tapas Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Je mag er ook om lachen hoor Anjo, doe ik ook! Ik zie er ook wel weer de hilariteit van inVergeet ik nog helemaal om te melden dat ik meteen na de psychiater bij de nieuwe bloedbank langsgegaan ben (zelfde terrein) om te kijken hoe en waar mijn werk kan hangen, prachtige ruimte! mooi licht met ramen en brede witte muren!! ik werd er helemaal blij van. Moet nu wel 5 extra kleinere afdrukken maken om alles vol te hangen maar dat kan ik op mijn werk doen.vanavond met buuf naar de Ikea en wat lijsten scoren.Ik denk dat het prachtig wordt!!! Dinsdag ga ik ze ophangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Zo, ik ben uitgewoond voor vandaag.Pfffff, lekker op de bank hangen beetje t.v kijkenhier even wat lezen en voor het overige doe ik niets meer.Nou ja, behalve koken dan.Bij de Therapie was het goed.Ik heb toch besloten weer naar de AA te gaan.Dat werkt voor mij toch het beste.Zo en nu even een bakje thee maar nieteer ik Tapas heb gezegd dat ik haar een TOPPER vind.Oh ja, en ter voorkoming van vetluis draait hier dewasmasjien op 95o met een fles schoonmaak azijn er in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Kirky,het zijn vast de goede geesten die eindelijk je kant opkomen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dank je Tina!!kirky, blijf dan ook van die afstandsbediening af het zullen inderdaad de goede geesten wel zijn!vetluis? nooit van gehoord! maar ik was vloeibaar, of heeft dat er niks mee te maken?zal ook maar eens een fles azijn gaan wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hé Tientje, ik heb vanmiddag de Turkse thee gekocht, en ook de Afrikaanse (banaan, ananas, vanille!)Ben benieuwd!haha...en ook nog Chloë douchegel...en het is inderdaad de nieuwe Chloë!Ik geloof dat ik mijn hele vakantiegeld heb opgemaakt, maar na 7 jaar make-up en lichaamsverzorging van het Kruidvat moest dit maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Trees, je blijft aan de gang hahahaha.Heerlijk hoor, ja ik dacht het wel, de oude geurwordt niet meer gemaakt.De thee is echt erg lekker.Kirky,geef de moed niet op, je hebt wel werkervaringen dat hebben schoolverlaters niet.Hier zoeken ze bijv bij de AH mensen om de winkel aan te vullen,geen mens te krijgen.Ik krijg ook steeds flyers van TNT, postodes gezocht.Het zijn zo maar een paar ideetjes hoor.Tapas,uit nieuwsgierigheid heb ik de vetluis even gegoogeld,het komt vaker voor bij vloeibaar wasmiddel.Dus was jij ook maar een fles azijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Kirky,Misschien dom maar is reintergratie niets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Oosten v/h land he?http://vacature.monsterboard.n...b.aspx?JobID=80977709of ehhttp://www.nationalevacatureba...&page_size=100&page=4of misschienhttp://nl.maintec.net/vacature...-bedienerprogrammeur?Of is dat niet wat je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ik heb nooit gezegd dat dit forum mij triggerd om te gaan drinken trees en ik wil al helemaal niet een of andere schuld bij anderen leggen.maar goed, ik ben op een niet zo goeie manier hier binnengevallen en ik snap de reacties daar ook zeker op.dus bij deze: bedankt aan de mensen die het goed met me voorhebben,hun verhaal en ervaring hebben gedeeld, me hebben gesteund en het spijt me en zal me voorlopig niet meer laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Roos doe eens niet! Iedereen doet wel eens iets verkeerd, dat je daarop wordt aangesproken is niet om je weg te jagen maar bedoeld om je te laten zien wat er verkeerd ging. Wegblijven heeft geen nut, zeker niet nu je net een beetje begint te zien wat er verkeerd gaat elke keer! Kom, hier blijven jij *knuft Roosje*. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dag kirky,Ik ben ook een "oude" man van 39, en zonder werk.Nu na 5 dagen niet meer te drinken, voel ik me wel een heel pak jonger moet ik zeggen.Ik wens je nog veel sollicitatie-genot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hey wat goed Geert, 5 dagen al! Werk komt vast wel weer, als het de tijd ervoor is. Eerst dit maar aanpakken nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Groot gelijk Fiet.Kom er gezellig terug bij Roosje! