Spring naar bijdragen

4 mei 2009


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En bij dat "drink eens uit" staat een foto van een glas spa rood, of een vers kopje, (of, met René Froger: een vers kopje theeeeeeeee!!!!)

Jullie Houtje is een beetje wakker zeg, allemachtig. En dat na een dag hard werken. Dus ik ga nog even terug.

Vie, was het leuk met je spontane visite.

Mijn Ex bracht de kids terug en handelde zó boerig dat ik dacht: nee vriend, jou mot ik niet meer.

En de rest van het forum, ik wens iedereen een dag met een moment van stilte vandaag in je hart.

* slechts een versie erbij gedaan voor het idee:

lied 5 mei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben net terug van de ochtendwandeling maar ik kan niet zeggen dat ik opgeknapt ben!

loop nog een beetje met mijn hoofd in een prop watten, heb de gehele nacht niet echt goed geslapen met dank aan de kikkers, gezien het geluid wat ze maken moeten het wel brulkikkers zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen even het draadje van gisteren doorgelezen

Anjo,
hopelijk ga je vandaag inderdaad hulp zoeken, dit kan echt niet, zolang met zo weinig rondkomen.
Uit eigen ervaring weet ik ook dat je eerst als een speelbal bent, je wordt van kastje naar de muur gestuurd en als het even kan weer terug!
Hoe moeilijk het ook is, blijf er achteraan zitten!

Ikzelf heb vorig jaar vijf maanden zonder geld gezeten en niemand die serieus iets deed, pas na het afsluiten van gas en licht kwamen er wat instanties in beweging, uiteindelijk heb ik samen met mijn moeder een klacht ingediend bij de gemeente en de ombudsman.
Nu ruim een jaar verder is het dan officieel, ik heb een uitkering en de schuldsanering is gestart!
en nu pas heb ik de tijd en de rust om aan mijzelf te werken.

Kortom, door blijven knokken voor je recht :heart:

Trees,
kanjer, wees niet te streng voor jezelf, natuurlijk heb je wel weer een schop onder je achterwerk verdiend, maar die is meer bedoeld om vooral weer positief op te staan en door te gaan:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, er zijn gisteren twee dingen gebeurd die nogal privé zijn en één gaat over de kids maar is HEEL LEUK ik vind het zo leuk. Laten we maar zeggen dat het te maken heeft met groter worden en de liefde. Hij doet het allemaal perfect netjes, complimenten, ik sloeg steil achterover.

Twéé is mijn doorverwijzing naar een bepaald psychiatrisch centrum, als ik de info daarvan lees, krijg ik acuut (h)erkennings-buikpijn. Maar ik zal er ooit aan moeten geloven om de zooi uit het verleden (en vroege verleden) op te ruimen. Brrrrr, au au au. Zo herkenbaar. Meer wil ik niet kwijt. Dus vraag maar niet.

Ik was om 3 uur eruit, heb een strijk en was gedaan, de vaat opgeruimd en terug naar bed, koude voeten van de stress, katten uit het lood die dachten dat het etenstijd was, dat soort dingen. Zocht heftig naar een koffiemaatje hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

tja kinderen worden groter hé,ik zal verder niet doorzagen
:)


Nog even snel over gisteren en het zeilen, begreep ik het goed dat je een cursus zeilen wilt gaan doen?
lijkt me harstikke leuk om te doen!

zelf ben ik gisteren ook nog even op de boot geweest, helaas was het weer te rot om te varen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik hoop dat ik de kids bij Pa kan dumpen, dat zou voor het eerst in 7 jaar zijn dat ik iets voor mezelf kies.
Probleem: Pa weet niet waar hij dan woont ivm vertrek Nieuwe Geliefde naar Duitsland met Wurm, ach guttegut het is toch ook een gedoe hè. En zijn baan staat ook op de toch ivm crisis dus of hij dan op vakantie gaat.....geen idee.
Officieel moet hij de kids 3 weken hebben van de 6 maar ik begrijp ook wel dada niet gaat, maar één week (nu af te spreken zodat ik kan boeken) zou fijn zijn. De kinderen rillen bij het idee van elke dag in een open boot het water op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoewel er veel vaders klagen in NL dat hun exen (de vrouwen) de bezoekregels frustreren, bestaat het omgekeerde ook, dat exen hun kinderen niet komen ophalen, afzeggen, dat soort dingen.

En je rijdt niet voorbij bij je Ex' zijn huis met achterlating op de stoep van kids en een overnachtingskoffertje.....nou ik niet dus. Het enige rechtsmiddels dat daar tegen bestaat is... (niet lachen) gijzeling van de onwillige vader in het Huis van Bewaring. Dat is 1. fijn voor je verstandhouding en 2. je kunt nog niet op vakantie. Je kan beter een sociaal netwerk hebben, maar dat heb ik helaas niet (niet zo groot). En Dochter heeft altijd heimwee, dus dagga nie.

Affijn, als we niet gaan, besparen we dat geld weer, zo is het ook weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...