Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als het om de verkoop van kaartjes gaat, als het een vriendendienst is dan doe je dat toch niet op het forum!

Dat doe je of in privé of per pb! Toch niet op het forum!

Het kwam op mij over als gebruik maken van iemand die kwetsbaar is. En ik wist niet dat Mika een vrouw was, ik dacht dat ze een man was. Dat blijkt ook uit mijn posting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Spud,

Ze wil niet eens zeggen waar het omgaat.
Ik moest iedereen maar vragen. Heb ik ook gedaan tot en met de twee meest achterbakse. Nu wist een andere vriendin weten dat ze me in een bepaald gesprek verdedigde had. Naaa zo kom je nog ergens achter. Terwijl ik haar in 1e instantie heb gevraagd of dat het probleem zou kunnen zijn en toen zei ze nee. Dus...Maar ik mis 'r. Ga het echter niet goed maken. Heb haar meermaals gevraagd te praten maar dat wil ze niet

Maar Floor II als jij een probleem hebt met mij, dan doeiiii.
Ik ben niet van plan me te verantwoorden.
Duidelijk is, tenminste voor mij, dat je iemand zoekt om op af te geven.
Ik heb gisteren duidelijk melding gemaakt, dat jij, indien je het alleen over alcohol wilt hebben op dit forum een fout maakt aangezien er ook over dagelijkse zaken wprdt gebabbeld waar we mee dwars zitten. Ik denk dat jij behoorlijk bevooroordeeld bent, waarom weet ik niet maar heb vooralsnog het gevoel dat we geen vriendjes gaan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dat ook onze ellende.

Leren om vandaag weer op nieuw te kiezen en wat gisteren gezegd en gedaan is, dat was gisteren.
Ik kan er soms zo in blijven hangen dat ik er acuut van ga drinken.

Ik weet trouwens niet wat er gisteren was hier op het forum, dus ik heb wel makkelijk praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pverdie, nog steeds examen feesten. Uhmm dezelfe dj als gisteren, tsja.
Dezelfde platen, heb al rond gestuiterd, rrrrrr.
Wederom Grease en die plaat van pink, ehmee hoe heettie when i miss you of zo.
Tsjaa,
Als ze het morgen volhouden ga ik erop sporten, goed ritme voor te steppen en te rennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mika, ik heb beschreven hoe het op mij overkwam dat iemand werd lastiggevallen.

Het wordt mij ook niet netjes ter plekke gemeld hoe ik bij anderen overkom. Daar heb ik het ook maar mee te doen.


Ps: Spud, je bent een wijze uitzondering op deze regel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sweet dreams, en ook van mij allemaal een dikke knuffel!

Ik ben nogal afwezig de laatste weken, meer nog dan ik toch al was bedoel ik. Nu post ik vanaf Soothe's computer. Thuis ben ik nogal internetloos. Eerst vanwege een verbouwing, en momenteel omdat ik voortdurend geen verbinding met de server heb. Lekker handig, want dan kan ik meteen ook niet bellen (wat een uitvinding, dat internet plus bellen!).
Na reeksen pittige telefoontjes met de hoogst intelligente en behulpzame medewerkers van de helpdesk en twee bezoeken van een monteur die slechts tijdelijk soelaas boden, zitten we nu te wachten op een derde bezoek van een (hopelijk vakbekwame) monteur.

Niettemin kan ik jullie tot mijn vreugde melden dat ik zowel de toestanden van een volledig op zijn kop staand huis, mijn meubilair onder een lekkende partytent in de stromende regen in de tuin, de soms ietwat te wensen overlatende stemming van mijn zoons, alsmede de tot wanhoop drijvende helpdesk van mijn internetprovider en niet geheel terzake kundige monteurs droog heb doorstaan! Hetgeen betekent dat de drie jaar naderen, en ik nog steeds met Ferry en Rufus een hecht team vorm.

Albert Remmo, gefeliciteerd met een half jaar! Na bijna drie jaar kan ik alles wat jou dat half jaar niet drinken heeft opgeleverd alleen maar beamen, en je verzekeren dat het langzaam maar gestaag steeds beter wordt. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Welterusten allemaal! Al ben ik er zelden, ik leef met iedereen hier mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje en Mika zijn weer vrienden (vriendinnen).
Wat een rust hier.
Ben vanavond naar een feest geweest.
heb drie biertjes, 27 spa en 1 ice tea gedronken.
Was in het begin even wennen.
Zonder veel drank in zo'n grote groep mensen.
Is allemaal goed gelukt. Ben wederom tevree.


Gr

Nachtbraker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anna,

Wat een toeval, dat ik je hier tref. Ik kom net van het Gelredom in Arnhem af. Daar waren wij naar toe geweest. Een concert van The Eagles. Het was fantastisch en de drank heb ik echt niet gemist. En inderdaad het derde jaar nadert al snel. En dat gaan we vieren. Rufus ben je in het land??;)
Nu ik zo eens terug denk, aan het begin van het stoppen met drinken, kan ik me bijna niet voorstellen, dat het bijn alweer drie jaar is. Wat gaat de tijd toch snel. En dan het niet drinken, is gewoon een tweede natuur geworden. Als ik b.v. naar vanavond kijk. Vroeger tijdens concerten vloeide de wijn rijkelijk, want dat hoorde erbij DACHT IK. Nu de hele avond Sinas gedronken en een fantastische avond gehad. Tegen het einde van de avond, kon je precies zien wie te diep in het glaasje had gekeken. Wankelend elkaar opzoeken, na een toiletbezoek, of het halen van een drankje. Terwijl wij elkaar onmiddellijk weer terug vonden. Weer een voordeel van het niet drinken. Tje de lijst van voordelen wordt steeds langer.
Zo nu een lekker glaasje warme melk en het bed in. En morgen zonder kater op.

Welterusten.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...