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 IK kijk ook ff om t hoekje, naar wat ik las zorgen de meesten wel goed voor zichzelf vandaag, dat is heel mooi, goed gedaan catie, dat is kracht, zelf kiezsen voor t goeie, als je dat kan ben je geen slachtoffer meer van drank maar ben je ehm hoe zal ik t zeggen Alcohol De Baas zo hoort dat weglopen zal je niet helpen roos, aanpakken wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Roos, blijf schrijven, daar is het forum voor!Volgende keer met een slok op beter niet meer posten.Verder vond ik het allemaal wel meevallen.Er zijn hier vaker mensen rondom dronken op het forum geweest.Je viel naar niemand persoonlijk uit. Wat ik hier wel heb meegemaakt.Dus grijp je kans, om de drank te overwinnen.Groet Soothe!P.S Beetje meer verantwoordelijkheid met pillen en drank, dat wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 De "Toppers" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hoi allemaal,Allereerst: tapas, ik vind je een heldin!! En kan bijna niet geloven dat zo'n man ook nog eens zo reageert. Eerst maak je je helemaal druk, dan durf je het eindelijk aan en blijkt dat die man het niet eens interesseert. Nou, zo zie je maar. Goed dat je het gedaan hebt!!!! En lekker janken daarna is ook lekker!Ik ben al 15 dagen nuchter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gisteren een trekmoment, was een beetje ziekig en chagrijnig, maar goed, niet gedronken en vroeg naar bed. Henkie: blijf gewoon rustig rondkijken, er komt vanzelf wel wat op je pad! Ik ben jaren geleden toen ik in de WAO kwam door een depressie ook rustig aan begonnen met postbezorgen. Zoiets van 15 uur per week. Ik vond het heerlijk, even weg, even iets anders, buiten. Ja, dat salaris is niets, maar als opstartje is het goed en fijn.Ga nu even eten, tot later!!! (geen haring:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 ik moet nog koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 vandaag is mijn alcohol-vrije-dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 De mijne ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: roos2303sorry nu moet ik even gaan want het is niet leuk voor anderen en mij triggerd het ergens een beetje X Roos, misschien heb ik dat dan verkeerd gelezen?Ik zou niet goed weten hoe, maar ik wil dat graag geloven!En ik baal er dan nu wel weer van dat je deze quote gebruikt om weg te blijven!Joh, iedereen hier is door deze periode gegaan, dus aanvaard alle hulp die je kan gebruiken!Of, misschien ben je er nog niet klaar voor, onthou dan dat we er altijd zijn als je er wél aan toe bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: roos2303ik heb nooit gezegd dat dit forum mij triggerd om te gaan drinken trees en ik wil al helemaal niet een of andere schuld bij anderen leggen. maar goed, ik ben op een niet zo goeie manier hier binnengevallen en ik snap de reacties daar ook zeker op. dus bij deze: bedankt aan de mensen die het goed met me voorhebben,hun verhaal en ervaring hebben gedeeld, me hebben gesteund en het spijt me en zal me voorlopig niet meer laten zien. Deze reactie hoort nog even bij mijn post van 20.14!Roos, blijf er gewoon bij!Slik je refusal, en zer door!Je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Broccoli..De hond ligt in de deuropening.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Goeienavond!Zo, nu moet ik eerst een routebeschrijving voor morgen uit het hoofd leren voor een bespreking waar ik naartoe moet. En morgenavond die voor zaterdag.Morgen weet ik al wat ik aandoe maar zaterdag help!Oh ja, kleren natuurlijk (zeg het maar vast zelf, inkoppertje).Het is zo interessant wat ik nu aan het lezen ben.De innerlijke criticus maakt ons het leven behoorlijk zuur en belemmert ons om dingen te doen.Zo was mijn eerste reactie toen ik de route voor zaterdag bestudeerde: oh nee, dat is veel te moeilijk, ik ga niet. Dat lukt me niet.Wat zit erachter? Angst en zelfbescherming. Jezelf behoeden voor vergissingen en afwijzing. Zoals je van kindsafaan geleerd hebt. Maar dat gaat al gauw te ver en daardoor onthoud je jezelf ook de kans op nieuwe dingen (nieuw is eng).De andere zijde van de interne criticus is de rechter die anderen veroordeelt. Zo hoef je je niet meer met je eigen "fouten" en angsten bezig te houden en veroordeel je anderen op hun foute gedrag.Oh ja, wat herkenbaar allemaal en wat goed om dat te doorzien.Sinds ik dit lees heb ik geen trek meer in alcohol gehad. Het zou er wel eens mee te maken kunnen hebben. Drinken om de innerlijke kritiek het zwijgen op te leggen. Vervolgens in de roes de neiging anderen van van alles te beschuldigen en de dag erna kan de interne criticus weer heerlijk zijn gang gaan omdat je je gigantisch schuldig voelt.Haha wat een gedoe.Fijne avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 De innerlijke criticus, geeft ook critic op m'n eigen handel en wandel.Een zekere mate van moreel besef.Het onderscheid tussen goed en kwaad, zo dat ik niet helemaal vaan god los ben.Een gezonde zelfcritic.Hoe heet dat boek? Gaat het over verslaving? Of gewoon Spychologisch/Filosofies!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden