Gunn Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Lol,Tasseke, schrijnend g'noeg vond ik je laatste opmerking heel erg om te lachen.
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 bye the way,hier reageren die bedorven hersencellenzou je niet een andere avatar kiezen??heb al 1,5 jaar het alleenrecht!zie me eigen dubbel (heb ik al genoeg gedaan )geintje
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 mijn broer was voor zijn ongeluk al niet leukmaar nuis het een drama!
Gunn Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ja Tasseke,Ik wil met mijn user icon graag laten zien dat ik een b'lezen(Ahummmm!!!!) persoon ben.
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 whuaaahaaa,IK OOK!!!!!heksen en trollen weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 je hebt gelijk kirk!er is er ook maar één die mag zeggen dat het een l&l is..........en dat ben ik!!de rest die sloop ik!!wij hebben totaal geen verstandhouding maar bloed kruipt waar het niet kan!
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 kirkkkkkkkkk,nee dompie!suske en wiske tellen niet mee!!!ps, mag ik ze van je lenen????
Gunn Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Goed, vertel me eens,Wat is 't meest 'verheven' stukje literatuur wat je tot nog toe g'lezen hebt.
Gunn Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Suske en Wiske las ik stúk!Toen ik een jaar of acht was...
Leet Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 ja wel harry PSuper!!! En Stephen King! Helemaal geweldig. Zeker de beproeving! (the stand, film duurt 6 of 9 uur?!)
Leet Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Linden groeien niet in Afrika van Jan ter Haar!
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Hai Safi, weer terug van vakantie?lekker uitgerust??spartamet heeft waarschijnlijk een versleten koppeling, dus dat kan nog een duur geintje worden grmpffffmaar hij rijdt wel weer, al is het met een rammel
Gunn Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Stephen King vond ik goed als 't nÃét horror/thriller georienteerd was.The Shawshank Redemption bijvoorbeeld was g'weldig!En ook súper verfilmpt!
Leet Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ik moest 15 boeken voor Nederlands,15 voor engels15 voor duitsen 15 voor Frans Eten!
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ik meen dat 1 of andere kok inderdaad een boek heeft van snoep en chocolade papier. Volgens mij die Haagse ADHD kok, hoe heet ie ookalweer? Leuke vent overigens.
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Mmmmmmmm,moelijk om keuze te maken, pfffBernleff, hersenschimmen? nah, die snap ik nog steeds nietwolkers en cremer, nah was ook een titanenwedstrijd.... wie moet ik als eerste laten leggen?hoe heet die belg ook alweer? teveel sex, zoveel sex dat je de normale woorden moet zoekenIk ben eruit!!!!Thea Beckman en het rad van fortuinen.........wekelijks de Donald Duck!!!nahh,over het algemeen heb ik weinig met literatuur, stuk voor stuk kunstwerken onder de schrijvers maar ik ben een gewone burgervrouw!snap Rembrandt en van Gogh ook niet (ook niet mooi trouwens)
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Safi de laatste dagen dacht ik steeds, die meid moet toch ondertussen wel eens terug zijn van haar Schotse vakantie?Fijn dat je er heel even bent, en ben erg benieuwd.Gunn, ik geloof alleen in feiten. Sommige feiten van sterrenbeelden kloppen erg goed, mijn karakter in ieder geval wel. Maar je kan niet iemand beschrijven alleen naar het sterrenbeeld. Om te "wichelen" moet je daarbij de geboortedatum weten, het geboorte-uur en de -plaats.En het lijkt me in verband met privacy niet zo slim om dat op het forum te zetten.Het zegt ook niets over je toekomst ofzo. Je hebt een aantal mogelijkheden meegekregen bij je geboorte, maar het is dan aan jou wat je er mee doet.
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Huh, Tapas? Je had die Spartamet toch spiksplinter nieuw? Hoe kan ie dan nu al versleten zijn? Of heb ik ergens een posting gemist?
tasseke Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Pierre Windtmaar tja, die maakt een drol met dropveters nog lekker inderdaad een leuke kerel....... zo af en toe haal ik ook zijn energieniveau
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden