Spring naar bijdragen

Donderdag 9 juli 2009


PEM

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal en ik begin met jullie een dikke knufelll te geven


PEM wat een mooie uitsprak en begin van de dagopening gaaf :)

Tasseke heel veel sterkte met je hoofdpijn , :)

Tapas ook heel veel sterkte :present::

An kom op je kunt het meis erg dapper van je om alles in een keer te laten staan :present::)


knuffellllllllllll van meeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoehoeee,

we hebben een nieuwe onder ons!!!!
(oeps, klinkt niet echt aardig)

Annalonia,
hopelijk heb je ons gevonden!!!

jou vraag over het eten, het is héél normaal dat je meer gaat eten.
alcohol vermindert de eetlust en smaak.
als je dus stopt met drinken komt dit allemaal terug, je lichaam geeft op tijd aan wanneer je trek krijgt en je smaakpapillen worden ook weer gestimuleerd, alles gaat gewoon veel lekkerder smaken.

over het algemeen duurt dat niet erg lang en normaliseert zich alles weer.
je kan er ook een nieuwe bezigheid van maken, ipv drinken lekker koken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het zat er al een paar dagen aan te komen. Heb al twee weken een zich vervelende puber in huis, nog 7 weken te gaan.

Hij kwam vragen voor geld voor het schoolfeestje. Nou ik BEN me toch ontploft. En toen wou hij de deur van zijn kamer dichtsmijten in mijn gezicht, toen heb ik de deur er simpelweg uit getild (voordeel als je alles zel doet) en op zolder neergezet. Zoek het maar uit, je kunt nou mooi niet meer knallen met de deuren.

Meneer vindt een baantje bij de C1000 of AH te min voor een paar weken. Gaat liever gamen. Nou dat heeft hij te horen gekregen. Te min !!!!!!! Pfffffffff Hij is zelf te min om een paar handen uit de zakken te steken, oh nee, van de spelcontroller af te halen. Zeker 9 weken thuis zitten en gamen. Dat ik het er niet mee eens ben heb ik duidelijk gemaakt. Potverdorie, mormels van kinderen. Ik werkte toen ik 14 was elke middag na school bij een groenteboer, een ijssalon, jaren bij de Hema gewerkt alle zaterdagen en vakanties, huizen schoongemaakt, noem maar op. Ik ben echt WOEST.

Leuk want vanavond is zijn feestje hier. Jammer dan. Als hij deze strontkop houdt belt ie iedereen maar af.

Eigenwijs stuk vreten. Dit helpt niet echt voor de hoofdpijn en kiespijn zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ja, die pubertijd, wat was dat toch een mooie tijd ;)
sorry Houtje, maar moest wel lachen dat je de deur eruit gehaald hebt
nee niks aan zo'n dwarse puber, maar ik denk dat het voor hem nu wel duidelijk is dat je boos bent

Albertina, wat een ellende met dat been zeg! en duurt het echt nog een half jaar voor al het metaalwerk er uit mag??
en hebben ze geen kunststof varianten die minder reactie geven?
kan me helemaal voorstellen dat je hier knettergek van wordt. Het houd ook maar niet op!
sterkte!

Hier gaat het alweer beter, sochtends kan het me allemaal zo aanvliegen
dan kan ik emoties en lopende zaken niet meer zo goed scheiden, maar je hebt gelijk Tas, ik doe het mooi allemaal wel
zou alleen prettig zijn als ik er niet zo van in paniek zou raken soms en daar weer boos over zou worden
accepteren dus maar weer grmpffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, lees je nu pas, ja ik heb vanmiddag een afspraak met degene die de motor nagekeken heeft.
dan gaan we kijken wat er aan de hand is en dan kijken wat het plan is.
Verder is het een heel fijne spartamet, lekker stevig en robuust, een stuk aangenamer voor de hond die voorin moet zitten
en voor mij ook, als ik over en hobbelige weg moet rijden
het wordt hier nu ook koud zeg, bah! anderhalf uur geleden was het een stuk aangenamer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen/middag allemaal,

Zo hier gaat alles redelijk goed. Mijn vrouwtje is toch weer thuis met dochter. Ben er wel heel blij mee, maar ook weer niet. Heb in ieder geval dag 4 bereikt zonder alcohol. Gisteren met maatschappelijk werk gesproken en het wordt allemaal niet makkelijk maar ik zal een eind komen.

Afgesproken dat we ook sessies gaan doen met mijn vrouw om onze relatie te redden.

Moest er nog niet aan denken dat mijn meisje alleen op vakantie zou gaan, maar gelukkig is ze nog maar een baby dus dat duurt nog wel een hele tijd, kan me er gerustig op voorbereiden.

Allemaal veel succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :D

Moet niet gekker worden hier! Moet ook geherdiagnostiseerd worden. :) Zou Borderline uit zijn ofzo? :D
Ach, als we er beter van worden boeit het me niet zoveel wat voor predicaat ik nu weer opgeplakt krijg.
Mijn positieviteit pakt niemand me daarmee af. ;)

Fijne dag vandaag! :rose:
Ga even wennen aan een eventueele nieuwe jas en kijken wat ik met m'n oude wil, die heeft me immers ook ver gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé wat super tof Kirky!!! Van het geld en het vervoer, maar zeker ook je eigen DJ vannacht. :D

Word nu wel rete nieuwsgierig, dus Lara, als je mij je site ook zou willen sturen? Begin 3fm een beetje zat te worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet met je eens Carolien, "vertrouw niemand". Dat maakt je uiteindelijk namelijk een heel eenzaam mens. ;)

Wel kl&te dat het zo moet lopen, en dat mensen op zo'n manier hun gal moeten spuwen. Vind ik spijtig voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoidieboi,

ben weer terug met één hechting en een stukje roze emmer in een potje :D


Carolien,
ik weet niet exact wat er is gebeurd en is ook niet nodig maar is het niet direct dramatisch om afscheidt te nemen?
er zijn teveel mensen die wel begaan zijn en zich niet zo opstellen.
laat het even bezinken maar neem geen rigoreuze stappen en laat je niet direct in de kaart kijken
:heart:

Spud,
hoeveel keer kan je borderline hebben?????
ach wat maakt het ook uit! 1 of 2 keer een diagnose
een leuk mens blijf je toch :P

Even iets anders,
is onze hannah weer boven water gekomen hedenochtend??????
of heeft die vrolijk meegedaan vannacht??

en natuurlijk kirky my men,
top, eindelijk geregeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

erruuuggg leuk trouwens,

bovenop de brief van de gemeente heb ik ook een officiele uitnodiging mogen ontvangen!!
Zaterdag 1 augustus is de officiele opening van het drijvend café

in woon in een apart dorp, midden in de stad en nu hebben we beschikking over een huisartsenpost die maar twee uur per week is geopend en een kroeg!!!!!

geen supermarkt te bekennen (moet ik de brug over) maar ik mag nu drie maanden kijken hoe alle buurtbewoners zich misdragen!
ik zie dat kreng van alle hoeken vanuit mijn huis, op de bank, vanaf de computer, de slaapkamer, noem het allemaal maar op

ach, ik weet wel binnen drie maanden wie er nog meer alcoholist is hier in het dorp :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Carolien, je geeft een ander toch niet zoveel credits dat ie je kan wegpesten? Kom op jòh! Dan geef je iemand wel heel veel touwtjes in handen en wordt nega gedrag ook nog eens beloont. :huh:
1000 mensen 1000 meningen, een zekerheid dat er een aantal bij zijn die je mening niet delen, so what?

Thanks Tas! :D Tja hoevaak? Hoevaak dat je het toelaat denk ik. ;) Op dit moment zijn ze het aan het zoeken op het gebiedt van groenten. :D Asperger, is er genoemd. Nou laat ik die nu ontzettend lekker vinden. :P Bovendien klinkt het allemaal veel positiever dan BL, dus what te hack! :)
Hé kan je dat drijvend geval niet ergens lekprikken? Of zorgen dat er een aantal te water gaan? Als je dronken bent kun je immers snel te water raken en loop je heel wat risico's, domme gemeente. ;)
Hahaha, weet je i.i.g. over 3 maanden dat je in je eigen dorp ook niet alleen staat.
Ennuh... is dat niet een mooie dumpplaats voor je oudpapier overschot? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Allemaal,

Ja Marieke, ik ken dat ook! Goed advies van Tasseke!

Zelf ben ik zeer gespannen. Had\heb soms het gevoel dat ik alleen maar kan ontspannen met drank.
Altijd maar een trein in me die doorraast. Onzeker ook. Niet tevreden met wie ik ben.
Heb daar hulp voor dmv psycholoog.

maaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

even iets waar ik super blij om ben!!!!!!!!

Het is me gelukt!!! Ik heb mijn laptop aan internet verbonden via mijn mobiel hoera hoera hoera!!!

Heeft me 2 dagen gekost, bloed zweet en tranen maaaaaaaarrrrrrrrrr GELUKT

zo dat wou ik ff kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke, dat ken ik wel een beetje. En bij mij was dat meestal als ik me zelf heel erg gespannen voelde.

Ik heb wel eens gelezen dat gespannen zijn een gewoonte van de hersencellen kan worden. Ze staan al zo lang op "red alert" dat ze niet meer weten hoe ze zonder kunnen.
Dit wordt post-traumatische stress genoemd. De eigenlijk "gevaarsituatie" is geweken, maar je hersens geloven het nog niet. Ze blijven in de vechten-of-vluchten-modus. En dat geeft van die rare gewaarwordingen, waar je dan nog gespannener van wordt.

Denk je dat dit voor jou ook zou kunnen gelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...