Gast Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Dacht dat ik uitgelogd was, maar nee...Ik wens je veel kracht Tessa, wat een strijd. Ik hoop dat je het snel aan kunt de eerste te laten staan.An, werkse! Ben benieuwd hoe het je vergaat.Ik kan eigenlijk alle verschillende meningen wel indenken, het is maar hoe je iets interpreteert namelijk.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Ik heb altijd veel moeite gehad om hulp te vragen, overal wel mee denk ik. Had ook de ervaring dat het werd afgewezen, en dat ik het zelf moest uitzoeken. Heb al vroeg besloten dat ik er dan maar liever niet om vroeg, ook niet bij mensen die ik later in mijn leven heb ontmoet. Terwijl veel mensen van harte wel willen helpen, he, als je het maar toelaat. Nu hier inschrijven is best al een hele stap geweest, maar ik ben er (nu al) heel blij mee. Voel me er echt minder in alleen staan, en de conclusie dat ik er alleen niet uitkom is ook al minder beladen. Ik ga douchen en in actie. Voor iedereen: prettige dag!Tot vanavond, Birthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Birthe, goede berichten!Doorzetten want het loont.Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Goedemorgen al te zaam,Adam en Jane, gefeliciteerd. Ik wens jullie een fijne dag toe.Tijn, gefeliciteerd met je zoon. Maak er een leuke dag van.Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Goed, van hieruit ook goedemorgen.We zitten dan wel niet in de Breitner of andere Westerse contreien,maar de sfeer kan inderdaad behoorlijk killing zijn (letterlijk) soms (op die schilderijen, hè).Heb de hele avond gisteren op school gezeten, die gasten in de 3ehebben het niet makkelijk (14-15 jaar) volop in de puberteit en tegelijk wordt er heel veel van ze gevraagd. Ze moeten veel latenzien dit jaar. Ik houd mijn hart vast! Vanavond "vrij" en morgenavondde avond voor de brugklassen. Vanmorgen al Frans en nog wat overhoord bij Dochter, dus om6.30 uur zaten we aan de keukentafel. Brrrrr. Ik moet er echt niet aan dénken dat ik zoals vroeger dan een katerhad, met hoofdpijn en misselijk en allerlei bibbers en shivers danhad ik er nooit voor haar kunnen zijn. Ik zeg dit nog maar eensexpliciet omdat ik er blij mee ben, en het heb bereikt door mijndrinkgedrag hier bij AdB onder de loep te gaan nemen. Ja je doet het zelf maar gelukkig niet alléén.Dat was me nl. éérder ook al niet gelukt. En nu wel. En elke dag dat ik nuchter ben, realiseer ik me dat. Jennifer,Kom op meis, laat wat van je horen, we maken ons een beetjeongerust over je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Tapas!Dit lijkt me een prima uitdaging om met je ADHD coach te besprekenvoor je je in allerlei dingen stort uit enthousiasme voor je wijk waarje dan op afknapt en helemaal weer terug moet krabbelen.Of misschien kan je het met iemand sámen doen? Een soort taak-verdeling maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Birthe,Dank je wel voor je berichtje en hoop hier ook wat steun te krijgen.Ik weet dat ik zonder kan??? maar heb er momenteel de kracht niet voor.Hoop inderdaad met de hulp van internet op het rechte pad te komenen ik weet dat ik zonder alcohol mijn eigen veel beter voel.Maar die eerste stap................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Dank je wel Valentine,Ik hoop ook echt dat er verbetering in komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Tessa,Misschien is de eerste stap zetten wel het moeilijkst.Maar ik weet zeker dat je samen met de internetbehandelingeen heel eind kunt komen!Sterkte joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Dank je wel houtje voor je opbeurende berichtje,ik hoop met hart en ziel dat je gelijk krijg.knuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Dank je wel Isa,Als het eenmaal begint met de behandeling dan ga ik ervoor.Ben alleen bang voor de afkickverschijnselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Goeimorgen allemaal,en bedankt voor alle felicitatiesdit is het eerste jaar dat ikhelemaal alleen ben op mijn verjaardagniet verkeerd hoorik doe mezelf een dag Elysium kadoen vier het in het weekendAdam, ook een weegschaal?? Van harte johen Tijn met je zoon ook van harteen hermie gefeliciteerd met je 10 jarige dochterNooit geweten dat 6 okt. zo'n feestdag was.Ik ga er van tussenjullie ook allemaal een hele goede dagTessa: ga d'r voor meideen dag moet toch de eerste zijn waarop je het aandurft, dusals je dat biertje nog niet op hebt kiep het weg en ga er voor! Je schrijft dat je ket kuntvandaag is de 1e dag van de rest van je levensamen met ADB een mooie nieuwe start, kom op meid!Birthe, je gaat goed, houwen zo!!!Julius succes het is nu een investering in je baan straks,doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 goedenmorgen allemaal,Jane , Adam,Tijn voor zoon, hermie voor dochter ,:light:HIEPERDEPIEP HOERA voor de jarige jobs, geniet ervan , en maak er een fijne dag van ,Jane alleen??????/ dat kan toch niet kom maar bij mij dan doen we iets leuks een dikke kuffel voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Jane en Adam van harte gefeliciteerd allebei:musicnote:Tijn ook gefeliciteerd met je zoon.Dochter vanmorgen met nieuwe fiets, 3 schalen met hapjes, satéprikkers en servetten naar school gebracht. Ieder jaar is het weer een speciaal moment dat trakteren op school. Geweldig om te zien hoe zo'n kind naar die dag toeleeft. Volgende week woensdag kinderfeestje in de dierentuin. Hopelijk dan iets beter weer.Zo en nu met een hoofd vol watten maar weer achter de boeken kruipen. Fijne dag allemaal.Oh ja bijna vergeten. Had voor de grap gesolliciteerd als tandartsassistente omdat het lekker dichtbij is en parttime.. willen ze me vrijdag op gesprek hebben. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Tessa en birthe,Kom op jullie kunnen het vind jullie al zo dapper om hier mee te schrijven ,Dus kop allebei en laat je niet verleiden vanddaag,en neem de eerste NIET,dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 An , jebent er al weer aardig bovenop ,Ik waardeer je posting altijd eerlijk en oprecht:present:Abertina voor jou ook niet makkelijk die rug enz,hoe gaat he tmet de dagbehandeling was jij toch hesterkte ermee meis: ik leef met je mee:heart:een knuffelke van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Hoi Isa,Ik ben bang dat ik dat niet krijg,ik gebruik al zoveel medicijnen.knuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Mogge allemaal,Adam van harte gefeliciteerd. :present: Jane jij ook van harte gefliciteerd. :present: Hermie gefeliciteerd met je dochter en Tijn met je zoon. Als ik het goed heb zijn ze vandaaag allebei 10 jaar geworden. Wat moeten jullie je geweldig trots voelen op die kids. Maak er allemaal maar een heel fijne dag van en als de doos met gebak langs komt wil ik graag een bananensoes met natuurlijk een lekker kopje cappuccino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Adam, Jane, Hermie en Tijn, GEFELICITEERD Maak er een mooie dag van.Tina, beterschap Jij hebt écht de ene narigheid na de andere. Doe rustig aan. Zo, ik ga ook weer snel aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Dank je wel meiske voor het positieve berichtje.Ik ga mijn best doen en hoop Birthe ook.liefs, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Hoi Jane,Ik weet inderdaad dat ik het kan, alleen heb ik er nude kracht nog niet voor.Alles lijkt tgen te zitten, wil werken op therapeutischebasis, maar mag nog niet van de bedrijfarts.Moet 13 october naar de neuroloog, omdat ik waarschijnlijk een hernia heb.Ik wil zo graag, maar het lijk wel of alles tegen me is.liefs, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Drup,Zet hem op he met die huisverkoop en laat je huis van z,n beste kant zien ,dan lukt het nu misschien wel , enne een goed verkoop praatje helpt ook meestal welheel veel succes er mee lieverd knuffel van meeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Ja Isa, die weet ervan, maar kom er niet zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Hermie 'Ook heel veel beterschap voor jou,en zet hem op met je examen zaterdageen extra knuffeltje voor jou dan knap je weer snel op misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 En voor iedereen die ik niet hebt genoemd:present::: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden