Spring naar bijdragen

Maandag 5 okt


13scorpio13

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
isa

het is zwaar Tessa,


maar de alcohol is iets waar je zelf controle over kan uitvoeren

dat heb je zelf in de hand.

Zou je niet een stuk zelfverzekereder en positiever in

het leven staan als je de alco zelf kan overwinnen....


Weet het niet hoor,

maar zo voel ik het bij mij wel...



Zo waar, zo waar. :D
Het zelfvertrouwen stijgt met elke stap weg van die alcohol!
Het lijkt net alsof ik in mijn hoofd de klik heb gemaakt (die de tiqs doet oplossen) die ervoor zorgt dat ik elk moment een gevoel van gelukzaligheid kan oproepen omdat ik núchter ben! Niet omdat ik niet dronken ben, niet omdat niet ik, maar een ander heeft gezopen, simpelweg omdat ik het gevoel heb tijd over te houden aan het einde van de dag, daar waar ik ze voorheen tekort had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan het allemaal niet volgen maar ik log nu ook pas in.
Ben een beetje de kluts kwijt.. ik ben vanavond gekozen als wijkraadslid en nu weet ik niet meer of ik dat ook wel echt wil en ben ik in de paniekstand
poeh, hoe zet je je zelf in een spagaat! Ik haat klagende bewoners!! Lekker bezig dus

en dan in zo'n zaaltje met die verkiezingen met een dranklucht van hier tot Tokyo. Want alcoholisme in de buurt hier is nogal aanwezig
met borrel na en ik kreeg er nog trek van ook...

nou, eerst maar een nachtje over slapen en morgen maar eens gaan bedenken wat ik me nou eigenlijk op mijn hals gehaald heb.
Het was toch leuk? na zo'n avondje verkiezingen en bewonersgezeik vraag ik me af of ik het nog wel leuk vind grmpfff

zo, effe ei kwijt hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijraadslid dus vertegenwoordiger van de wijkbewoners en aangezien dit een pittige volksbuurt is en ik een brave en soms wat naieve softe borst(in) ben zal dat nog een klus worden.
Maar de mensen die er in zitten zijn op zich wel leuk en ons doel is om de wijk leefbaar te maken, niet zeuren maar doen, aanpakken.

sowieso zal ik niet echt een naar buiten tredend lid zijn want je hebt me zo weer van mijn standpunt af als je een goed tegenargument hebt, dus niet het type ik ben boos en voer actie
ben meer van het doen, doe de pr, maak de actieposters en denk op een positieve manier mee over oplossingen in de wijk... maar het hele politieke spel daarbij is niet mijn ding.

ach, het wordt ook wel leuk hoor maar die (klagende en zeurende) bewoners kunnen me gestolen worden ;) alleen ben ik daar niet altijd even goed tegen bestand
tjonge waar ben ik nu weer aan begonnen!!

Ik geef mezelf ook een proefperiode hoor en als ik het niet leuk vind dan stap ik er weer uit en doe ik alleen de pr
maar wat een avond zeg, wat een emoties pffffffff, dit was in de overleefstand voor mij.
Nu naar bed want ik ben helemaal leeg en doodmoe

maar morgen weer lekker zonder kater op!! en dan nog maar eens alles rustig op me in laten werken.

trusten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...