tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Ha houtje!!bij jou kom ik de tuin doen!de tuin is eigenlijk alleen maar leuk als je het met zijn tweeen doet anders is het meer een strafkamp!ik ga op naar tak vijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 quote: Originally posted by: tassekejaaaa, playa da zaanstreekie!!! heerlijk weer, weinig wind en heel veeeeeellllllll onkruid met tussendoor heeeel veel mooie planten, mediteraans overwoekerd Andere omschrijving van: het is hier een zooitje (geintje!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Zo, meer kan ik niet onthouden, sorry voor de rest.Ben gisteren hyper-druk geweest. Kids kwamen thuis, Zoon wil naar de zolder verhuizen, hetgeen begrijpelijk is en met zijn vader samen (hiep hiep hoera voor alle moeite die ik inde goede verstandhouding heb gestoken!) bekeken wat er allemaal moet gebeuren. Veel!Dan een was of 30 gedraaid van het spul van die gasten. Moest stoppen wegens file op het wasrek.Vandaag hopelijk droog en de tweede berg. Gisteren crisis bij vriendin met erg zieke moeder die gebeld werd door ziekenhuis,maar een kapotte auto heeft. Nou ja, natuurlijk heb ik gereden. Gisteravond nog een keerom haar zoon naar een logeeradres te brengen en overnachtingsspullen te brengen.40 kilometer is niet veel maar x vier is toch wel veel. Ik was om 23 uur weer thuis enrolde zó mijn bed in. Vandaag een opvoedkundige preek houden met Zoon. (blèh).Gut, wat was dat lekker, zonder al die verantwoordelijkheid een hele week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Dat is dan 160 km en ja dat is veel!Leuk he, die wassen en die filevorming ken ik, ik ben zo'n muts die liever 1 keer pw wast en dan alles achter elkaar D:, kan beter zeggen: ben gewoon lui haha!Jemig, ben jij al bijna 4 jaar gestopt met drinken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 hahahahaha,zo dat was een accurate karakterbeschrijving van het forumgeteisum wat zal jij het gezellig hebben gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 ben weer terug als ik tak 8 heb gehad Zet ondertussen even de muziek wat harder, dan gaat het zagen tenminste swingend!wat zullen de buren wel niet denken, zo een schuddende kont onder de laurier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Yes Els en wel in oktober dit jaar.Ben er zo blij mee, het is de beste beslissing van mijn leven geweest. Ik heb de internetbehandeling gedaan van ADB. Ik vond de eerste maanden vreselijk moeilijk maar daarhebben de hulpverleners van ADB me doorheen gesleepten nou dénk ik er vaak dagen niet meer aan.Maar ik ben wel erg verknocht geraaktaan iedereen hier, dus ben blijven hangen,haha geen hangjongere maar een hangoudere !En nu ga ik pleitos, sportspullen pakken en moven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Wat leuk te lezen Houtje! Ach, ik zit pas op dag acht maar desondanks ben ik nu heel trots op mijzelf alhoewel ik bang ben dat ik het er nog moeilijk mee krijg. Wie weet gebeurd dat helemaal niet!Zo ja dan meld ik me aan bij de internetbehandeling.Vandaag loop ik met een bigsmile! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 ik weet niet of dit echt een strakke actie was heb zomaar twee meter tuin extra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Dan ben je hard tekeer gegaan en zit je nu met een brak stuk grond!Idee: zet er boerenkool in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Fout draadje? En ik maar denken aan de kapstokken.Vond hem wel goed! Alhoewel ik hem invul op mijn eigen manier.Zeg maar: zoveel mensen, zoveel verschillen om het kort door de bocht te zeggen.Dat bedoelde je er ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Dà g iedereen, kom even langs.Kort maar.Is iedereen wel? Kirk, ga je de strijd metde autoriteiten weer aan? Laat je niet kistenDe aanhouder wint!!!dat geld ook voor de "worstelaars"onder ons!Het enige wat je hoeft te doen is volhoudenmet niet drinken.Er gaat zo'n wereld voor je open!Gelukkig gaat het de meeste goed!Ik sta op het punt met mijn jongste dochternaar de kapper te gaan.Na mà à nden wikken en wegen, talloze plaatjesop internet bekeken te hebben is ze er eindelijkuit. De lange lokken worden rood/roze geverfd!De bedrijfsleider bij AH(daar heeft ze een bijbaantje)is er niet zo blij mee maar mijn kind is nietvoor 1 gat tevangen en zet door!!Het gaat tenslotte om het principe zo zegt zijvoortdurend.En wat doe je dan als moeder?Precies je steunt je kind!Al heb ik eerlijk gezegd een beetje een nerveus gevoelin de onderbuik!Stel het pakt verkeerd uit(heb ik wel meegemaakt!)Dan is het huis te klein en wil ze vast en zeker dood!!Allez ik treed het moedig tegemoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 even pauze hoor! ik krijg honger!ondertussen de halve tuin opgeploegd!voor mijn verjaardag heb ik kadobonnen van het tuincentrum gevraagd! nou ik mag wel snel vriendjes gaan maken want dit red ik niet met een paar tientjes toch wel een prettig gevoel als alles er netjes uitziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 normaliter ben ik erg tevreden over de tuin maar op dit moment.............geef mij maar een balkon ben nu al geradbraakt en dit is nog maar het begin! nah, ja even doorzetten dan heb ik iets om mijn vader liefelijk onder druk te zetten!er moet maar 40 m2 betegeld worden, valt toch mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Goedemorgen,Laat me even afleidenLekker toch Heb heerlijk geslapen vannachten nadat ik mijn ritme weer hervondglijd ik zachtjes gewoon in de dingendie ik nog wilde regelenMensen bellen voor infoOuders in paniekMaar ik nietMensen bellen voor infoNiet om mij te halen en op te sluitenen te straffenGoed gemutst bel ik terugen verstrek de info die zij nodig blijken te hebbenen die ik kwijt wil. Daardoor wordt alles lekker geregeld toch?Ik zie het probleem niet.Ik voel wel wat tegenstandMaar daar doe ik niets meeMijn manierVoelt goed!Het hoofd wilde ook gaan jakkerenMaar we hebben de tijdBlijkbaar is het toch belangrijk voor meom dingen in een bepaalde volgorde te doenWant als ik dat gewoon doe, gaat het vanzelfToen begon het hoofd over alcoholOf we het daar niet over moesten hebbenIk zei, daar wil ik het best over hebbenalleen heb ik er niets over te zeggenToen moesten we lachenHet hoofd en ikWe hadden er nog niet weer aan gedachtBlijkbaar zijn er andere dingen die nu aandacht vragen.... Hee! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Naat, klinkt helemaal prima en oh hellup, hoe herkenbaar die ongure type's!Waarom denk je dat ik na twee dagen opname naar huis ging? Zaten gerust ook mensen tussen die zichzelf behoorlijk verzorgde maar heel veel van dat soort mensen zaten er ook.Het verhaal klinkt goed en al over 2 weken terugkomen!Heel positief en ik ben blij dat het is meegevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Naat, het was dat ik nog 1 a 2 mensen in mijn groep had met wie het goed klikte.Met een van die twee heb ik urenlang gekletst, niet over drank waar de anderen het de hele dag en nacht zo'n beetje over hadden maar over van alles! kinderen, werk, politiek, natuur en ga maar door.Hij vond het dan ook heel jammer dat ik ging Maar ik dacht: geen nacht langer tussen die mafketels.Het heeft me wel wat bijgebracht: zuip verder en je eindigt ook zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Naat, standaard is daar met zn tweeën op 1 kamer.Zelfs daar had je dus geen privacy, nergens dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 :D Adam :DVan harte met je 1000e bericht, dat is toch een mooie besparing van 18.000!Op naar de 2000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Ik kom even hallo zeggen.Plannen voor vandaag: Schuifdeuren nog een keer in de verfNaar de biebDingetjes nog te doen die al heel lang liggen op een rijtje zetten, en planning maken zodat ik tijd heb voor mn buikdansdingetjes en mn klussen in het huis.Als ik elke dag 1 ding doe ben ik volgende week klaar. Best goed te doen toch !Eerst de hond naar buiten, ik zal later op de dag nog wat andere foto's plaatsen van haar, ik heb weer nieuwe foto's en die zijn zoooo leuk Tot later dag dag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Hey die Adam..grote bonk van een man.Een brok van gezondheid, wat een geweldig mooi bericht en wat een verdienstenZet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Naat,goed dat je bent geweest.Laat de in jouw ogen ongure types een spiegel voor je zijn.Ook zij zijn mensen geweest zoals ij en ik, helaas hebben ze nietde kracht gevonden de alcohol of drugs uit hun leven te bannen.Jij hebt die kans, pak hem met beide handen aan.Adam,reden voor een slingertje, 2e Carmiggelt.;););););););););););););););););););););););););););););););););)Woman,de site is erg mooi.Saf,wil je mij per PB de link sturen naar het programma waar je aanhebt meegewerkt?Val,sterkte bij de Brijder,lees je verslag vast nog wel.Kirky,Sterke!Voor allen die ik niet heb genoemd een fijne dag.Ben redelijk moe en moet echt even gaan liggen.Bezoek aan de BA is goed verlopen.Weer een zorg minder.Ben erg blij met de brief die mijn HA aan hem heeft geschreven.Die brief heeft zeker bijgedragen aan het positieve gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Muts,bedrijfsarts beteken BA.Ik heb mijn rug gebroken maar weet dit pas sinds maandag.Ik heb er drie weken mee doorgelopen en gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Lieve mensen,Goed nieuws: longfoto perfect, bloed goed, alleen gamma gt aan hoge kant, 45, kan de pil en antidepr. Zijn maar dokter vond controle niet nodig omdat alle andere waarden (rest lever, nieren, witte en rode bloedcellen en algehel beeld goed zijn.Lang gesprek, ga toch internetbehandeling doen bij jellinek, want enige reden dat ik na test op internet uitgenodigd werd is omdat ik ingevuld had OOIT aan zelfmoord te hebben gedacht. Toen het duidelijk was dat dat nooit plannen geweest zijn kon ik alsnog internetbehandeling gaan doen icm eigen psychiater. Wel erg goed gesprek, ben blij en moe.Ga trouwens sowieso niet meer drinken dus jullie zijn nog niet van me af, hi hi...Lees later bij, Liefs en bedankt voor de steun,Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Nieuwe foto's van Zowie : http://img29.imageshack.us/i/dsc00758ffy.jpg/http://img24.imageshack.us/i/dsc00759dgi.jpg/:):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden