13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ben geweest leuk is anders maar ben door vrijdag of maandag opname... thats it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi ScorpioIs het een opluchting nu,je hebt in elk geval de zekerheiddat je het nu heel serieus gaat aanpakkenMag je daar ook op het forumom ons op de hoogte ye houdenof word je afgesloten vd rest vd wereld?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Dat is tof, Scorpio, goed van jou. Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Mensen, ik had beloofd door te geven, als ik van Thé hoordewaarom ze een ban heeft.Goed, dat heeft Thé me ook verteld, maar tegelijkertijd heb ik een mail van ADB gekregen waarom het niet zinnig is dat op het forum te zetten.Dit heeft niets met Thé's verhaal te maken, maar allesmet de beweegredenen van ADB.Die respecteer ik, vind ik ook begrijpelijk.Als iemand nog de behoefte heeft om hier meer over te weten, hoop ik dat in een PB te kunnnen beantwoorden.In ieder geval is het voor mij nu duidelijk dat ik het beleid van ADB niet af zal vallen!(los van het feit dat we weleens ****zak moeten kunnen zeggen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Trees Scorpio: heb je alleen een gesprek gehad? En ben je daar dan heel de dag geweest?En wordt je nu vrijdag of de maandag erop opgenomen?Meer vragen zal ik maar niet stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Zo daar ben ik weer. Buikdansplannen gemaakt, nog niet helemaal zeker maar wel weer ideetjes. Bij de ex van mn vader geweest, wat is het toch een lieverd, ik knap daar zo van op ! Fijn toch dat ik me ergens zo thuis voel Even een oplossing bedacht voor dat meisjesgezeurspanningsding, want dat moeten we niet hebben. Nu kruip ik lekker met hondje op de bank, en ik stort me weer op de kraaltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hé Wing, is dat tegen mìj, of tegen Tact/ive/us? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Zo, geweest. In het kort:30 oct intake, waarna overleg over mij in't interdisciplinaire team. Gewaarschuwd voor terugval, maar dat wist ik al.Lichaam ok, alleen misschien nog een bloedwaarde meting. In elk geval al wel op de goede weg zei ze.Over werk/stage in de sector: Werken een aantal ex verslaafden. Ik nog wel kort er vanaf, maar positief is dak r aan werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 W**G, s*a*pe o*weho*r d*t j* be*t. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Slp gwhr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Mag ik vanuit mijn opinie het volgende zeggen. Als iemand een ban krijgt kun je het daar mee eens zijn of niet. Maar om dan met dit soort reactie van j&*(**8 .jg etc. te komen vind ik zielig. Zeg wat je te zeggen hebt in normaal ABN en als je dat niet kunt dan zeg je niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Aan de hoeveelste puberteitzijn jullie bezig boys?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Mooi Wing, wie voert het uit en waar opgenomen.Ik kon er slechts een paar downloaden.Hoeveel CD's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Negeren is ook een manier van reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Doen man, gaat een leven mee!Twee keer concert gebouw ben je dat vaak ook kwijt.Onbeperkt luistergenot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wing ik heb geen zin om te puzzelen, daar zijn andere sites voor. Duidelijkheid voorkomt onenigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Vandaag gewerkt als een speer. Wel merkte ik dat ik vanaf een uur of 2 alweer vooruit ging denken naar: om 5 uur naar huis, en dan een glas wijn. Iets waar ik dus echt een gewoonte van had gemaakt. Werd er helemaal zenuwachtig van, vooral omdat ik nog 2 onaangebroken flessen in de kelder heb liggen. Maar goed, het is gelukt. Ben gelijk de oven gaan aanzetten, en de compu ook, en een glas spa rood genomen. Direct ingelogd hier, en gedachten over waarom wel en waarom niet in het dagboek gezet. Het is juist dit automatisme waar ik van af wil, juist omdat ik het maar zelden bij 1 glas kon laten, zeker de laatste tijd niet. Nu is het moment voorbij, en ik heb gegeten en thee gezet, en dus nu lukt het weer. Het is echt helpend om hier mee te schrijven, en van jullie te lezen. groet, Birthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik ga tegen de muur op??? Wing dat wil jij niet meemaken, echt niet!Maar in 1 ding heb je gelijk, ik lig me op te winden en dat is niet goed. Prioriteiten stellen. Dus gein on boys. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Thanks man. Ik moet met koken verder.Anders de broccoli te gaar!We spreken er nog over. Je hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 wanneer was die docu over die korsakovjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Mooi Birthe,goed gedaan meissie,ff afleiding zoekenen vooralgewoontes doorbrekenEn die flessengeef die weg of inbewaring, dan hoef je jedaar niet meer mee bezig te houdenzet m op!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Gisteravond Bambamvia uitzendinggemist.nlheb ik m vanmiddag gezienbest wel de moeite waardJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 sorry inkompleet;4 okt 22.40 Kruispunt, Ned. 2Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uiltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik had een rot weekend omdat ik vrijdag mijn de fout ben ingegaan. Groot schuld gevoel. Tot april ben ik in behandeling bij een haptonoom geweest. Daarna dachten we dat ik alleen de wereld in kon. Maar helaas. Achteraf zie ik dat ik in juni al weer op de glijbaan terecht kwam. Het wordt dan steeds drukker in mijn hoofd. Als ik drink ben ik dat gevoel even kwijt. Maar dat drinken liep natuurlijk weer uit de hand en ben weer terug bij af. Vanmiddag weer bij de haptonoom geweest en die vond het goed dat ik de moed had gevonden om opnieuw de zaken aan te pakken. Dus bij hem maar ook bij AdB. Helaas krijg ik pas de volgende week contact met mijn hulpverlener. Maar door deze stappen voel ik me alweer iets beter. Helaas lukt het me nog niet om anderen te ondersteunen, maar dat komt denk ik ook nog wel. Vanavond ga ik op tijd op bed. Groeten, Uiltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Tanxs guys. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden