Spring naar bijdragen

4 mei 2009


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieve mensen,

Wij zijn weer terug uit Berlijn.

Het is af en toe best heel moeilijk geweest met het niet roken en met het niet drinken.
Het begon al bij binnenkomst in onze hotelstudio/kamer: 3 soorten wijn, 4 soorten bier in de huisbar.
Mijn man heeft ze meteen in de oven gestopt. Ik denk dat ik ogen als schoteltjes had, want hij zei dat hij aan me zag dat ik 'eraantoe was'.
Wandelend rookte ik heel wat sigaretten weg en nu hebben we heel veel gewandeld.
We hadden ook prachtig mooi weer. Terrasjes alom in Berlijn en dat vond ik toch ook niet altijd gemakkelijk.
Ook al begrijpt mijn man nog steeds geen snars van verslavingen, hij heeft me wel goed gesteund en ik heb hem daartoe de kans gegeven door hem ook aan te geven wanneer ik moeilijke momenten had.

An, wil ik speciaal bedanken voor de dagelijkse steunsmsen,
Stien, jij ook bedankt voor de rookfeliz en
Slofje, voor een fijne vakantiegroet.
Jullie zijn grote kanjers.

Bijlezen zal wel niet doenlijk zijn. Dat ga ik dan ook maar niet doen.
Hoewel ik graag zou willen weten hoe het met
Rudy en zijn darmen gaat,
Pippi en de nieuwe diagnose,
Houtje en de werking van de nieuwste inspuiting,
Kirky en de papierwinkels,
Woman, Marion, Anjo, Marieke, Marjo, Safi, Soothe, Adam, Anna, Gem, Blacky, Tapas, Dhendro,
kortom hoe het met iedereen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
Nu naar bed dan maar? Ik geloof nooit dat tramadol en alcohol een heilzame combi vormen.
Uit eigen ervaring weet ik dat alcohol niet helpt tegen pijn en ook niet tegen angsten.
Nieuwe afspraak maken met je arts en misschien een verwijzing naar een pijnpoli?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pip maar als je een kat ziet lopen met zes poten dan ben je niet goed snik meer. Maar eigen schuld en dat komt wel goed. Moet alles verwerken en ben nu gewoon bang dus hups fles maar bijt met tramadol. Vanavond kon het me geen rot moer meer schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is dit de bedoeling om gewoon maar wat te schrijven waar je mee bezig bent enzo?
ik heb namelijk niet alles doorgelezen:$

sterkte aan drup want die laatste stukjes las ik nog wel.
zover ik weet kan tramadol met drank niet zo gek veel kwaad. gewoon roes uitslapen.
mijn moeder slikte dat spul en heeft er ook wel eens behoorlijk bij gedronken. volgens mij heeft ze toen wel gekotst voor het slapen gaan,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank ff voor jullie steun, was een klut. Als ik de trap op kom en kan vinden in welke van de 3 bedden de juiste is dan kom ik er wel. Nee tramadol en alco vormt geen gevaar maar maar je kan een beetje knetter worden, naja ook weer mee aan het maken. Als ik me wat beter voel ga ik toch een draadje openen met de combi er van maar allereerst moet ik zien dat ik weer normaal terug kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, Roos.
Nee, hoor, je mag lezen wat je wilt lezen en je mag reageren en schrijven als je dat zelf wilt.
Niets moet hier. De bedoeling van het forum is het ondersteunen van elkaar bij het niet drinken, want stoppen is één ding, maar gestopt blijven daar gaat het om. Leren leven zonder drank.
Dus pluk wat je kan gebruiken, schrijf van je af, doe wat je wilt, als je maar niet drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok kirky:)

tja medicatie en drank is altijd best onvoorspelbaar is mijn ervaring. zeker met pammetjes wil ik nogal een veel vergeten en gekke dingen doen en zien. maar,..het erge eigenlijk bij pammetjes is dat je dus fris wakker wordt ongeacht hoeveel ik naar binnen heb gewerkt :huh: .
hoe dat zit met pijnstillers weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...