Spring naar bijdragen

Maandag 5 okt


13scorpio13

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen, ik had beloofd door te geven, als ik van Thé hoorde
waarom ze een ban heeft.
Goed, dat heeft Thé me ook verteld, maar tegelijkertijd heb ik een mail van ADB
gekregen waarom het niet zinnig is dat op het forum te zetten.
Dit heeft niets met Thé's verhaal te maken, maar alles
met de beweegredenen van ADB.

Die respecteer ik, vind ik ook begrijpelijk.

Als iemand nog de behoefte heeft om hier meer over te weten, hoop ik
dat in een PB te kunnnen beantwoorden.
In ieder geval is het voor mij nu duidelijk dat ik het beleid van ADB niet
af zal vallen!

(los van het feit dat we weleens ****zak moeten kunnen zeggen!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik weer.
Buikdansplannen gemaakt, nog niet helemaal zeker maar wel weer ideetjes.
Bij de ex van mn vader geweest, wat is het toch een lieverd, ik knap daar zo van op ! Fijn toch dat ik me ergens zo thuis voel :)
Even een oplossing bedacht voor dat meisjesgezeurspanningsding, want dat moeten we niet hebben.
Nu kruip ik lekker met hondje op de bank, en ik stort me weer op de kraaltjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, geweest. In het kort:

30 oct intake, waarna overleg over mij in't interdisciplinaire team. Gewaarschuwd voor terugval, maar dat wist ik al.
Lichaam ok, alleen misschien nog een bloedwaarde meting. In elk geval al wel op de goede weg zei ze.

Over werk/stage in de sector: Werken een aantal ex verslaafden. Ik nog wel kort er vanaf, maar positief is dak r aan werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vanuit mijn opinie het volgende zeggen. Als iemand een ban krijgt kun je het daar mee eens zijn of niet. Maar om dan met dit soort reactie van j&*(**8 .jg etc. te komen vind ik zielig. Zeg wat je te zeggen hebt in normaal ABN en als je dat niet kunt dan zeg je niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gewerkt als een speer. Wel merkte ik dat ik vanaf een uur of 2 alweer vooruit ging denken naar: om 5 uur naar huis, en dan een glas wijn. Iets waar ik dus echt een gewoonte van had gemaakt. Werd er helemaal zenuwachtig van, vooral omdat ik nog 2 onaangebroken flessen in de kelder heb liggen.
Maar goed, het is gelukt. Ben gelijk de oven gaan aanzetten, en de compu ook, en een glas spa rood genomen. Direct ingelogd hier, en gedachten over waarom wel en waarom niet in het dagboek gezet. Het is juist dit automatisme waar ik van af wil, juist omdat ik het maar zelden bij 1 glas kon laten, zeker de laatste tijd niet.

Nu is het moment voorbij, en ik heb gegeten en thee gezet, en dus nu lukt het weer. Het is echt helpend om hier mee te schrijven, en van jullie te lezen.

groet, Birthe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een rot weekend omdat ik vrijdag mijn de fout ben ingegaan. Groot schuld gevoel. Tot april ben ik in behandeling bij een haptonoom geweest. Daarna dachten we dat ik alleen de wereld in kon. Maar helaas. Achteraf zie ik dat ik in juni al weer op de glijbaan terecht kwam. Het wordt dan steeds drukker in mijn hoofd. Als ik drink ben ik dat gevoel even kwijt. Maar dat drinken liep natuurlijk weer uit de hand en ben weer terug bij af. Vanmiddag weer bij de haptonoom geweest en die vond het goed dat ik de moed had gevonden om opnieuw de zaken aan te pakken. Dus bij hem maar ook bij AdB. Helaas krijg ik pas de volgende week contact met mijn hulpverlener. Maar door deze stappen voel ik me alweer iets beter. Helaas lukt het me nog niet om anderen te ondersteunen, maar dat komt denk ik ook nog wel. Vanavond ga ik op tijd op bed.

Groeten, Uiltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...