Spring naar bijdragen

Woensdag 29 april


tasseke

Aanbevolen berichten

Tina,

Doe ik. Stap altijd rond dezelfde tijd in bed en word meestal ook op dezelfde tijd weer wakker. Of ik nu lang of kort geslapen heb.

Dar en jij boffen om in onze hoofdstad te wonen. Dan denk ik altijd terug aan de tijd dat ik in een andere hoofdstad woonde. Nu is dit ook een gezellig stadje en als je vervoer hebt zit je zo in Antwerpen.
Hoog tijd om toch mijn rijbewijs weer aan te vragen. Het duurt toch op zijn minst een jaar en ik ga ervan uit dat ik iets bijgeleerd heb.

Er logeert al een paar weken een loei van een hond bij ons. Leuk beest met een kop als een cartoon. Maatje koe.
Hij gaat natuurlijk met vriendin mee naar nieuwe huis en ik loop al maanden te wikken en wegen; zal ik wel of niet? Zolang ik niet weet waar ik ga werken is het niet verstandig. Ik heb toch jaren om 5.30 op moeten staan om vervolgens pas na 19.00 weer binnen te vallen. Dat kan je een hond niet aandoen.
Moeilijk.:huh::clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo :heart:
Ik vind jou een kei!!!

Pip, wat een activiteit. Lekker zeg!

Yep. Structuur.
2 nachten goed geslapen nu.
De irritaties trekken wat weg.
Het maakt immers toch niet meer uit.

Voor vandaag staat er één ding op het programma!
Eentje maar, voor het overzicht.

De rest mag ik invullen met verven en kleien
of iets anders. Dat kan ook.

Geen druk. Gewoon een klein inzichtje.

Wensen? Werken!
Niet meer afwachten
Niet te snel
en alles tegelijk...

I'll be fine! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo boodschappen gedaan met kids en wijnrekken voorbijgestreefd, wel wat moeilijker met koninginnedag morgen maar we gaan ervoor,

Datjeelin, oh gelukkig vond het al raar dat ik een katerig gevoel had bij het opstaan, dacht al heb toch echt niks gedronken toch! Koninginnedag, ja wat zal ik zeggen hmm was altijd een reden om lekker extra te zuiepen maar nu dat weg is, mja ik ga morgen maar even vrijmarkten aflopen en kijken bij de kledingstands,

Tina pas je wel op met je been meis, gelukkig maar geen koorts maaruh zo koud is het niet hoor, wel een goede thermometer????

Pip wasstraat iewsss ik heb er een keer stil in gestaan whaha, kapot, doodeng dus maar fijn dat jij er van genieten kan, Die buren ja das niet zo leuk mijns inziens hoor, succes ermee en mocht je hulp nodig hebben ik heb een man van bijna 2 meter???

Tasseke lekker bank hangen heerlijk, wou dat ik ook zo een dag heb ooit,

Vie mijn zoontje is half om half beter, gaat hij hoesten dan is het overgeven, hij is bijna overleden bij zijn geboorte, en was verlamd zijn eerste jaar, nu is hij ''gezond'' en een lekker manneke hoor maar zijn longetjes willen niet wat ik wil!!! Morgen hebben ze zin in ja, fietsjes versieren, kroontjes maken hhaha

Marjo leef dag bij dag schat, je bent een kanjer!:musicnote:

Tapas werkse en ik zie je later wel verschijnen dan dikke -X-

Anjo kids zijn idd klaar voor roddwitblauw hahha

Poly succes met je sollicitatie, je kan het hoor, goodluck


Nou ik ga even pleisters halen, zoonlief snijdt zich net aan papier dus xxx

Fijne dag

Dag 11!!!!!! en we drinken vandaag niet, krijg er lol in

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, sorry dat ik jou er mee lastig val..
Wil je een ieder (dat kan ik dus ook)laten weten, dat manlief alles geblokkeerd heeft (en net nu nog niet!! Want leg een niet veslaafde aan bier uit...wathet is
Ik heb jullie hulp echt nodig, maar hij denkt, dat jullie me ophet verkeerde pad brengen....
Geloof me, ik vertik het om te gaan drinken!!!!

Maar kan jullie niet bijstaan, antwoorden, etc.. Enne:

Niemand brengt mij hier ophet verkeerde pad, geloof me
Ik hou me op aan Whise man, An, Houtje
ASDRFTGHMan breektafsorr
Hiuj kiujkthet lTER WEER


ben het er niet mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Even de punten rechtzetten, wat heeft je man geblokkeerd, bankpasjes e.d.?

Nee natuurlijk snap ik dat je dat niet accepteerd al is het vanuit zijn hoek misschien belangerijk om het te stoppen voor zijn gevoel, maar voor jou werkt dat averechts dat snap ik, je voelt je machteloos en overgeleverd aan iets of iemand,
Miss, kan je duidelijk maken dat jij ook gevoelens hebt ondanks je alc.. en dat je het met deze manier niet eens bent en dat het zo niet werkt.
Meisje ik kan je mijn privemail geven als je dat wilt?
Kan ik je steunen en proberen de uitleg te bieden, maar begrijp ook je man, die wil immers[hopelijk] het beste voor jou schat,

Meis kop op, er is een weg uit en jij kan hem vinden en anders ben ik je tomtom:D

x
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er even uit
Moest twee keer even heel diep
adem halen om voor mezelf op te komen

Twee keer niet in oud gedrag vervallen
Eerst Klaas. Toen moeder.

U snapt het al: Na shaking en tears
Voelt het uiteindelijk Yes!

Nu de buitenboel.

Orleando: Take care!
Geloof in jezelf!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf een kwartier gegeven om er nog
even aan te denken. Nog 10 minuten....

Het betrof het zonder overleg veranderen van
gemaakte afspraken.

En een advies, welliswaar weer goed bedoeld, waar ik
helemaal niets mee kan.

Ik heb mijn gevoel uitgesproken
Begrip getoond, niet boos geworden
Maar wel bij mijzelf gebleven

Het deed pijn. Maar dat geeft niet.
Dat hoort erbij. Het is mijn leven namelijk.
Mijn keuzes. Ik draag ook de evt consequenties!!!!!

Heb ook gezegd dat wanneer ik hulp nodig heb,
daarom zal vragen. But, leave me now!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, voor het werkzoeken naar uitzendburo geweest. Was wel goed. Toch weer wat inspiratie opgedaan. Zit nu beetje verloren thuis, te bedenken wat ik zal doen. Dit vind ik vaak lastige momenten. Geen plan, dit kan, dat kan, wat zal ik doen? Kan dan soms niet goed beslissen. Nou ja, geeft niet, dat komt zo wel. Eerst een broodje, misschien wel ff slapen, hier nog een niet goedslaper. Maar ook dat komt wel weer goed. Vanacht was het al iets beter.

Wat is het toch mooi dat als ik geef ik vanzelf ook weer krijg zonder hierop te rekenen. Zo'n leuk gesprek gehad vanochtend. Zomaar weer een kadootje vandaag. Ik krijg best veel kadootjes lately.
Dankbaar moet niet maar ik ben het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!
Lekker lang in bed liggen lezen op deze eerste vakantiedag. Heb mezelf ook studievrij gegeven.
Nu rustig aan wat wassen, strijken en koffer pakken.
Of zal ik net als manlief een uur van tevoren alles gekreukt in de koffer pleuren?
Nee, kan ik niet. Moet toch een beetje netjes. Ik kan nog altijd een beetje van hem leren, ook na al die jaren..... En hij van mij!

Pippi, jemig je kletst 10x zoveel als ik :D
Via internet kun je misschien juridisch advies vragen over de situatie met het erf.
Ik ken mensen die om zoiets verhuisd zijn, het kan erg uit de hand lopen. Bedenk goed of je perse gelijk wil of misschien rust. Lastig.

Marjo naar de AA :D
Ik had al zo'n idee toen je een tijdje geleden zei dat je je vijanden ging opzoeken?
Ik ben er een tijdje geweest en het zal me altijd bijblijven. Voor mij was het een ervaring om mee te nemen op mijn verdere pad. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel dat ik bleef hangen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Toch ben ik heel blij dat ik dat heb meegemaakt, kan niet iedereen zeggen toch.

Rapilos dat is schrikken zeg: sterkte :present:

Verder ben ik droog de vakantie ingerold en ben van plan dat zo te houden.
Het rare met mij is dat als ik af en toe iets mag het niet meer hoeft.
En ik geloof zeker in magisch denken. Je kunt je beschermengelen te hulp roepen.
Zonder magie is het leven maar nep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...