meeste kosten voor mijn rekening. Plus hij zal echt mijn tshirts moeten vervangen die hij met chloor overgoten heeft.Ik zou liever zien dat hij nog even bij mij blijft en niet gelijk bij haar intrekt want dan verliezen ze toch haar bijstand en zij heeft heel veel schulden.Mijn ouders praten niet meer tegen mij omdat ik hem heb laten arresteren. Het is toch van de zotte.Maar weet je, ik ga een beetje afstand nemen van al dat gedoe. Hopelijk kan ik stukjes bij beetjes mijn leven weer op bouwen en met een baan kan je desttemeer afbetalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hoi Soothe,Al aangekomen in het midden des Lands?Doe dan je lieverd maar de hartelijke groeten. Want ook aan haar dank ik, mijn mooie leven nu!.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Een terugval , of wat voor naam het heeft is GEEN toeval.Als een terugval toeval zou dan is nuchter blijven dat ook.En dan maakt het al helemaal niets meer uit want je zou dan slachtoffer zijn van het toeval.Niets is minder waar voor mij.Toeval bestaat niet.En niet de waarheid doet pijn maar de leugen als ie eenmaal achterhaald wordt.Zet hem op Marieke !!Don't believe the hype !! (je eigen leugens dat je het wel kan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hoi Rene,Alle oke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nee Anjo ik was ambtenaar. Geen echte hoor want ik trok me alles aan en werkte veel te hard haha. Ik heb ontzettend veel ervaring met sollicitatiebrieven, heb ook een tijdje op de afdeling P&O gewerkt dus je mag me altijd om hulp vragen hoorl. Stuur maar een concept op als je wilt. Ik hoor het wel via een PB of je interesse hebt.V.w.b. je bijstandsuitkering. Je hebt recht op een uitkering met terugwerkende kracht.. misschien zels wel met wettelijke rente maar dat weet ik niet zeker, dus laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Als ik je kan helpen in regeltjesland dan hoor ik het wel. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Flink stomen Rene, liefst met kamille! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hermie, ik zou het heel fijn vinden als je me zou helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ziza, dank je wel maar ik had het idee dat ik het wel gedaan had. IK verttrouw je dus ik ga met je mee.Is het niet betaald dn betaal ik je terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Is goed Anjo. Stuur je via een PB mijn email zodat je je brief kunt mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Hoi ferry,Yep, ik ben in het midden des lands en heb de hartelijke groeten overgebracht.Ze holt net van haar werk binnen en zoals altijd zéér bezig.Ze gaf ook een reactie, maar dat zal je uit haar eigen mond vernemen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Nee Ziza toeval bestaat niet We zijn geen willoos slachtoffer.Kirky, ben je nou veranderd in een belastingkantoor? hihiIk duim voor je dat het goed afloopt met je aanvraag.Sjeesus Rene, hele scherm zit onder. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Druppeltje, nog over iets wat je aan Papillon schreef: de hele wereld kan hier meelezen.Daar hoef je niet voor in te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudHoe is de sfeer hier? Serieus, heftig of gewoon ADB? uhhhhhhh.......................tja.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Je zult zien Kirky hoe lekker het werkt zonder katers. Je wordt nog de zingende taxichauffeur!Ga nu afsluiten, uit eten.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Rene: wat heb je dan? Dat is wel plots komen opzetten dan.Heb je koorts of zo?Even serieus, is het ernstig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Ik heb hier vaak genoeg geschreven dat mijn man me niet bepaald ondersteund heeft met het stoppen met drinken.Hoeveel discussies en weet ik veel allemaal om me toch a.j.b. te ondersteunen.Nog steeds staat er drank in huis. Soms is het wel weg, maar meestal is het er weer.Zelf drinkt hij er niet van, dat valt me dan wel weer op, alleen als er bezoek komt of zo.Nu ik dus ben gestopt met roken is hij zo voorkomend als wat.Wil je koffie, zullen we een videootje huren, zal ik wat lekkers voor je kopen?En dan de complimenten elke dag.'Nou An, knap gedaan, alweer een dagje erbij'... etc.Ik snap hier dus echt niks van hoor, maar laat het me natuurlijk wel gevallen.Nu ook gewoon van de drank afblijven en ik merk dat dit momenteel zit te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Spud tusk betkent slagtand (heb je het over het Fleetwood Mac liedje?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Da's grappig Spud, in HAVO 4 was dit een onderwerp van gesprek vandaar dat ik het nog weet. Ja is een te gek nummer. Heb je ook de solo-LP van Stevie Nicks wel eens geluisterd? Mooi joh en wat een stem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2009 Voor bako, dit kan er nog wel bij op haar bordje vandaag:present:Rene lekker onder de veertjes met extra vitaminen maar eerst goed stomen. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden