Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Lieve mensen, trusten.Hannah, hou vol!! Een echte strijdster lijkt me.Lieve Thee, sterkte.An, bedankt voor de lijst, heb wel alles gelezen maar reageren werd teveel. Jij was mijn eerste echte steun hier, als je dat nog niet wist! Jongens, houd het droog, morgen weer een dag... Ik ga shoppen, kan eindelijk weer, zomaar geld over na kleine drie weken en lang geen cent geinvesteerd dus mijn garderobe krijgt een (kleine) update. Ben super trots en blij.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 truste valentine.Weer zo een mooi voordeel he, geld overhouden.theemutsproberen toch op tijd naar bed te gaan, zou dat niet de beste optie zijn om er wat beter uit te zien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 truste voor wie slapen gaatwie niet nog een fijne avondwant deze meneer gaat ook slapen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Witte, ja alles goed, maar weer emodagje gehad. Net lekker uitgepraat met mijn zus.Nu gaat ie beter. Ben lekker moe geworden en kan zo lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Even gekeken naar de mensen online en zie helaas niet de "nieuwelingen". Moeten er nog even inkomen denk ik.Ik zie ook Jane, Hoi Jane ! En alle anderen natuurlijk ook weer gezellig aanwezig.Ik doe geen discussies vandaag Muts. (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Uj neem toch aan dat Thee toevallig uitlogt nu...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Wat een stilte hier jongens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 theemutsNee niet van mij, dat zou teveel eer zijn. Ik zag bij het bijlezen dat je bezig ging met een brief.Goed dat het je gelukt is.Knap van je dat je je eigen grens hebt gesteld ook. Nu maar kijken of je die ook vast kan houdenVolgens mij is het ook de beste manier om te praten met iemand zonder drank erbij.heerlijk voor je suffertje dat je zo een goed gesprek gehad hebt.Als je hoofd leeg is slaapt je t best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 staan alleen nog maar mensen ingelogd die al weggegaan zijn suf.Zijn hier nog met zn tweeen denk ik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Wat waren de grote onderwerpen vandaag Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ik moet voor je scrollen om je dat precies te kunnen zeggen.Ik heb t allemaal gelezen maar ben het nu een beetje kwijt eerlijk gezegd en das geen desintresse maar meer het einde van de dagBen ook beetje aan slaap toe op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi An,ik had er nog een paas gevonden, die zich bij anderen en in andere draadjes hebben aangemeld:Oleander01Adelaar1948n.......(kan ik niet terugvinden)Annet07Balance1en als we nog meer mensen over het hoofd gezien heben, sorrymaar even goed van harte, we merken het vanzelfals jullie aktief worden in meeschrijvenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Succes morgen theemutsmaak er maar wat vanJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hee jane, jij ook nog even hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Suffertje!We kunnen er weer geen genoeg van krijgen he?Heb je het goed gehad bij je zus?Ik heb hier lekker een goeie film gezien Jackie Brown,nog ff bijlezen en dan met een boek naar bed,truste alvastJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hoi ann bedankt voor je support.groetjes rotjeknor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Aangepast hoor, voor de tere zielen onder ons, waaronder ik zelf. Ik kom wel weer terug als ik m'n volledige humoristische me ben, dan is er immers weer plaats. Men ziet immers liever winners, terwijl er veel meer te leren valt van losers die met hun verlies weten te dealen. Maar dat ziet men vaak pas als de loser een winner geworden is, helaas. Moest die winner het toch weer alleen doen. Snap je dit niet? Dan kan ik enkel zeggen, lees het boek "als leven pijn doet" eens. Wellicht dat je het dan beter begrijpt. Lieve groet,Het aardappeltje dat altijd zal overwinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi, Suf, anderen ook!Ik ben er nog even, nog wel 10 minuten..Dan ga ik het hondje uitlaten, en zelf ook slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi Witte,ja kon het niet laten ff bijlezen en dan mijn bedje intrusteallemaal voor zover er nog wat meelezen!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 goedeavond allemaal heb eventjes snel het laatste uurtje doorgelezen mmmm beetje heftig kan begrijpen dat niet iedereen daar zin in heeft, vind ook dat als mensen dat aangeven je niet zo bitter moet reageren, maar dit moet respecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hoi suffertje, lees dat je een fijn gesprek met je zus hebt gehad, gelukkig ben je uit je dipje, die je een paar dagen terug had. toen zat je geloof ik op je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 volgens mij ligt iedereen al op 1 oor, haha nou dan ga ik dat ook maar zo doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Spud:Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte met de fase waar je nu inzit. Mocht je besluiten om een tijdje niet meer te komen dan hoop ik dat je snel weer terug bent op het forum.Hoi rotjeknor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Vergeet helemaal jou TreesEn das niet goed!!!Ben juist blij dat je er ook nog even bent.Gaat t een beetje met je?Groetjes in ieder geval van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden