Soothe Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Hoi beste mensen. Hier gaat het leven z'n eendere gang.Huisje boompje.....Marjo, klopt dat je je moet verantwoorden. Goed geschoten.Echter uitsluitend naar Marjo toe, dan is alles goed!!Sterkte En nu naar huize Anna tot de volgende week. Weer eens wat anders. Groet allen uit zonnig Amsterdam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Henkie, je gaat uitstekend. Ik weet dat het dorstig weer is, niet doen! Ik ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Waar is Kirky???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Oh, Geert vond het dorstig weer. Niet doen, en Henkie ook niet, lost geen z*k op!! Een lekker frisje, wow!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ben er in eerste instantie ook niet aardiger en socialer op geworden, allesbehalve... was enorm belerend naar drinkende collega's en ging nergens meer naartoe.en ik baalde er enorm van dat ik niet meer kon drinken en zat soms jankend thuis.. ben toen na een half jaar weer voor de bijl gegaan en heb me toen een enorm stuk in mijn kraag gezopen, maar het werkte niet meer, de magie was er af en de kater duurde bijna 3 dagen, janken, beroerder dan dat kon ik me niet voelen. Toen was ik er klaar mee, de magie van drank was weg.Uiteindelijk denk ik maar, met kater was ik een onaangenamer mens dan zonder kater, dus als ik nu onaangenaam ben dan is dat gewoon wie ik ben en hoef ik me nergens voor te schamen want dat is wat er is.De tijd leert je uiteindelijk om weer met jezelf om te leren gaan en inmiddels vind ik dat ik een stuk duidelijker naar mijn omgeving geworden ben en dat er veel meer rekening met mij wordt gehouden. Nu ik mezelf serieus neem nemen de mensen om me heen mij ook serieus... en dat bevalt me eigenlijk wel, of ze me nu aardig vinden of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 nee zal ik niet doen Soothe, nah koffie of een sappie wellicht veel plezier daar en hou t droog Soothegroetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Geert hou je koppie erbij, KOOP GEEN ALCOHOL, je hebt de kermis overleefd, dus dit gaat je ook lukken.Rudy, ik hoop dat je een goed bericht heb:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Sneeuwwitje,Dit is geen excus, ga eens bij jezelf na, of het geen achterdeurtje is, wat je open houdt. Om toch vanavond te kunnen drinken? En dan neem nu maar gauw je refusal in;)Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ferry, ik maak me zo naar over de gevolgen, dat ik heel graag het tapassen zou afzeggen.Maar ik heb het een maand geleden zelf georganiseerd en ze komen eerst allemaal bij mij koffie drinken.Alcohol drinken is helemaal taboe, want ik zou het niet eens durven. Ik heb gisteren nog refusal gehad.Gaat het weer een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ga teriyaki maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Henkie dat is een goed bericht.Verder heb ik niet zoveel te schrijven behalve dat ik vanmiddag op de atletiekbaan heb gestaan (ja en ook gelopen) om te kijken of die vereniging me bevalt.Het lijkt me van wel, en ik ben er ook nog eens poepiebruin van geworden.in de dranktijd, en ook nog lang daarna, verdroeg ik geen zon. Ik leek wel een vampier. Dit vind ik dus ook een leuk verschijnsel, weer een lekkere kleur opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ben gezellig met de kids naar de stadgeweest, op de fiets.We staan mooi op de foto Hebben een erg lekker ijsje gegetenIk ben trouwens niet beneveld op hetforum geweest hoor. Gisteravond wat gedronken.Vanochtend gewoon om 6 uur opgestaan. Om mijn verantwoordelijkheden thuis weer opme te nemenDe keer ervoor was afgelopen zaterdag en zondaghet is teveel en te snel achter elkaarIk ben blij dat ik het zie Zodat ik er wat aan kan doenHet is het mij niet waard om terugDus ga ik voort. Met mijn leven.Ik kom er wel. Soms valt het me zwaar.Meestal valt het mee gelukkig.Fijn, de reacties waar ik wat mee kanDat maakt dat ik me begrepen en welkom voelWaarschijnlijk is dat erg belangrijk voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Tine: Geweldig!!! Een half jaar is GOED!!!! Vie, goed van je zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 ja Vie, dat is goed nieuws , lekker gelopen heb je, dat wil ik ook nog, als ik me sterker voel lichamelijk alles op zijn tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Marieke, soms is het even nodig om zo enorm met je alcoholgebruik geconfronteerd te worden dat je je dagen blijft schamen. Bij mij was dat dus wel het moment dat het echt klaar was. Ik voelde me zo stom dat ik er weer in getrapt was, had totaal geen lol in die zuippartij, met elk glas wat ik nam werd ik bozer op mezelf en zelfs dat kreeg ik niet weggedronken... klaar!!! die avond wil ik nooit meer overdoen. Dat is mijn schrikbeeld tegen trek!voor allen: Laat vandaag dus de eerste staan als je geen spijt wilt hebben en morgen niet met een kater wakker wilt worden... want dat is pure zelfkwelling, waar geen avondje drinken tegenop kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ga zo aan de kook. En ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Dank je Marjo, en dat ijsje doet me er aan denken dat ik nog een vriezer vol heb.Je klonk vanmorgen gewoon wazig en nogal je-weet-wellerig, alsof je aan de jajem was geweest.Nogmaals, zoiets moet je zelf weten, ook als het gisteravond was.Wat ik me afvraag, waarom ga je niet met ruim sop en boender door die caravan heen?Vim en groene zeep en grove borstels en fijne microvezeldoekjes en heet water, dan heb je toch een prima plek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Hallo Sneeuwwitje,Met mij gaat het al weer wat beter, ik ben bezig het een plaatsje te geven. Want ik ben er klaar mee.Ik laat het mijn leven niet meer beinvloeden. En ook ik vind, dat een kok moet kunnen koken zonder alcohol.Soothe, waar ben je? Heb ik gelijk of niet? (wat het koken betreft)Vanavond weer naar mijn AAgroep, ik heb er zin in.En nog niets van Rudy????groet,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Ik mis An ook al een paar dagen, meestal is dat geen goed teken. Maar het kan dit keer anders zijn. Dit keer is het echt anders hoor! Drankvrij en rookvrij. Haar laptop lag in de lappenmand en zelf heeft ze het druk met werken. Haar laptop is bijna klaar en dan komt ze weer. Ondertussen: iedereen van haar de groeten.TineEen half jaar alweer! Hartstikke knap gedaan! Ik ben trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 m,argo bedankt voor je schrijven want ik begreep er de nougabollen van , ivm die flessen onder de caravan .ferry loslaten dat is een heel belangerijk iets ik heb het de laatse maanden ook moeten doen want anders was ik er aan kapot gegaan , nu dat ikhet los gelaten heb komt het door omstandigheden weer in volle lagen op mij af en ja ik heb het daar heel moeilijk mee ;-((en ja een goede kok kan goed koken zonder alcohol te gebruiken .ben naar mijn arts geweest om alle papieren op te halen en heb een brief open gedaan , tenslotte gaat het over mijn eigen lichaam ............nou dat had ik beter niet gedaan want loop sindsdien echt met mijn ziel onder de arm rond , andere brieven heb ik maar dicht gelaten want zo en sterk iemand ben ik echt niet ;-((er zijn vlagen van drank gedachten maar ik doe mijn best er niet aan toe te geven , geef momenteel toe aan de geur van verf en ben buiten een muur aan het verven verzet mijn domme brein .vie hoe gaat het met het gehoor ?? sorry dat ik dit allemaal gemist heb .allee ben weer verder doen met de verfkwast in de hand , komt men door het ganse land ps bijna vergeten soothy en anna geniet van mekaar en met mekaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Och lieve Blacky toch! Je kunt beter die brieven niet openen. Ten eerste, staat er vaak iets wat bijna onleesbaar voor ons is en ten tweede, de artsen kunnen het veel beter tegen een patient vertellen.Ik weet niet wat je klachten zijn maar misschien heb je de uitslag niet goed gelezen.Ik denk aan je en sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Tine van harte met je 6 maanden Albertina: mooi dat je er weer voor gaat, fijn Voor slapen wil ik ook niets; geen borrel, geen pillen wat dan ook. Langzamerhand gaat het slapen steeds iets beter. Het kost gewoon tijd om weer normaal te leren slapen, denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Hoi Tine,Gefeliciteerd met je 6 maanden, ik vind dat erg knap. Ik ben toen samen met jou begonnen en heb het niet gered. Vandaag is het tellertje weer opnieuw begonnen voor mij. Gisteren heb ik me erg laten gaan. Boze partner, geschokken kiddo's enz.Ik ga er weer voor, hoewel ik op het moment erg bang ben voor wat komen gaat.Liefs Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 waar ben je bang boor pem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Black, die brieven juist wèl openen.Potver nog aan toe toch, precies zoals je zegt, het gaat toch over jouw lijf?Als er iets in staat waar je het niet mee eens bent kan je ze altijd weer dichtplakken, of anders aan die artsen opheldering vragen.Maar goed, ik ga dus dat ijsje uit de vriezer halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden