Spring naar bijdragen

4 mei 2009


Aanbevolen berichten

Flocko, hartstikke goed van je! Je kan het hier ook gewoon op de dagdraad vertellen hoor, tenzij je echt een eigen draadje wil. Maar je loopt dan de kans dat het draadje steeds verder wegzakt.
Zeg ik ben weg, goeie avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoor het Wilhelmus op de achterghrond
In al die jaartjes heb ik mijn kinderen blijkbaar
iets meegegeven. Dochter kijkt en beleeft uit eigen
vrije wil.

Ik durf niet te kijken..
Ik hoor het wel ergens op de achtegrond
Dat is voor nu aanwezig genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als meisje legde ik
ieder jaar, samen met één of
ander opperhoofd, bloemen bij
de 3 gevallen soldaten die ons
dorpje rijk was
Ik deed dat heel vroom en met
veel eerbied

Nog eerder zie ik mezelf onder de
tikkende klok bij opa en oma.
Onder de strenge blikken de stilte
die eindeloos leek te duren en een
vreemde gelatenheid bezat

Herinneringen die een knoopje maken

Ik her-denk een beetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.
het is niet Rudy die nu achter de PC zit maar wel zijn vriendin Martine.
Rudy heeft me gevraagd om jullie op de hoogte te brengen van de huidige stand van zaken.
Voor de gelegenheid heb ik zijn wachtwoord gekregen van ADB.
De operatie is goed verlopen.
Het best denkbare scenario, nl Laproscopisch en geen stoma,
nu alleen nog maar volgende week de uitslag afwachten van het weefselonderzoek...en als dat ook nog goed is kabbelt ons leventje weer rustig verder
Martine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn uitzwaaier kan ik nog steeds handhaven.
Door de week niet drinken was het doel, en de weekenden met mate. Dit is ander half jaar goed gegaan.
Helaas ging het dit jaar in de weekenden niet meer echt met mate.

Dus ga ik nu uiteindelijk ook maar eens helemaal voor de nullijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martine/Rudy

Bedankt voor het goede bericht. Hopelijk volgende week ook zo positief.

4 mei is voor mij ook een bijzondere dag, want mijn dochter is vandaag 34 jaar geworden. Op de een of andere manier is het toch altijd een beetje een rare verjaardag, vooral om 20.00 uur.

Mijn buurvrouw heeft het drama in Apeldoorn van heel dichtbij meegemaakt. Ze stond zo'n 10 meter van de plek waar de auto door de dranghekken is gereden. Ze hoorden eerst een knal ( van het hek, achteraf) en gelijk daarna zagen ze mensen door de lucht vliegen.
Toen ze de zwarte auto zagen hadden ze gelijk in de gaten dat het om een aanslag ging. Zij en haar dochter hebben nog geholpen de andere dranghekken aan de kant te zetten, zodat de ambulances en politie er bij konden komen. Het was eerst even heel stil en daarna gegil, geschreeuw, heel angstaanjagend. Ze is nog steeds overstuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kregen vandaag te horen, dat mijn vader thuis verder mocht revalideren met zijn gebroken ruggewervel. Maar dan zou er wel een bed van de thuiszorg moeten komen, om beneden neer te zetten, omdat hij nu geen trap kan lopen. Mijn moeder die echt alle aandacht naar haar toe trekt , zo van hoe erg ze het wel niet heeft, weigert nu dat mijn vader thuis komt. Dat zou te zwaar voor haar zijn en ze kon er niet tegen dat er dan veel thuishulp over de vloer zou komen. Mijn vader had de tranen in de ogen, want hij wil graag naar huis. Mijn moeder denkt echt alleen maar aan haar zelf. Ze belt me hele dagen, voor iedere scheet. Ik ben er echt doodmoe van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van Martine om ons even op de hoogte te stellen.

Oef pittig, Sneeuwwitje. Ik ga geen oordeel geven over je moeder, kan ik niet want ik ken haar niet.
Maar die meiden van de thuiszorg waren meestal goud waard, gaf mij even tijd voor een bak koffie en een peuk zonder alert te moeten zijn. Misschien is je moeder gewoonweg bang.

Ik ben blij je weer te lezen en ik hoop dat je echt snel betere tijden krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, dat klopt wel, "goed op een bepaalde manier". Ik ben moe en krijg nu te weinig tijd voor mezelf, toch zit er een enorme "drive" achter mijn niet-drinken. Er zijn zoveel meer mogelijkheden maar de gremlins zijn natuurlijk ook niet compleet weg. Ik wil snel, misschien wel te snel.

Familie as zaterdag weg, 2 weken duren lang soms ;) Schuldgevoel is minder dan toen ik dronk, er zijn geen schuldigen; zij niet, ik niet. We zijn gewoon zoals we zijn. Met kater voelde ik me schuldiger met me zogenaamde tekortkomingen, zonder drank kan ik best ok zijn.

Maar ik wil als een speer verder, vlieg maar weer zaterdag naar nl, kan ik hier verder een leven opbouwen, ik heb haast, ik wil verloren jaren inhalen. We deden ons werk hier best wel aardig maar er kan zoveel meer. Maar daarvoor moet ik veel gaan doen waarvan ik betwijfel of ik dit aankan. Mijn gedachten gaan sneller dan ik zelf kan volgen en jaren zijn niet in te halen.

Dar; volgens mij wil jij ook veel en snel ;)

Sneeuwwitje; probeer grenzen te trekken naar je moeder, hier ga jezelf aan onderdoor, denk ik.

Rudy: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Goed kado dat je aan jezelf gegeven hebt.
En ik hoop dat je mijn antwoord over je moeder niet verkeerd begrijpt. Ik bedoelde niet je gevoel te ontkennen maar probeerde gelijk weer in het hoofd van je moeder te kruipen.
Stom van mij, projectie verwacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, Kirky ik krijg er een kleur van, oeps

Anjo, mijn moeder is altijd al zo geweest, heel veel liegen, schelden, geen vrienden, asogedrag,maar altijd aandacht willen hebben, zo erg dat je je gewoon schaamt als je erbij bent. De verpleegsters die kijken me soms aan, dat ik kan zien wat ze denken. Ze luistert ook niet naar een ander.

Toen we van de week hoorden, dat mijn vader zijn rug gebroken had, stond zij 's avonds aan zijn bed te klagen, dat ze zo'n pijn onder in de rug had. Oh mijn zus en ik zitten er zo vol van, we worden er doodmoe en geirriteerd van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...